Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdJuliana Vedder Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
13-05-2013
2
Maartje Douma & Chantal van de Wiel Formulemanager Plaza food for all Zuid en Noord Nederland
3
12:00 uur Ontvangst met lunch 13.00 uur Presentatie Plaza Food For All 15.00 uur Activiteit “GPS/ Scooteren/ schieten op de Veluwe” 18.00 uur Borrel en dineren 21.00 uur Einde programma Dagprogramma
4
1.Even voorstellen: Het Team! 2.Visie & Missie 3.Terugblik 2012 4.Ontwikkelingen 2013 5.Marketing 2013 6.Doelstellingen 2013 Inhoudsopgave presentatie
5
Marketing Rianne Strijbos Formulemanager Noord Nederland Maartje Douma Formulemanager Zuid Nederland Chantal van de Wiel Commercieel secretariaat Doret van der Wijst Hoofd formulehuis en Channelmanagement Arend-Jan Diephuis 1. Even voorstellen :
6
“Food For All “ zonder onderscheidend vermogen te verliezen 2. Visie & Missie Service & Beleving Kwaliteit Toegankelijk “For All” Samen Sterk
7
10 nieuwe locaties 91 locaties december 2012 Omzetgroei + 4,5 % ( Like for Like -3,2 % ) Goed imago & vakpers 7 locaties in “Cafetaria Top 100” Nieuwe formulemanager Nieuwe marketeer 3. Terugblik 2012
8
Plaza Polly, Bemmel 8 e plaats & 1 e plaats Beste kleine cafetaria! Plaza Leesten, Zutphen 18 e plaats Plaza Snackhuus, Ruurlo27 e plaats Plaza ‘t Krûûspunt, Ballum 30 e plaats Plaza Wassenburg, Emmeloord 52 e plaats Plaza Westerbork, Westerbork 90 e plaats Plaza het Hoekje, Ouddorp 91 e plaats Cafetaria Top 100
9
Ontwikkelingen Nieuwe indeling formulemanagement. Verdeling Noord- en Zuid Nederland. Komst van Maartje Douma: nu op volle sterkte ! Plaza website is vernieuwd Plaza inlogpagina (intranet) Introductie Local Store marketing => communicatiewinkel 4. Ontwikkelingen 2013
10
Invulling maandfolder in nauwe samenwerking met Formuleraad Plaza Facebookpagina Web-2-Print applicatie in work in progress ;-) Introductie Local Store marketing => communicatiewinkel 4. Ontwikkelingen 2013
11
1.Intranet 2.Social media 3.POS-materialen / Local store marketing 4.Web 2 print 5. Marketing 2013
12
Informatievoorziening Beperking van mailverkeer Altijd toegang tot alle relevante informatie Bestellen Formuleraad Wijzigingen doorgeven Downloads Belangrijke links Contactpagina Altijd rechtstreeks contact met de juiste persoon 1. intranet
13
1. Intranet - inloggen
16
1. Intranet - bestellen
20
1. Intranet - Downloads
23
1. Intranet - overig
24
2. Social media Facebook 1) Grootste social media kanaal van Nederland 2) Interactie! 3) Inspelen op de actualiteit 4) Betrek bezoekers bij uw cafetaria Twitter 1) Maximaal 140 tekens 2) 3,3 miljoen Twitteraars, waarvan 1,6 miljoen dagelijks 3) Dialoog! 4) Klanten vinden, boeien en binden 5) Delen van nieuws en kennis
25
2. Social media – Facebook tips 1. Toon interesse in je fans. Het is van belang om snel te reageren op klachten of vragen
26
2. Social media – Facebook tips
27
2.Maak geen ruzie met je fans 3.Verwijder nooit negatieve reacties, maar reageer erop Reacties met scheldwoorden mag je natuurlijk wel verwijderen 4.Plaats verschillende soorten content Foto’s, video’s, tekst etc.
28
2. Social media – Facebook tips 5.Zorg voor een pakkende Timeline Cover Houd hierbij wel rekening met een aantal regels van Facebook
29
2. Social media – Facebook tips 6.Zorg dat alle informatie gevuld is op Facebook Hierbij zijn vooral de adresgegevens, het telefoonnummer en de openingstijden van belang 7.Deel de geschiedenis van het bedrijf met mijlpalen Let wel op dat je de optie ‘verberg in nieuwsoverzicht’ aanvinkt wanneer je veel informatie ineens op je pagina plaatst. Zo voorkom je dat klanten gespamd worden met grote hoeveelheden informatie 8.Richt je pagina op bestaande klanten en niet op het werven van nieuwe klanten Relatiebeheer is op Facebook belangrijker dan Acquisitie 9.Koppel twitter niet aan Facebook Dit zijn twee aparte kanalen die om verschillende soorten content vragen
30
3. POS-materialen
31
3. POS
33
4. Web 2 print - communicatiewinkel
34
6. Doelstellingen 2013 9 nieuwe locaties 100 locaties eind december 2013 Omzetgroei + 5 % 15 locaties in “Cafetaria Top 100”
35
6. Doelstellingen 2013 Wijzigen beleid kwaliteitsprijs 2013 ( 4x per jaar winnaar, 1 overall winnaar van het jaar. Start 1 juli 2013) Focus op TOPkwaliteit producten en merken Plaza moet Groen in 2013. ( Gele kaart-Rode kaart ) Optimaliseren mysteryshoppen. Focus op gastvrijheid en beleving : het Plaza-gevoel ! Formulehuisdag met inspiratiesessies in november
36
Vragen?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.