De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Klanttevredenheids- onderzoeken 2012 Terugkoppeling ALV, 23 mei 2013.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Klanttevredenheids- onderzoeken 2012 Terugkoppeling ALV, 23 mei 2013."— Transcript van de presentatie:

1 Klanttevredenheids- onderzoeken 2012 Terugkoppeling ALV, 23 mei 2013

2 In 2010 is een onderzoek opgezet door de Commissie Kwaliteit van de FSMI. SCAS-eisen: verplicht om jaarlijks een klanttevredenheidsonderzoek te laten uitvoeren

3 Procedure SMI wilt meedoen Ontvangt brief voor deelnemers met link www.sportzorg.nl/klanttevredenheidsonder zoek www.sportzorg.nl/klanttevredenheidsonder zoek Terugkoppeling algemeen en per SMI

4 2012 15 SMI hebben deelgenomen 400 vragenlijsten 8,3 gemiddeld

5 Opmerkingen Er had wel bij verteld kunnen worden om sportkleding mee te brengen De vergoeding van de verzekeraar en kosten van de vervolgbehandeling was onduidelijk en werd verkeerd geïnformeerd

6 Ben altijd wel geïnteresseerd in de uitslagen van de metingen. Een ‘gezond’ op een briefje is wat karig Welk systeem klikpedaal aanwezig zou zijn Ieder jaar uitnodiging sturen?

7 Iets meer duidelijkheid over de wijze van betaling Wachttijd was 30 minuten. Was prettiger geweest om bij binnenkomst al te horen dat er een wachttijd is.

8 Meedoen? Stuur een mail naar fsmi@sportgeneeskunde.com. fsmi@sportgeneeskunde.com


Download ppt "Klanttevredenheids- onderzoeken 2012 Terugkoppeling ALV, 23 mei 2013."

Verwante presentaties


Ads door Google