De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Beïnvloedingsregel aanwezig? nieteen beetjesterk wederkerigheid x consistentie.

Verwante presentaties


Presentatie over: "NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Beïnvloedingsregel aanwezig? nieteen beetjesterk wederkerigheid x consistentie."— Transcript van de presentatie:

1 NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Beïnvloedingsregel aanwezig? nieteen beetjesterk wederkerigheid x consistentie x sociale bewijskracht x sympathie x schaarste x autoriteit x Conclusie Ik vind dat de reclame wel werkt, omdat het grappig over word gebracht en zo je aandacht trekt. dia 1 van 5© Noordhoff Uitgevers 2015 https://www.youtube.com/watch?v=EGT NXIpQUIM Dit is de link van de C1000, het gaat over de reclame van 1+1 gratis. Waar een vrouw voor een andere vrouw boodschappen koopt om er zelf van te profiteren. schaarste

2 NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? https://www.youtube.com/watch?v=tG-8rxCJu7c Beïnvloedingsregel aanwezig? nieteen beetjesterk wederkerigheid x consistentie x sociale bewijskracht x sympathie x schaarste x autoriteit x Conclusie Dit werkt, omdat mensen vinden een sociale reclame meestal goed. Het product komt dan heel goed over. dia 2 van 5© Noordhoff Uitgevers 2015 Wedekerendheid Het is de reclame van Oreo, een jongetje pakt het en bied het ook aan zijn vader. Dit is sociaal

3 NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Beïnvloedingsregel aanwezig? nieteen beetjesterk wederkerigheid x consistentie x sociale bewijskracht x sympathie x schaarste x autoriteit x Conclusie Deze reclame werk heel goed, want mensen weten die Usian Bold is en weten waar die goed in is. Het is sterk om een bekende sporter in een reclame voor te laten komen. dia 3 van 5© Noordhoff Uitgevers 2015 https://www.youtube.com/watch?v=5hqEX3K t560 In deze reclame die je Usian Bold een topsporter rennen. Autoriteit

4 NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? https://www.youtube.com/watch?v=cUXU4S1CKyA Beïnvloedingsregel aanwezig? nieteen beetjesterk wederkerigheid x consistentie x sociale bewijskracht x sympathie x schaarste x autoriteit x Conclusie Ik vind de reclame werken, omdat er gebruik word gemaakt van een andere manier van communiceren. Doordat ze fluiten vind ik het heel vrolijk en sociaal over komen. In het filmpje heeft die contact met meerdere mensen. dia 4 van 5© Noordhoff Uitgevers 2015 Sympathie Het is in de mac Donalds. Er word vrolijk gefloten


Download ppt "NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Beïnvloedingsregel aanwezig? nieteen beetjesterk wederkerigheid x consistentie."

Verwante presentaties


Ads door Google