De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Vlaamse Visveiling n.v..  Samenbrengen van vraag en aanbod  De aanvoerders (first point of sales) bieden vis aan op eenzelfde verkooppunt ( reëel of.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Vlaamse Visveiling n.v..  Samenbrengen van vraag en aanbod  De aanvoerders (first point of sales) bieden vis aan op eenzelfde verkooppunt ( reëel of."— Transcript van de presentatie:

1 Vlaamse Visveiling n.v.

2  Samenbrengen van vraag en aanbod  De aanvoerders (first point of sales) bieden vis aan op eenzelfde verkooppunt ( reëel of virtueel)  Rederijen  Kwekers  De kopers verzamelen zich rond dit verkooppunt  Lokale kopers  Afstand kopers  Garanderen van een transparant verkoopsysteem Doel van een veiling

3  Vaartuigen van de Belgische vloot  Vaartuigen van de Nederlandse, Engelse en Deense vloot  Viskwekers Wie zijn de aanvoerders

4  Groothandel  Export bedrijven  Visverwerkende industrie  Supermarkt ketens  Kleinhandel en leurhandel Wie zijn de klanten Het klantenbestand is internationaal : Belgische, Nederlandse, Franse, Duitse, Engelse en Spaanse Kopers.

5  Commercialisatie  Informatie verstrekken  Logistieke dienstverlening  Permanente product ontwikkeling Service van de Vlaamse Visveiling

6  Commercialisatie:  Optimale prijsvorming door samenbrengen vraag en aanbod  Verkoop via netwerk van veilingen  Aantrekkelijke volumes Service van de Vlaamse Visveiling

7  Commercialisatie:  Uitgebreid koperspubliek  Optimalisatie van aanvoer in functie van de noden  Actieve prospectie van nieuwe klanten  Bemiddeling bij verkoop  Facturatie met garantie van betaling Service van de Vlaamse Visveiling

8  Informatie verstrekken:  Gedetailleerde website voor, tijdens en na veiling  Informatie in real time tijdens en na verkoop  Kwaliteit in alle aspecten  Evolutie en statistieken Service van de Vlaamse Visveiling

9  Logistieke dienstverlening:  Sortering, weging en af-ijzen  Objectieve Kwaliteitscontrole (KIM methode)  Transportservice voor en na veiling  Kistenbeheer  Koelruimtes Service van de Vlaamse Visveiling

10  Permanente product ontwikkeling:  Actieve ondersteuning van projecten ivm ontwikkeling van nieuwe producten, nieuwe technieken en nieuwe markten  Ondersteuning nieuwe labels  Ondersteuning duurzaamheid en traceerbaarheid  Voortdurende terbeschikkingstelling van know how voor de sector Service van de Vlaamse Visveiling

11  Een veiling is het meest transparant en democratisch medium voor zowel grote als kleine producenten om toegang te krijgen tot de nationale en internationale markt.  De veiling is de noodzakelijke prijszetter voor de primaire sector van vis, groenten en fruit. Conclusie


Download ppt "Vlaamse Visveiling n.v..  Samenbrengen van vraag en aanbod  De aanvoerders (first point of sales) bieden vis aan op eenzelfde verkooppunt ( reëel of."

Verwante presentaties


Ads door Google