Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdJosephus Geerts Laatst gewijzigd meer dan 6 jaar geleden
1
The Lean Start-Up H9 + H10 MO301E
2
H9 Houd het klein Bij een groot proces ontdek je fouten erg laat
Bij een klein proces kom je fouten bij het eerste product al tegen Kosten en tijd besparend Voorbeeld van de enveloppen
3
H10 Duurzame groei wordt gekenmerkt door een duidelijke regel: “nieuwe klantnekomen als gevolg van het handelen van oude klanten” Vier manieren: 1. Mond-tot-mondreclame 2. Als bijeffect van het gebruik van het product 3. Door betaalde advertenties 4. Door herhalingsaankopen of herhaald gebruik
4
Drie groeimotoren 1. De aantrekkende groeimotor (sticky)
2. De virale groeimotor (viral) 3. De betaalde groeimotor (paid)
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.