De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Info-event Entourage 2016- 2017. Wat is AFC? AFC LEUVEN IS EEN JUNIOR ENTERPRISE MET ALS MISSIE HET STIMULEREN VAN ONDERNEMERSCHAP EN DE ONTWIKKELING.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Info-event Entourage 2016- 2017. Wat is AFC? AFC LEUVEN IS EEN JUNIOR ENTERPRISE MET ALS MISSIE HET STIMULEREN VAN ONDERNEMERSCHAP EN DE ONTWIKKELING."— Transcript van de presentatie:

1 Info-event Entourage 2016- 2017

2 Wat is AFC? AFC LEUVEN IS EEN JUNIOR ENTERPRISE MET ALS MISSIE HET STIMULEREN VAN ONDERNEMERSCHAP EN DE ONTWIKKELING VAN VAARDIGHEDEN BIJ STUDENTEN DOOR HET ORGANISEREN VAN STUDENT CONSULTING, SKILL DEVELOPMENT EN ENTREPRENEURSHIP.

3 De 3 pijlers STUDENT CONSULTING Een echt bedrijfsprobleem voor een echte klant Projecten van 10 weken in groepen van vijf Uitdagingen in verschillende domeinen Ondersteund door een partner met kennis van zaken ENTREPRENEURSHIP Events en activiteiten om te inspireren en te stimuleren tot ondernemerschap AFC Café, STST, Underground, Start-up Fair, GEWoonDoen! Nieuwe ideeën SKILL DEVELOPMENT Workshop tracks om skills te ontwikkelen in een bepaald domein Single workshops als specifieke training Maar ook keynotes, masterclasses en andere events om skills en kennis over te brengen

4 Organisatiestructuur Voorzitster Ondervoorzitster Student Consulting Manager Skill Development Manager Entrepreneurship Manager IT Manager Partner Relations Manager Human Resources Manager Marketing Manager Finance and Legal Manager

5 Het nieuwe bestuur Sem Janssen Voorzitster Katherine Jespers Ondervoorzitter Vincent Creemers Entrepreneurship Tim Decuypere Skill Development Dimitri Princen Student Consulting Jan Deforche Finance and Legal Pieter Delaere IT Hanne Selfslag Human Resources Marie-Hélène Van Hove Marketing Zeger Vander Eyken Partner Relations

6 Wat is entourage? Groep van super toffe mensen Ondersteunen de interne werking van AFC Team per pijler/ondersteunende functie Een kans om je kennis om te zetten in de praktijk en met bedrijven in contact te komen Jezelf ontwikkelen en uitdagingen aangaan Je een heel jaar lang amuseren met deze geweldige groep

7 Welke functies zijn er? Skill Development Track coördinatoren: Zij zijn elk verantwoordelijk voor het organiseren van 2 tracks. Communicatie en verantwoordelijk-heidzijn de sleutelwoorden Event coördinatoren: Zij zijn verantwoordelijk voor het organiseren van masterclasses en losse events. Dit zal telkens rond een bepaald thema zijn. Hierbij is creativiteit van belang! Salespersoon: Hij zal actief opzoek gaan naar nieuwe workshopgevers die een meerwaarde kunnen betekenen. Student Consulting Sales coördinatoren: Samen met het bestuurslid instaan voor het binnenhalen van de projecten. Heb je een passie voor sales? Dan is dit iets voor jou! Project coördinatoren: Zij begeleiden elk 3 tot 4 student consulting projecten. Coaching, verantwoordelijkheid en people skills zijn hier onontbeerlijk ! Entrepreneurship Creative event planners: Ondernemend, sociaal en flexibel? Werk events uit van A tot Z! Sales person: Nieuwsgierig naar het ondernemerslandschap? Zoek interessante sprekers en bedrijven voor alle e’ship-activiteiten + coörganiseer de Start-Up Fair met andere kringen. Creativity Lab: Meewerken aan iets helemaal nieuws? Beheer het Creativity Lab en denk en werk daarrond nieuwe concepten uit.

8 Welke functies zijn er? Human Resources Selectie en recruitment coördinator: Hij of zij is verantwoordelijk voor de selectie en recruitment van nieuwe project en track leden. Ook zal hij of zij zich bezighouden met het evalueren hiervan. Event coördinatoren: Deze entourageleden staan in voor retentie management, dit betekent het organiseren van al de teambuildings, ledenfeestjes, weekends! Een nieuw, groots evenement zal ook in handen liggen van deze functie. Partner Relations Partnerverantwoordelijke: Staat in voor het contact met partners en werkt nauw samen met SD en SC om een goede fit te vinden tussen AFC en de partners. Eventverantwoordelijke: Zal de verantwoordelijkheid krijgen om twee events voor partners te organiseren. Business development verantwoordelijken: Gaan op zoek naar nieuwe partners, ontwerpen een partnerdatabase en verzorgen de branding van AFC. Marketing Marketingcoördinatoren: Zij staan in voor het bedenken van creatieve marketingacties. Deze kunnen zowel met het tiende werkingsjaar als het verhogen van de naamsbekendheid van AFC te maken hebben. Zij zijn ook verantwoordelijk voor de promotie van alle evenementen die AFC organiseert. Designers: Zij gaan zich bezighouden met het designen van al de logo’s en het promotie en B2B materiaal en nog veel meer.

9 Welke functies zijn er? IT IT master: Deze persoon zal zich samen met het bestuurslid IT verdiepen in het redesignen en onderhouden van de website van AFC. Interesse in webdesign is zeker mooi meegenomen! Finance and Legal Finance & Legal medewerker: Dit entouragelid zal mee het bestuurslid ondersteunen met het opstellen van de budgetten, het onderhouden van de boekhouding en de naleving van de contracten. Ondervoorzitster Marktonderzoek: Deze personen zullen onderzoeken of uitbreiding naar andere studentensteden mogelijk is. Hiervoor zullen ze o.a. met verschillende partners en verenigingen samenzitten.

10 Interesse? Openhuisdagen Appliceer! Wanneer? Voor zaterdag 30 april om 23u59 Hoe? Door je cv + motivatiebrief te uploaden op de AFC-website Motivatiebrief van max 1blz. Je mag maximaal 3 keuzes aanduiden Vermeld in je brief wanneer je vrij bent voor een sollicitatiegesprek tussen 2/05 en 5/05 Veel succes!

11 Nog vragen? Vraag er zo dadelijk maar op los tijdens de receptie!


Download ppt "Info-event Entourage 2016- 2017. Wat is AFC? AFC LEUVEN IS EEN JUNIOR ENTERPRISE MET ALS MISSIE HET STIMULEREN VAN ONDERNEMERSCHAP EN DE ONTWIKKELING."

Verwante presentaties


Ads door Google