Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdRenske Bogaert Laatst gewijzigd meer dan 6 jaar geleden
2
Statistieken en meer…
3
Je kan pas verbeteren als je weet…..
4
Formuliertje of proces?
Click >> Call >> Face Maar wat als invullers afhaken?
5
Waarom statistiekenmodule? Je zoekt informatie over:
Belangrijkste Afhakers (kwaliteit en toegankelijkheid) Aantal per formulier (business case) Aantallen ingevulde formulieren (digitale dienstverlening)
6
Statistieken in de beheeromgeving
7
Statistieken in de beheeromgeving
Plaatje screenshot Satistieken
8
Statistieken in de beheeromgeving
Plaatje screenshot Satistieken
9
Statistieken in de beheeromgeving
Plaatje screenshot Satistieken
10
Kwantiteit versus Kwaliteit
Als je weet waar mensen afhaken kan je onderzoeken waarom dat gebeurt. Analyse is soms voldoende om te verbeteren. Je kunt ook pro-actief onderzoeken door te vragen “ben je goed geholpen?”
12
Wat kost één afhaker? Kosten per handeling: Click = 1,- Call = 20,- Face = 100,- Voor € heb je inzicht en kun je verbeteren Snel verdiend. Samen regelen we het in. Ga er zelf mee aan de slag. Zo help je de business afdelingen! De data krijg je via ons. Het verbeteren van overheidsdienstverlening is van ons allemaal. Draag je ook bij?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.