Robin Schoew, John Frederiks en Bas van der Hoeven.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Heerlijk Wonen marketing
Advertisements

Wat moet ik met Sociale Media in mijn KMO? Mic Adam – Nadja Desmet.
SMC078+ Facebook The Adult Version. Meer resultaat met Facebook Inspireren, motiveren, cases & praktische tips Met z’n allen!
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Saleskit digitale mogelijkheden LINDA.. saleskit digitale mogelijkheden LINDA.
 Online marketing Affiliatie = filiaal samenwerkingsverband Adverteerder geeft vergoeding aan affiliate (uitgever / publisher) voor elke bezoeker, lead.
Eindpresentatie Project Verkoopuwbootsnel.nl
Van social media naar social CRM Social media audit Strategie Implementatie Plan.
Arteveldehogeschool Office management
Strategie Social Media.  Waarom iets met Social Media gaan doen?  Waarom is het belangrijk eerst een strategie te ontwikkelen?  Schakel een deskundige.
Leerling Ik ben … jaar en woon in ….
Cross Media. Rondje! Waar heb je stage gelopen? Wat heb je gedaan tijdens je stage ?
Product/marktmatrix Producten en markten waarop we actief zijn
1 Selfservice binnen een grote organisatie Leerpunten / terugblik Harold van der Hoeven Projectleider TPG Post
…… kennisterrein ….. ……naam en functie ……. …… naam bedrijf …….
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
De veranderende rol van de uitgever Leo van der Wees Recht.nl / RechtenOnline.
Geloven, waarom zou je? Mijn leven zit zo al best vol!
Marieke Verdonk, hoofdredacteur EventsDigitaalPrint Cursus- sen.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
EPALE Elektronisch platform voor volwasseneneducatie in Europa
Branche Analyse Drogisterij & Parfumerie
Reflecteren met leerlingen tijdens kunstzinnige en culturele activiteiten. Hoe motiveer je leerlingen om te reflecteren, zodat zij inzicht krijgen in hun.
Het leven.
W.I.M Stefan Roest Rick van der Heiden Samentha van der Weiden
Speeddaten Kinderboekenweek. Vraag 1: Wat heb je precies gedaan op je stageschool tijdens de kinderboekenweek?
Inleefdag Naam organisatie Naam leerlingen. De organisatie zelf  Algemeen (ligging, type organisatie, openingsuren, …)  Doelstellingen van de organisatie.
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
ONZE BLOG Louise en Maya. Hoe het begon: We zaten via Skype te babbelen en we begonnen over maya haar blog en na een tijdje had Louise het idee om ook.
Cross Media. Opdracht 40 min In 2, of 3 groepen bij elkaar Flipover, stiften, post it’s Blauw positief, rose negatief Presentatie per groep aan andere.
Eindpresentatie Digital Marketing Sneeuwliefhebber Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga.
Milieu Defensie Campagne
Iedereen gebruikt social media.
DMK – week 2.
Robin Uters Digitale trends & Social Media. Muziek Robin Uters.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Voorlopig plan trends Waar zijn we achter?  Resultaten desk  Mening van experts Wat hebben we bedacht?  Het idee Vragen?
WAT IS HET BBP (2/3)? Les 2.
Tessa van Nuland & Tom Schoonbeek. Probleem  Jongeren spuiten outdoor graffiti op openbare gebouwen en eigendommen  Deze jongeren overtuigen dat het.
Waarom Kerst? Gespreksspel
Interactieve Marketing Bob van de Geer & Chrisitian Best.
Wat zijn volgens jou de meest in het oog springende innovaties die van invloed kunnen zijn op opleiden en een leven lang leren ? Welke bedreigingen en.
}. } Welkom Presentation: Transformatie van een mediabedrijf met data als grondstof PIM, 19 mei 2015 May 2015 Tim Klein
Eindpresentatie Digital Marketing
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Eindpresentatie Klusmaatje Sophie Breeman Marc Dreu Lennard Lanting Jasper Mors.
Socrative 1 Wat is Socrative? 2 Ervaren van de tool als student 3 Maken van een quiz: stappenplan 4 Bruikbaarheid 5 Reflectie bij assessment 6 Kader UDL.
Bijeenkomst 6. Leerdoelen  De student kan een marktonderzoek verrichten  De student kan op basis van het marktonderzoek een idee aanpassen.
Cliënt en Mediawijsheid Les 5 Mensen met een (lichte) verstandelijke beperking.
Management of Organisations II New organizing. Het creëren van de blog O Waar hebben we voor gekozen? O Waar liepen we tegenaan bij het maken van de blog?
6/3/ Waarom Facebook? Wie zit er op? Grootste sociale netwerk in België Bijna 4,5 miljoen accounts in België Sneeuwbaleffect Opleiding: Facebook.
Affiliate Marketing Vince Vince en Robin.
IPadje op iPadje af 22 april iPadje op iPadje af 22 april 2016.
Social media plan Gemaakt door : Dorien van der Gugten Klas: B-MMC4-1a
Chenoa Velazquez Pilgrim
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Content Marketing Wat is het? Voorbeelden Hoe pak je het aan?
Minor Digital Marketing
Social Media Eindcriteria SM-plan
Marketing & Management
Register Letselschade: De energie van een kwaliteitssysteem
Բլոգի վարման 15 պայմաններ
Help, ik ben een influencer!
Buigbare zaklamp Tom Oerlemans
Help, ik ben een influencer!
Transcript van de presentatie:

Robin Schoew, John Frederiks en Bas van der Hoeven

 Het idee  Doelstellingen  Doelgroep  Verdienmodellen  Strategie en acties  Resultaten  Reflectie Inhoudsopgave

 Uitvaart blog  trends  Uitvaart vergelijker Het idee

 25 posts  250 pageviews  100 volgers facebook  Omzet Doelstellingen

Doelgroep

Verdienmodellen

 Trends  Tributes  Mooie uitvaarten  De uitvaart vergelijker  Follow us/facebook  Affiliate Strategie

Resultaten

 Wat zou je anders doen  Wat heb je geleerd?  Wat is digitale marketing volgens jou? Reflectie