Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdLodewijk van Wijk Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
Klanttevredenheids- onderzoeken 2012 Terugkoppeling ALV, 23 mei 2013
2
In 2010 is een onderzoek opgezet door de Commissie Kwaliteit van de FSMI. SCAS-eisen: verplicht om jaarlijks een klanttevredenheidsonderzoek te laten uitvoeren
3
Procedure SMI wilt meedoen Ontvangt brief voor deelnemers met link www.sportzorg.nl/klanttevredenheidsonder zoek www.sportzorg.nl/klanttevredenheidsonder zoek Terugkoppeling algemeen en per SMI
4
2012 15 SMI hebben deelgenomen 400 vragenlijsten 8,3 gemiddeld
5
Opmerkingen Er had wel bij verteld kunnen worden om sportkleding mee te brengen De vergoeding van de verzekeraar en kosten van de vervolgbehandeling was onduidelijk en werd verkeerd geïnformeerd
6
Ben altijd wel geïnteresseerd in de uitslagen van de metingen. Een ‘gezond’ op een briefje is wat karig Welk systeem klikpedaal aanwezig zou zijn Ieder jaar uitnodiging sturen?
7
Iets meer duidelijkheid over de wijze van betaling Wachttijd was 30 minuten. Was prettiger geweest om bij binnenkomst al te horen dat er een wachttijd is.
8
Meedoen? Stuur een mail naar fsmi@sportgeneeskunde.com. fsmi@sportgeneeskunde.com
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.