De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

acht locaties in Zeeland en Zuid Holland

Verwante presentaties


Presentatie over: "acht locaties in Zeeland en Zuid Holland"— Transcript van de presentatie:

1 acht locaties in Zeeland en Zuid Holland
ca. 890 bewoners/clienten ca medewerkers VVT Zorg

2 Managementinformatie:
Elearning Digitale toets Praktijk bespreking in team Geaccrediteerd voor 2 jaar Reminder aan: Praktijkopleider Medewerker teamleider 6 weken voor afloop datum elearning Praktijkbespreking Afspraken binnen team Managementinformatie: Per medewerker Per teamleider >> bespreking overall in teamleiders / locatiemanager overleg. Per praktijkopleider Stichtingsbreed: manager P&O Zelfde cyclus maar dan jaarlijks voor Meldcode - BOPZ

3 bewustwording bewustwording van de ‘spil’ functie
clientgegevens zijn 'werk' materiaal ‘werk’materiaal blijft in het ‘bedrijf’ en heeft WAARDE wat buiten komt en niet buiten hoort is 'gestolen waar'

4 Het wordt pas een succes als er sprake is van…
Een positieve gedragsintentie Voorbeeldgedrag door management en ondersteund door beleid Gewenste gedrag zo specifiek mogelijk benoemen in termen van duidelijk geformuleerde eenduidige acties op korte termijn Hoge betrokkenheid met het onderwerp Gelegenheid om de boodschap te verwerken Een stimulerende omgeving, waarbij intern gepraat wordt over de campagne Het benoemen van de discrepantie tussen wat men vindt en wat men feitelijk doet

5 Het gaat mis als.. doel van de verandering wordt niet duidelijk gemaakt de medewerkers het nut of de noodzaak van de verandering niet inzien de medewerkers niet worden betrokken bij de planning en de communicatie is slecht de gewoonten van de medewerkers worden genegeerd- er is geen respect, noch vertrouwen is de medewerkers van mening zijn dat de verandering slecht past bij de bestaande situatie medewerkers het idee hebben dat sleutelfiguren in de organisatie niet werkelijk achter de verandering staan Je vergeet dat er ook nieuwe medewerkers zijn en tijdelijke medewerkers en uitzendkrachten werken

6 De stellingen In de zorg werken we met hart, hoofd en handheld, praktisch, snel en simpel, waarom niet? E-learning, leuk, leerzaam en zinloos. Beter een onveilige overdracht, dan geen overdracht. Breed informeren moet je accepteren. Niemand heeft belang bij gegevens van mevrouw Brand, dus waarom niet via Whatsapp. Op Burgernet zie je toch ook de ellende van een ander.

7 Welke managementinformatie is er? En hoe?
Per medewerker: Status (aangemeld, afgerond, geslaagd, gezakt) Datum van afronding Per onderwerp (bespreekverslagen) Hoe? : digitaal direct vanuit EducatieNet en gekoppeld aan autorisatie medewerker > Crystal Reports of andere reporttool > cijfermatig, tekst en grafieken.

8 Met doorklik mogelijkheid en
On the flow!


Download ppt "acht locaties in Zeeland en Zuid Holland"

Verwante presentaties


Ads door Google