Welkomstwoord.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Vrijzinnig Humanisme.
Advertisements

Makkelijk lezen voor volwassenen [Bedrijfsnaam]. Wat doen we?  We maken lezen aantrekkelijk.  We maken volwassenen actief met taal.  Dan wordt lezen.
Presentaties •Leerjaar 1 Informatiekunde - Presentaties maken.
Kindermoment.
leerlingen te leren hoe ze kunnen leren tegemoet te komen aan de behoefte van begaafde leerlingen om meer en diepere kennis op te doen over speciale thema’s.
Waarom naar de kerk (gemeente) gaan
Maxine Mijn hobby's.
Makkelijk lezen voor volwassenen [Bedrijfsnaam]. Wat doen we?  We maken lezen aantrekkelijk.  We maken volwassenen actief met taal.  Dan wordt lezen.
Een romantisch sprookje
Werken met Didiclass Een oefeninstrument voor opleiders en coaches.
PROF. DR. F. KEUPPENS DIENSTHOOFD UROLOGIE
Beeld en Geluid museum Media park - Hilversum.
40 uur 2e semester eerste leerjaar
Studie en opleiding Vrije tijd Groei en gezondheid Relaties
Leerling Ik ben … jaar en woon in ….
Presentation Of Learning
Mijn Levens verhaal… By Friso Santen Friso Santen.
Sunparks Mol 1-5 Nov 2010 /deel 2
Ik loop door de wei Ik ben heel blij.
Genade en veroordeling
Naam: Begard Mijn hobby : Irak.. Klik op “Naam”. Vul je naam in. Doe hetzelfde met “hobby” Hier kun je een foto / tekening Invoegen.
Ik ben Bob..
Mid-Year Asessment Semester 1
End Year Assesment Jordi de Rijk Semester 2.
KUNST Er zijn heel veel soorten kunst,
Dromen over Canada. Hier wil ik wonen F*ck jamm er het isniet echt.
Wie beslist wat? 10 9 Wie beslist wat?
Decaan ??????? Begeleidt keuzeprocessen op school:
ik kan wel wat ontspanning gebruiken
Wat cijfers 25% van de voortijdige schoolverlaters stopt vanwege verkeerde studiekeuze (ROA, 2009, p. 52)ROA, 2009, p. 52 Veel jongeren blijven in het.
De strijd Romeinen 7:14 - 8:4.
Welkom bij het NIP Nieuws overzicht Nieuws item.
Les 13 Presenteer jezelf (2) Leerjaar 1 Informatiekunde - Presentaties maken.
WIE BEN IK? Gwendoline Horemans 22 jaar Woonachtig in de kempen, meer bepaald in Vorselaar.
Een website bouwen, hoe doe je dat eigenlijk?. Website bouwen Wat zet ik er op? Hoe deel ik mijn pagina’s in? Welke knoppen moet ik gebruiken?
Niemand kan tot Mij komen, tenzij de
JUSTIN BIEBER.
Uittreksel uit een recente studie bij kinderen van ongeveer 10 jaar in verband met het onderwerp « huwelijk ».
Nadia zahraoui.
Resultaat in de Raad ZomerRaad, 21 juli 2014 Ruimte voor beeld 21,6 x 8,7 cm.
Persoonlijk ontwikkeling Plan Deniz Engin
ZELF SLEUTELEN! JOB CRAFTING OPDRACHT.
MID-YEAR ASSESSMENT Claudia Bronneberg – GAR1A. 1.1 CONCEPTUELE ONTWIKKELING.
Geschreven door: Quinty Merel en Daphne. kerstmis.
REFLECTIE OP EIGEN HANDELEN PRESENTATIE GEZONDHEIDSKUNDE Gezondheidszorg technologie Periode 2.3 Roel Geerts Studentennr
Ik ben Urbanus Zo ben ik in het echt En ik ben heel bekend.
De Maya’s zeggen over Anguel : Anguel draagt het teken van de voltooiing. Anguel belichaamt de laatste cycli van de evolutie, van het hoogste potentieel.
Inleefdag Naam organisatie Naam leerlingen. De organisatie zelf  Algemeen (ligging, type organisatie, openingsuren, …)  Doelstellingen van de organisatie.
Montessori onderwijs Gemaakt door:.
Testen met aandacht Een betere tester door Mindfulness Esther Kluver.
Naam:Marc Arkes Klas:1 R SLB-er:Eric Mulder SLB 2013/2014.
F LORIADE E XCURSIE onderdeel EMEG-Lijst. O NDERWERPEN Wat zijn de verwachtingen van de doelgroep vooraf? Wat is de ervaring van de doelgroep. Wat is.
1. Onderzoek jezelf en je werkomgeving 2
Ondernemend gedrag Hoofdstuk 3 Ik sta aan het roer Neem initiatieven in en voor je werk.
2 Bridging the Gap: een brug van groep 8 naar de brugklas en verder.
Waarom Kerst? Gespreksspel
Reguleren van motivatie: Do It Yourself! 28 oktober Deventer.
Deel 1 Oriëntatie op het starten van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 1 Wat voor ondernemer ben ik?
Ondernemend gedrag Hoofdstuk 2 Kan het ook beter? Signaleer mogelijkheden voor verandering.
Vragen een eeuwige God is de HEER Hij is een goddelijke Persoon: Vader uw Man en uw Maker, 54: 5a.
MID-Year Assessment Zoë Tabak GAR1-B. Inhoud Ontwikkeling en toepassing o Onderzoekend o Technisch o Artistiek & Conceptueel Zelfreflectie o Studiehouding.
Hulpvragen voor het formuleren van je eigen kernwaarden
Het is vandaag Girlsday! Speciale dag voor meisjes over bètawetenschappen, techniek en ICT!
Spreekbeurt Handbal Door Rianne.
SLC Assessment RUBEN SOL. Inhoud  Wie ik ben  Leerdoelen  Afsluiting.
Schoolzwemwedstrijd Gemeente Hollands Kroon. Schoolzwemwedstrijden? Wat bedoel je daarmee???
Mopje voor de Dierenliefhebbers.
Transcript van de presentatie:

