Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdMartina de Ruiter Laatst gewijzigd meer dan 7 jaar geleden
3
STRATEGISCHE CONTENTMARKETING
4
CONTENTMARKETING IS OUDE WIJN IN NIEUWE ZAKKEN
Stelling CONTENTMARKETING IS OUDE WIJN IN NIEUWE ZAKKEN
5
Sinds 1895, 1904, 1954
6
Contentmarketing beslaat een groot aantal overlappende vakgebieden
AS Ed Peelen: Contentmarketing bevindt zich op snijvlak tussen PR/corporate communicatie en marketingcommunicatie in. Het is een proces, dwars door de organisatie heen.
8
Contentmarketing definitie
Content marketing is a marketing and business process of creating and distributing valuable, relevant and consistent content to attract, retain and acquire a clearly defined audience with the objective of driving profitable customer action. Joe Pulizzi, Content Marketing Institute
11
CONTENTMARKETING IS EFFECTIEVER DAN RECLAME
Stelling CONTENTMARKETING IS EFFECTIEVER DAN RECLAME
12
JOOST DRIESSEN Er zijn veel overeenkomsten met advertising, in die zin is het een invulling op een behoefte… ‘what business are we in - Abell’? Het cruciale verschil zit in het woord content. Het creëren van communicatie van die niet als storend wordt ervaren maar juist als waardevol. De twee disciplines kunnen veel van elkaar leren en in de praktijk zie je ze naar elkaar toe groeien. Leer het aspect van bereiken van advertising. Leer het aspect van beraken van content marketing
13
Schiphol tv sCORENDE content op YOUTUBE
EIGENAAR Corporate communicatie DOEL Draagvlak bij breed publiek HERO, HUB EN HYGIENE Mix maakt succes RESULTAAT . > kijkers per maand . Structureel marketingplatform . Een van de best scorende, meest bezochte YouTube-kanalen in Nederland
15
Businessmodel kantelt retail Online retail content-eCOSYSTEEM
17
IK WEET WAT HET RENDEMENT VAN MIJN COMMUNICATIE IS
Stelling IK WEET WAT HET RENDEMENT VAN MIJN COMMUNICATIE IS
20
CONTENTMARKETING IS DE VERANTWOORDELIJKHEID VAN AFDELING COMMUNICATIE
Stelling CONTENTMARKETING IS DE VERANTWOORDELIJKHEID VAN AFDELING COMMUNICATIE
23
REDENEN OM CONTENT- MARKETING STRATEGISCH IN TE ZETTEN:
24
Via strategie en contentproductie naar resultaat
25
CONTENTMARKETING IS EEN HYPE
Stelling CONTENTMARKETING IS EEN HYPE
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.