De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Programma Opzet MKO-traject Leerdoelen Canvas Coaches

Verwante presentaties


Presentatie over: "Programma Opzet MKO-traject Leerdoelen Canvas Coaches"— Transcript van de presentatie:

1 Kick Off FHICT MKO Didactiek en Toetsing FHICT MKO Technology Enhanced Learning (TEL)

2 Programma Opzet MKO-traject Leerdoelen Canvas Coaches
Afsluiting - vragen

3 Opzet MKO-traject Visie FHICT op MKO Zelfstandig Peers Coaching
Werksessies Portfolio Eindgesprek Mogelijkheid tot combineren verschillende MKO’s

4 MKO Didactiek & Toetsing - algemeen
Inhoud: Je kiest een eigen casus: Bijvoorbeeld: een lessenreeks / traject waarvoor je de bijhorende toetsing (her)ontwikkelt. Er wordt achtergrondliteratuur m.b.t. didactiek en toetsen beschikbaar gesteld, evenals webworkshops m.b.t. toetskwaliteit. Hiermee bouw je al een stuk van je portfolio op + aanvullen met reflectie

5 MKO Didactiek & Toetsing - leerdoelen
Profielbeschrijving van de docent Beschrijf je (werk)ervaring als docent, o.a. op gebied van didactiek en toetsing. Werkvormen en toetsing toepassen als begeleider van studenten Maakt beargumenteerde keuze voor werkvormen en toetsing. Reflecteert op effect keuze voor onderwijs en benoemt vervolgacties. Werkvormen en toetsing toepassen als ontwikkelaar van onderwijs Maakt beargumenteerde keuze voor werkvormen en toetsing van een lessenreeks. Reflecteert op effect keuze voor onderwijs en benoemt vervolgacties. Reflectie didactiek & toetsing Beschrijft eigen groei, talent en ontwikkeling, incl. blik op toekomst Maakt gebruik van theorie over didactiek en toetsing

6 MKO Didactiek & Toetsing - Canvas
Doel

7 MKO Didactiek & Toetsing - Coaches
De onderwijskundige van jouw team!

8 FHICT MKO TEL (Technology Enhanced Learning)
Lieke Buiks en Robin Agterberg

9 Wat is tEL ? tEL “Any online facility or system that directly supports learning and teaching’’ (UCISA TEL survey report, 2012). tEL

10 MKO tEL - Leerdoelen Eindgesprek op basis van een portfolio waarin is opgenomen: Profielbeschrijving van de docent Beschrijf je (werk)ervaring als docent, o.a. op gebied van Technology Enhanced Learning. Ontwikkeling in toepassen technologie als begeleider van studenten Maak een beargumenteerde keuze voor  didactiek en ondersteuning van technologie. Reflecteer op het effect van je keuze op het onderwijs en benoem vervolgacties. Ontwikkeling in toepassen media als ontwikkelaar van onderwijs Maak een beargumenteerde keuze voor didactiek en ondersteuning van technologie. Reflecteer op het effect van je keuze op het onderwijs en benoem vervolgacties. Reflectie op presteren en ontwikkeling qua Technology Enhanced Learning; waarin een link naar theorie/literatuur. Beschrijf je eigen groei, talent en ontwikkeling (incl. blik op de toekomst). Maak gebruik van theorie over het toepassen van Technology Enhanced Learning.

11 Onderwerp Je kiest een didactisch vraagstuk waarin de keuze voor technologie / tooling een rol kan spelen  je eigen onderwijs tegen spiegel van onderwijsvisie houden OF: je gaat het ambitiethema tEL helpen, er zijn volop mogelijkheden, zoals … Casus: help je jezelf, maar ook TEL en FHICT

12 Canvas  A-MKO-tEL Beschrijving MKO en procedure Bronnen ter inspiratie Delen van Portfolio in EPortfolio Delen van Portfolio. Reflectie kan weggelaten worden als je dat wilt.

13 Coaches Robin Agterberg Lieke Buiks FECt: Anne Nabuurs
O&O: Danielle Quadakkers en Nathalie Boeijen Eindgesprek 2e assessor vaak iemand van O&O. Kan ook iemand anders zijn.

14 MKO onderzoek - algemeen
Informatie over een opstartbijeenkomst volgt Contactpersoon: Marjo van Zundert Wiki

15 Quick scan Vragen of ideeën?
Afronding Quick scan Vragen of ideeën?


Download ppt "Programma Opzet MKO-traject Leerdoelen Canvas Coaches"

Verwante presentaties


Ads door Google