Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdMerel Sasbrink Laatst gewijzigd meer dan 6 jaar geleden
1
Binnenstad Dynamisch centrum Wonen Werken Recreëren
2
Binnenstad Spanningsveld Wonen Werken Recreëren
Voorbeeld Sneekweek: horeca, winkelier en bewoner hebben tegenstrijdige belangen.
3
Parkeren Volgens laatste gegevens (uit 2005!) werken er maar liefst 3700 mensen in de binnenstad van Sneek. Belangrijke economische factor. Spanning op gebied van parkeren: zowel bewoner als bezoeker wil liefst 'voor de deur' terwijl ook werkenden op loopafstand parkeerruimte vragen.
4
Doelstelling binnenstad
Sneek als de tweede winkelstad van Friesland.
5
Voorwaarden binnenstad
Verschillende voorwaarden vereist: Gevarieerd winkelcentrum Parkeren Aantrekkelijkheid centrum Horeca (o.a. terrassen) Cultuur en evenementenaanbod
6
Bezoekers binnenstad Sneek zit in de lift qua bezoekersaantallen en heeft het ook tijdens de recessie beter gedaan dan t.o.v. andere (vergelijkbare) steden.
7
Beeld binnenstad Nog teveel verstoord door: uitstallingen
buitenreclame (fiets-)parkeren we willen WEL de dynamiek van een binnenstad behouden!
8
Binnenstad Wonen boven winkels: Ambitie van overheid en ondernemers.
Wel meer druk op beschikbare parkeerruimte.
9
Binnenstad Binnenstad in ogen van bezoeker:
cultuur, shopping, historie en horeca.
10
Binnenstad Sterke punten centrum Sneek: Evenementen aanbod
Diversiteit winkelaanbod Aandachtspunten centrum Sneek: Etalages leegstaand panden Eenduidigheid winkeltijden ivm communicatie en verwachtingen bezoeker
11
Binnenstad Dank voor uw aandacht!
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.