Uber in de zorg? 10 december 2015 Hans Hopmans
Lucrum Telezorg i.o.
Waarom telezorg?
Windkacht 27
Overcapaciteit
Ontdrempeling verleiding dwang
DIY Consument
Windkracht 27 eHealth Overcapaciteit + Ontdrempeling Dwang + DIY consument Techno push factor 3
doorleven
overleven Productiviteit Klantloyaliteit Inkoopcriteria
doorleven nieuwlevenoverleven Productiviteit Klantloyaliteit Inkoopcriteria Bedrijfsinnovatie Rolinnovatie Zorginnovatie Productiviteit Klantloyaliteit Inkoopcriteria
doorleven nieuwlevenoverleven Productiviteit Klantloyaliteit Inkoopcriteria Bedrijfsinnovatie Rolinnovatie Zorginnovatie Productiviteit Klantloyaliteit Inkoopcriteria Lucrum Telezorg i.o.
Kernfunctionaliteiten van 24/7 Lucrum Telezorg i.o. Personenalarmering, Sensorwatch, Videowatch, GPS Zorgverlenersalarmering, GPS Collegiale ondersteuning en advies, 4-ogenservice Bereikbaarheidsgarantie Avond-, nacht- en (ziekte)verlofdiensten Medicatiecheck en toezicht op patiëntengedrag Tele-diagnostiek, tele-bewaking medische status Tele-advies en coaching van patiënten/mantelzorgers ????
Wat vraagt de klant?
Centralisten 55 Innovators 3 Bereikbaarheid: afgehandelde gesprekken p. jaar Personenalarmering: klantaansluitingen Hartritmediagnostiek: ritmestroken, ECG’s p. jaar Beeldzorg: klantaansluitingen Medido: 409 klantaansluitingen Thuismonitoring: 161 klantaansluitingen Videomonitoring: 20 extramurale aansluitingen + 4 intramurale lokaties
1 Uit onderzoek HAN 90% voelt zich beter 68% langer thuis wonen 64% veiliger thuis 47% zelfstandigheid toegenomen 51% minder eenzaam 70% leven aangenamer