De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Verveen.net Agenda Zero Budget Innovation 1.Voorstelrondje 2.Vaststellen definitieve agenda 3.Format van het evenement 4.Bevestigen teamstructuur en leden.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Verveen.net Agenda Zero Budget Innovation 1.Voorstelrondje 2.Vaststellen definitieve agenda 3.Format van het evenement 4.Bevestigen teamstructuur en leden."— Transcript van de presentatie:

1 Verveen.net Agenda Zero Budget Innovation 1.Voorstelrondje 2.Vaststellen definitieve agenda 3.Format van het evenement 4.Bevestigen teamstructuur en leden per team 5.Algemene tijdslijn en kritieke pad bespreken 6.Status per team opnemen, vragen inventariseren 7.Beschikbare tijd en middelen inventariseren 8.Communicatiemiddelen en afstemmingsmomenten vaststellen 9.WVTTK Deelnemers: Erwin Duurland (BlueWave), Harold van Garderen (Oce), Richard Blad (Ministerie EZ), Linda van Duivenbode (Ministerie EZ), Stephan Verveen (Verveen.net) Uitkomst: bevestigde structuur, actiepunten, deadlines, vragen en knelpunten Resultaten worden vastgelegd in de project wiki op: http://zero-budget- innovation.wetpaint.com/ 02-04-2009 1

2 Verveen.net Format evenement op 27 mei Te bespreken aspecten: Doelstelling / gewenste uitkomsten Dagstructuur Interactievormen Lengte van delen en het geheel Gewenst aantal deelnemers (en het maximum) Locatie (bereikbaarheid, omvang, voorzieningen) ‘Eye catcher’ t.b.v. promotie 02-04-2009 2

3 Verveen.net Te bevestigen teamstructuur & leden Programma lead: leden: Marketing/PR lead: leden: Facilitair & ICT lead: leden: Human Resources (werven & coördineren vrijwilligers!) lead: leden: Coordinatie & Sponsoring lead: leden: 02-04-2009 3

4 Verveen.net Tijdslijn, mijlpalen, kritieke pad 27-05-0902-04-09 Brainstorm: wat is het kritieke pad? Programma Marketing/PR Facilitair & ICT Human Resources Coordinatie & Sponsoring 7 weken 02-04-2009 4


Download ppt "Verveen.net Agenda Zero Budget Innovation 1.Voorstelrondje 2.Vaststellen definitieve agenda 3.Format van het evenement 4.Bevestigen teamstructuur en leden."

Verwante presentaties


Ads door Google