Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
1
Talent in beeld
2
Loopbaanoriëntatie en – begeleiding
kiezen reflectie ouders ervaringen zelfvertrouwen
3
Loopbaancompetenties
Kwaliteitenreflectie Motievenreflectie Werkexploratie Loopbaansturing Netwerken
4
Aan het einde van klas twee:
heeft de leerling een beeld van de sectoren TC en DC aan de hand van LOB- en PSO-lessen; heeft de leerling ervaring opgedaan in de sectoren door bijvoorbeeld excursies, meeloopdagen en/of open dagen; kan communiceren (dialoog) over praktijkervaringen en deze ook schriftelijk vastleggen; kan de leerling antwoord geven op de vragen die bettrekking hebben op loopbaanreflectie: capaciteiten (Wat kan ik?) en motivatie (Wat wil ik en waarom wil ik dat?); heeft de leerling ervaring opgedaan met arbeid door middel van maatschappelijke stage.
5
Aan het einde van klas drie:
heeft de leerling door stages en of open dagen ervaring opgedaan in de wereld van de arbeid, gekoppeld aan zijn capaciteiten en motivatie; kan de leerling beargumenteerd antwoord geven op vragen die betrekking hebben op capaciteiten en motivatie; door bijvoorbeeld zelf een stageadres te zoeken heeft de leerling ervaring opgedaan met loopbaansturing (Hoe bereik ik dat?) en netwerken (Wie kan me daarbij helpen).
6
Aan het einde van klas vier:
- heeft de leerling ervaring opgedaan in het mbo; - heeft de leerling een sectoronderzoek gedaan waarin de ontwikkeling van de leerling op LOB-gebied zichtbaar is; - kan de leerling zijn keuze voor een vervolgopleiding motiveren; zijn de loopbaancompetenties van de leerling dusdanig ontwikkeld dat keuzes gemaakt kunnen worden.
7
Over Professional meets Talent
documenten geïntegreerd lokaal controle over het proces lob & mediawijsheid participatie bedrijven
8
Hoe werkt het?
10
Talent in beeld einde
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.