Welkomstwoord

Wat doe ik? Wie ben ik? Wat wil ik? Conceptueel, Artistiek, Technisch, Onderzoekend Wie ben ik? Vooraf, Progressie, Voorbeelden, Ontwikkelpunten Wat wil ik? Korte – en Langetermijnplanning Uitleg over de volgorde

Wat doe ik? Mijn werk van het afgelopen semester Deel een, afgelopen semester

- Conceptuele ontwikkeling - Artistieke ontwikkeling - Technische ontwikkeling - Onderzoekende ontwikkeling Stapsgewijs portfolio doorlopen

Conceptuele ontwikkeling Commentaar conceptueel denken vroeger Nieuwe brainstormtechnieken Ironisch: abstract aan het dingesen Overcompensatie

Artistieke ontwikkeling - Typografie bij Leon - A,M&M van Saskia en Sonja

Technische ontwikkeling - Leren coderen

Nieuwe kennis, nieuwe toepassingen HTML- en Pythonlessen Onderzoek en conceptvorming Conceptvorming en rol binnen de groep - Buitenschools probleem oplossen met een schoolproject

Onderzoekende ontwikkeling - Researchlessen van Harold - ISA

ISA en vrij werk Malakden Onderzoek Nordic larps voor ISA “Wat doen Nordic larps specifiek anders dan de larps die ik schrijf, en hoe kan ik onderdelen daarvan implementeren in mijn eigen werk?”

Wie ben ik? Reflectie op mijn persoonlijke ontwikkeling tijdens het afgelopen semester

Wie was ik voor ik hier kwam? “Dit is waar ik verder mee wil. Ik wil mensen kunnen emotioneren door middel van interactie. Ik wil dat ze, nadat ze een spel van mij hebben gespeeld, weglopen met vragen over hun eigen acties… …Ik wil spelers van mijn spellen dezelfde spiegel voor kunnen houden die games mij voor hebben gehouden. Dat wil ik leren. En daarom kom ik naar de HKU.” “Het creëren van interactieve ervaringen.” Vorm is open en afhankelijk van concept

Progressie binnen de studie Motivatie na 3 jaar stilstand Cijferlijst

Progressie binnen de studie ANIMATIE Elke zaterdag van 3de blok een opdracht

Mijn voorbeelden Disempowerment in storytelling Charlie Brooker, H.P. Lovecraft World of Darkness Co-operatieve boardgames Te weinig disempowerment in video games

Ontwikkelpunt Louis: “Nu ben je bezig met wat je kan, maar ik hoop dat je nu ook jezelf gaat verrassen en iets gaat maken waar we allemaal stijl van achterover slaan.” KABK: “Je begeeft je teveel in je eigen belevingswereld.” Look and Inspire: “Onderwerp beperkt toegankelijk voor leken.”

Ontwikkelpunt S: Doelgroepgericht ontwerpen M: Reflectie van doelgroep na afronding project A: Handicap overwinnen R: Stap voor stap, beginnen bij 1 project maar vaker herhalen T: Eerste vooruitgang einde 3de blok

Wat wil ik? Mijn toekomstplannen Langetermijndoelen

Kortetermijndoelen Interactieve ervaring Niet gebonden aan vorm Nu larp, pure interactieve ervaring

Stepping stones tussen nu en het diploma 1. Keuze voor andere gebieden dan videogames indien mogelijk (bijv. Seminars) 2. Minor Psychologie of Interactive Performance Design

Questions, Comments, Complaints, Snide remarks?