De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Gebruikersondersteuning

Verwante presentaties


Presentatie over: "Gebruikersondersteuning"— Transcript van de presentatie:

1 Gebruikersondersteuning
JOIN

2 Stem van de gebruiker Record managers/key users
Recordbeheerders/archief team Mailadres: 1 aanspreekpunt Tweewekelijks overleg Incidentenlijst voor call-registratie

3 Speciale punten: Embeddedness 1075 gebruikers
Pro-activiteit dmv key-users/record managers Nu JOIN geupdated is, kunnen we gaan werken aan perfectionering en inzet op meerdere doelen Samenwerking Functioneel en Technisch LISA (BiSL) Veiligheid : gevoelige informatie

4 Verbeterpunten en tools:
Communicatiepunt naar gebruikers in applicatie zelf Change/incident management tool Wijzigingenbeheer-IT aansturing – gebruikersondersteuning Contractmanagement : SLA met Decos Autorisatiebeheer: wordt aan gewerkt Standaardisatie Taal van de gebruiker spreken

5 Gebruikerstevredenheid, hoe weet je dat?
Piep-systeem? Evaluatie, Key-user overleg Bewust van te ontwikkelen punten Altijd verbetering mogelijk! Constant punt van aandacht Tot hoever ga je ? Standaardisatie – on demand Beheerbaarheid en beheersbaarheid

6 Gebruikersondersteuning Hoe ver gaan we?


Download ppt "Gebruikersondersteuning"

Verwante presentaties


Ads door Google