Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdLien Christina Groen Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
WELKOM Bij deze eerste AGP KIS dag Klant Informatie Sessie Door Frank Neefs
2
AGENDA AGP Algemeen – 13:00 tot 13:30 Product specifiek – 13:30 tot 16:00 inclusief een korte pauze Afsluitende borrel – 16:00 tot 17:00
3
DE AFGELOPEN 5 JAAR TOT NU
4
TOEKOMST AGP
5
MARKTPENETRATIE Marktpenetratie - bestaande markten met bestaande producten - Gestage groei van klantenportefeuille - Rent meer verhuurbedrijven van formaat - Trade betere bekendheid bij technische en bouwmaterialen groothandels
6
MARKTONTWIKKELING Marktontwikkeling - nieuwe markten met bestaande producten -AV installatiebranche – AGP Projects -Verpakkingsbranche – AGP Trade -Textielbranche – AGP Trade
7
PRODUCTONTWIKKELING Ontwikkelingen product specifiek Ontwikkelingen product overschrijdend -AGP WEBengine -Geïntegreerde WEBshop
8
RELATIE EN COMMUNICATIE AGP Relatiebeheerders AGP KIS dagen Online klantenportaal
9
RELATIEBEHEERDERS AGP Frank Neefs Frans de Jong Gerard Thien - Operations Manager intern
10
AGP K.I.S. DAGEN Klant Informatie Sessie 1 of 2 keer per jaar een halve dag Per product of AGP breed Algemene ontwikkelingen en product specifieke ontwikkelingen
11
ONLINE KLANTPORTAAL
12
EINDE ALGEMENE DEEL Vragen?
13
AGP Rent Anne Vogels 19 april 2016
14
MODULE VASTE ACTIVA
15
KENMERKEN Zowel voor registratie van verhuurmaterieel als (on-) roerende bezittingen Volledige integratie met AGP Financieel Verschillende soorten activa kunnen gegroepeerd worden Grootboekrekeningen worden vastgelegd waarop het systeem, afhankelijk van de actie, boekt Periodieke afschrijving Rapportage
16
ZONDER MODULE
17
MET MODULE
18
REGISTRATIE
19
BULK 1:n FIRST IN FIRST OUT
20
SERIENUMMER1:1
21
OVERIGE FUNCTIES Boeken aanschaf Boeken herwaardering Boeken afschrijving Boeken verkoop, via occasion en manco proces Automatische herberekening boekwaarde, afschrijving, afschrijvingskosten Mutaties
22
KOSTEN EN OPBRENGSTEN
23
KOSTPRIJS VERHUUR
24
Afschrijving basis: is de inkoopprijs / aantal maanden afschrijving vermenigvuldigd met 12 (= jaarbedrag) Totaal kosten + percentages: totaal van alle bedragen (links) en de percentages (rechts) Jaarkostprijs: Afschrijving basis + totale kosten + percentages Dagkostprijs: jaarkostprijs / te tellen huurdagen per jaar Eenmalige kosten: worden maar 1x per contract (ongeacht het aantal huurdagen) berekend Kostprijs in het contract op basis van plandagen of huurdagen
25
TABBLAD 6. EINDBEDRAG Na inhuur van 2 stuks
26
KOSTPRIJS PERSONEEL / DIENST
27
Totaal kosten: totaal alle kosten (links) Totaal uren: totaal alle uren (rechts) Het totaalbedrag gedeeld door het totaal aantal uren geeft de Kostprijs per uur Voor DIENST kostprijs * aantal besteld
28
TABBLAD 6. EINDBEDRAG
29
KOSTPRIJS TRANSPORT Vanaf versie 4.20
30
GESPECIFICEERD
31
NIEUW Een gebruiker autoriseren om op de contractregel een kostprijs aan te passen (vanaf versie 4.19)
32
AGP WEBshop
33
B2B/B2C WEBshop
34
UITGEBREIDE MOGELIJKHEDEN De webshop is naar eigen voorkeur in te richten en aan te passen aan uw eigen huisstijl De AGP WEBshop beschikt over een uitgebreide pagina editor, waarmee het mogelijk is om eigen pagina’s te definiëren binnen de web-omgeving. Er kunnen diverse afwijkende presentaties gemaakt worden per o.a. artikelgroep Gedefinieerde presentaties kunnen gekoppeld worden aan de artikelcatalogus van uw AGP systeem. Het is mogelijk vrije pagina’s in te richten met bedrijfsinformatie of actieproducten. Deze pagina’s kunnen alleen zichtbaar gemaakt worden voor specifieke klanten
35
UITGEBREIDE MOGELIJKHEDEN Men kan de webshop toegankelijk maken voor personen die nog niet zijn ingelogd, of nog niet als klant bekend zijn Via het beheer binnen de webshop is aan te geven wat men wel en niet kan zien en doen, wanneer er wel of niet is ingelogd Bijvoorbeeld tonen van catalogus, prijsafspraken en kortingen Tonen van contracten en facturen Wanneer nieuwe klanten zich willen aanmelden via de website, dan is hiervoor een contactformulier aanwezig. De sturing achter dit formulier is geheel zelf in te richten binnen de beheertool van de webshop
36
VOORDELEN Integratie met de backoffice van AGP Gestandaardiseerde koppelingen Slecht op één plek beheer van artikelen en debiteuren Backoffice en frontoffice onder het beheer van één leverancier Updates op elkaar afgestemd Gebruikersvriendelijk en eenvoudig Flexibel in aanpassingen Integratie met Google Analytics waardoor inzicht verkregen wordt in bezoekersaantallen, hoe de bezoekers op Uw website terecht zijn gekomen en welke pagina’s ze hebben bezocht en in welke artikelen ze geïnteresseerd zijn.
37
VRAGEN
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.