De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Gewoon (digitaal) ondernemen met de klant (aan tafel) Uden - 2 juni 2016 Ralph van Dam - Digital Marketing Strategist.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Gewoon (digitaal) ondernemen met de klant (aan tafel) Uden - 2 juni 2016 Ralph van Dam - Digital Marketing Strategist."— Transcript van de presentatie:

1 Gewoon (digitaal) ondernemen met de klant (aan tafel) Uden - 2 juni 2016 Ralph van Dam - Digital Marketing Strategist

2 Even voorstellen Betekenis van digitalisering Visie verzekeringsmarkt | 5 trends Betekenis voor de klant Betekenis voor u als dienstverlener Enkele tips voor morgen Vragen Agenda

3 Even voorstellen

4

5

6

7 Betekenis van digitalisering

8

9 https://youtu.be/ub747pprmJ8youtu.be/ub747pprmJ8

10

11

12 Visie verzekeringsmarkt

13 Trend 1

14

15

16 Trend 2

17 Fixing business, or Preventing business

18 Prevent damage

19 Trend 3

20

21

22 Gamification is the main driver for prevention and loss ratio reduction

23 Trend 4

24 Waar is de klant intimiteit gebleven ? Het menselijke contact schaarser?

25 Trend 5

26 Product push (inside/out)  Service experience (outside/in)

27 Don’t start with products, start with customer situation.

28 Supporting life events

29 Most empathic organisation on Twitter

30 New coverages and risks

31 Be relevant for share economy

32 Develop small-ticket insurance

33 Develop ‘usage-based insurance’-models Connected Home/Me/Car (data- en technology driven)

34 Mobile IoT hub

35 Betekenis voor de klant ?

36 Betekenis voor u als dienstverlener ?

37 10 Tips

38 Weg van produkten, op naar pro-actieve services op basis van data Wees daar waar je klanten zich online bewegen (waar is dat ?) Persoonlijk, relevant en betekenisvol communiceren, juist online! Maak onderscheid tussen bestaande en nieuwe klanten Bedien je klanten op hun voorkeurskanaal binnen het aankoopproces waar dit het beste past Maak relevante content op, die eenvoudig te delen is via social media als Twitter, Instagram, Facebook Tips

39 Verzamel data van je prospects en klanten en ga profielen bijhouden Experimenteer klein, maak fouten, leer ervan en houd vol Ga het gesprek aan met je kind/neefje/nichtje van 12 jaar Niets ontwikkelen. Alles is er al: as a service: vb HubSpot Een digitale business transitie bestaat uit zowel binnen als buiten de transitie doormaken Tips

40 Digitalisering: Een huwelijk tussen MENS en MACHINE “Menselijke eigenschappen als aanpassingsvermogen, overtuigingskracht, creativiteit, empathie en motivatietalent worden de onderscheidende factoren”

41 Vragen ?


Download ppt "Gewoon (digitaal) ondernemen met de klant (aan tafel) Uden - 2 juni 2016 Ralph van Dam - Digital Marketing Strategist."

Verwante presentaties


Ads door Google