Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdGuus Wauters Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
PERSONAL BRANDING Stel je bent een shampoo… 10 oktober 2013 - Amersfoort
5
Vroeger wasten we ons haar gewoon met water en zeep...
7
probleem …en die creëerden een probleem
19
Welk type shampoo ben ik?
22
Wie ben je, hoe ben je en waarom doe je wat je doet? WAT is jouw toegevoegde waarde? Wat doe jij? Psychologie toepassen… X-factor = Xpres jezelf
24
“Als ik de mensen naar hun behoefte had gevraagd, hadden ze 'snellere paarden' gewild” – Henry Ford
26
Voor een klitvrije organisatie? Voor meer volume en levendigheid? Voor krul in een stijle omgeving? Wat doe jij anders dan vakgenoten? Wat is het effect van jouw dienst? Waarin ben jij ervaringsdeskundig? Wat maakt jou nog aantrekkelijker?
27
Uitstraling en imago Kleding, stijl, logo etc. Welke zintuigen kun je prikkelen? Welke indruk laat jij achter? Welk prijssegment?
28
Opleiding en / of ervaring ‘Proven track record’ (Eigen) methodiek of systeem Tevreden klanten: testimonials en referrals Tarief Visie & Missie Authenticiteit “ The proof of the pudding is in the eating”
29
Durf te kiezen! Gratis monsters weggeven? Wel of niet op social media? Waar en hoe ga je adverteren? Vertel je verhaal! Nieuwe merken / diensten? Maak een communicatieplan!
30
Zorg dat jij blijft plakken!
32
....omdat je het waard bent!
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.