Studieloopbaan coaching Kwartaal 1 Bijeenkomst 3 Integratie van modulen Marie-Joze van Raak www.med.hro.nl/raamj 1.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Studieloopbaancoaching
Advertisements

huiswerk Studiedossier bespreken opdracht Vergaderen
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
THEMA: Het creatieve proces
Pia Terstroet (Terpm) les 1 Mail: Wiki: Media en creativiteit MEDMC101D Creative.
Inhoud workshop Wat is de bedoeling van het V2- assessment?
ABV – SLC opdracht : Hoe stimuleren en coachen we de competentieontwikkeling bij studenten op zodanige wijze dat deze daar zelf vorm en inhoud aangeven?
Leerproces SDV leerlijnen ontwikkellijnen Doel: POP van de leerling
Thema 2 Bijeenkomst oktober 2015.
Studieloopbaan coaching Voltijd SPH
Startcollege SLC Voltijd SPH Overzicht jaar 1 & kwartaal 1 Marie-Joze van Raak Kamer: ML
STUDIELOOPBAAN COACHING Jaar 1, kwartaal 1 Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
STUDIELOOPBAAN COACHING Kwartaal 1 Bijeenkomst 2 Leerstijlen en effectief studeren Martine Bink 1.
SOCIAAL ONDERNEMERSCHAP COLLEGE 1 Introductie op de module.
PROJECT: ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
School en samenleving kwartaal 1 schooljaar 2012/2013 docent: Pascal van Schajik medsite: schpa
Bijeenkomst 4 Thema: “Wat kan ik?” Docent: Pascal van Schajik
VVR302 SLC42R3 Marcel de Voogd 8 februari  Opdracht(en)  Ieder blok een gesprek: (planning einde van deze bijeenkomst)  Procesadvisering  Onderhandelen.
Studieloopbaancoaching Kwartaal 2 week 1
Studieloopbaancoaching 1 kwartaal 2 Leer jezelf kennen
Studieloopbaancoaching jaar 1 Kwartaal 3 Week 4. Vandaag WBSA Planning klasactiviteit bijeenkomst 4 Opwarmopdracht Thema beroepsbeeld.
Project: Oriëntatie op het beroep Marie-Joze van Raak - Docent SPH - jaar 1 coördinator
Studieloopbaancoaching
Studieloopbaancoaching 1 kwartaal 2 Leer jezelf kennen
PROJECT: ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
PROJECT: ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
Studieloopbaan coaching Kwartaal 1 Bijeenkomst 2 Leerstijlen en effectief studeren Marie-Joze van Raak 1.
Studieloopbaan coaching Kwartaal 1 Bijeenkomst 2 Leerstijlen en effectief studeren Marie-Joze van Raak 1.
Introductie SLC 31 augustus Welkom terug!!!
Praktijkervaring en reflectie
Project oriëntatie op het beroep Lesweek 1 VSR1F.
SLC Bijeenkomst H. El- Gharbaoui med.hro.nl/gharh.
STUDIELOOPBAAN COACHING KWARTAAL 4 WEEK 5 Marie-Joze van Raak.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Studieloopbaancoaching Kwartaal 4 – les 1 Rotterdam, April 2015.
Studieloopbaancoaching 1 kwartaal 2
PROJECT: ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
SPH voltijd Onderzoeksvaardigheden voltijd jaar 2 Werkcollege 1 kwartaal 2 Corstin Dieterich L
Studieloopbaancoaching jaar 1 Kwartaal 3. Vandaag Kwartaaloverzicht Vervolg POP NOA NSE Toelichting SLC inleveropdracht 3 WBSA Opdracht.
PROJECT: ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
SLC Kwartaal 3 Martine Bink med.hro.nl/binmd L
Docent: Jennifer de Vries-Aydogdu
Oriëntatie op het beroep Kwartaal 2 Marie-Joze van Raak
Jennifer de Vries-Aydogdu Med.hr.nl/vrije Project: Oriëntatie op het beroep.
Slc. Hoe gaat het ?? 4.5 Opdracht: Mijn studievaardigheden Planning: kwartaal 2 Inleveren via: Inleverknop van module SLC via Voor deze opdracht.
Rotterdam, 00 januari 2007 SLC 2 bijeenkomst Hafida El-gharbaoui med.hro.nl/gharh.
Studieloopbaan coaching Kwartaal 1 Bijeenkomst 3 Integratie van modulen Marie-Joze van Raak 1.
Rotterdam, 00 januari 2007 Onderzoek I Bijeenkomst 4 kwartaal 2.
Studieloopbaancoaching 1 kwartaal 2.3
Studieloopbaancoaching Voltijd SPH OVERZICHT JAAR 1 & KWARTAAL 1 JENNIFER DE VRIES-AYDOGDU MED.HR.NL/VRIJE KAMER: ML
PROJECT: ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
Project Pedagoog in de wijk Bijeenkomst week 1.8 Kwartaal 1, schooljaar 2014/2015 Klas: VQR2C Docent: Madeleine Meurs.
Studieloopbaancoaching
Keuzethema: differentiatie
KOP/MINOR Thema klassenmanagement/ interpersoonlijk leraargedrag en orde in de klas Bijeenkomst oktober oktober 2015.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: Het creatieve proces.
Bijeenkomst 5.  Doelen  Wat hebben jullie bij thema vanmorgen gedaan?  Feedback geven en ontvangen op huiswerkopdracht  Van doelen naar leeractiviteiten.
23 november  Doelen  Ophalen voorkennis Samenwerkend Leren  Jouw lessen: Activerende Didactiek  Opdracht verwerken theorie  Afronding ◦ Huiswerk.
SLC Assessment RUBEN SOL. Inhoud  Wie ik ben  Leerdoelen  Afsluiting.
Bijeenkomst 4.  Toepassen van Directe Instructie in een deelles.  Toepassen van het ABCD-model in het logboek.  Digitale interactie in de praktijk.
Filmpje: e.com/watch?v=nEx pvLXap1U.
De wereld aan je voeten Wie droomt van een internationale carrière?
Creatief Ketengericht Ondernemen
Genotmiddel Eerste bijeenkomst.
Eerste bijeenkomst (!) Jaar november 2016.
Vakdidactiek 2 Doelen van het vak
S.O. H7 MATERIE §Test jezelf
Leerjaar 3 Nask H4 Het weer §4.
Leerwinstmeeting 22 november Lemerlerveld CKO & SLO
Module 1: Verkennen Basisstof 1: Kijken naar jezelf
Leerjaar 3 Nask H4 §Test jezelf.
Transcript van de presentatie:

Studieloopbaan coaching Kwartaal 1 Bijeenkomst 3 Integratie van modulen Marie-Joze van Raak 1

Vandaag Agenda: Student aan Zet Elevatorpitch klassenvertegenwoordiger Studentenpanel Al een stageplek gevonden? Lukt het inschrijven voor keuzecursussen? Leerklimaat in de klas? Thema: Integratie modulen en competenties Uitleg SLC- opdracht kwartaal 1 2

Wat is een competentie? 3

Wat moet je kunnen als SPH’er? 4

Competenties opdracht Bekijk het competentieprofiel van SPH Voor jezelf: Rangschik de competenties en geef je verwachting aan: in hoeverre beheers je die nu al een beetje, welke ontwikkel je gemakkelijker en bij welke wordt het een zware klus? In groepjes: Wat zijn de competenties en leerdoelen van verschillende modulen in dit kwartaal? 5

Opdracht 2 Welke acties kun je op grond van je kennis over groepsfasen/besluitvorming en de huiswerkopdrachten bedenken om aan de competenties van project te werken? Gebruik groepsdynamica en Belbinrollen 6

SLC- opdracht 1 Zelfbeeld Uitleg opdracht NOA-test volgt Inleveren woensdag 11 november uiterlijk uur op 7

Volgende keer Neem lekkers mee Huiswerk vooraf: lezen artikel Cultureel Venster op - hoofdstuk 7 uit Sarneel, H. (2012) “Interculturele jeugd en opvoedhulp” Dit is de basis voor het interview dat je de volgende bijeenkomst gaat houden met een medestudent. 8