Marketing Strategie Lukas Vandecruys&Maxim Oeyen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
25 maart 2010 Van Harte Welkom. Welkom
Advertisements

Marketing voor ZZP-ers
Wij stellen ons graag aan u voor!
Marketing voor verkeerskunde
Aanzet tot strategisch denken
Het SBO weer een stap vooruit!
Corporate Guidelines.
Marketing Opportunities. Nieuwe Positionering/Merkmissie Living Technology.
Gerjan, Marijke, Boris, Sam en Mathein
Retailmarketing hoofdstuk 1, paragraaf 1.7
AberdeenGroup surveyed 125 companies to understand their product innovation goals. Top challenges reported by these companies were: Cost pressure from.
Op naar je ideale baan. wat wilde je later worden? even voorstellen Erno Mijland 2008.
Ford cargo T.
Business Marketing Management
Presentatie CRM Ayoub Boufous Yusuf Cetinkaya
H7: Productmanagement.
Werkkader Marketing Management Hoofdstuk 2. Leervragen Hoe kan marketing klantenwaarde beïnvloeden? Hoe wordt strategische planning op de diverse organisatieniveaus.
Wat is Customer Relationship Management?
PRESENTATIE: IRIS KUSTER EN MARTE TRA DATUM: 22 OKTOBER 2009 Wat Zou Google Doen?
02/ / 18 Kwaliteitsmanagementprincipes -Algemeen- Om een organisatie met succes te kunnen leiden en te laten functioneren is het nodig deze.
Koopproces Inleiding strategie Koper Communicatie Middelen Aanbieder
Hoofdstuk 10 Concurrentievoordeel creëren
Welke mogelijkheden biedt ICT voor een onderneming ? William Mosseray Chief Strategy Officer - Belgacom.
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
Bureau X? The fun way to success 1. Gedeelde beliefs zijn het hart van de organisatie De hele organisatie is opgebouwd om deze beliefs te versterken en.
HR Brand “Torfs”: Hoe medewerkers –en klantentevredenheid hand in hand gaan bij Schoenen Torfs PM Club.
Business Marketing Management
CRM Martine Boomsma & Timo van Lokven
NDA Incasso – Amersfoort Connie Maathuis. NDA INCASSO – ANNO 2010 kansrijk ondernemen 7 december 2010 Amersfoort medewerkers – branches – marktpositie.
Detailhandelsmarketing
Business planning Impulsis 26 September 2014 André Vording Fair and Sustainable Advisory Services.
[Productnaam] Marketingplan
Dwaande met je bedrijf Ondernemersvaardigheden
Meer grip op uw verkoop Crisis=verkopen Afwachten=> actie
Startscherm in Advisa. Stap 1: Kies de productsoort.
Detailhandelsmarketing
BedrijfsEconomie Opgave 1.13 Kevin Kwee [ ]
Oktober 2004 Core Course Information Management dag 2 Agenda.
Hoofdstuk 11 Persoonlijke verkoop, databasemarketing en customer relationship management.
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
Oriëntatiefase  De longlist: aantal en vaststelling  Buying center: veranderde/veranderende samenstelling Inleiding strategie Duijnstee Consultancy.
Hoofdstuk 8: E-businessnetwerk. Wat is e-business? ‘E-business heeft alles te maken met Business- transformatie. E-business heeft alles te maken.
Hoe stel ik een ondernemingsplan op? Joost Verbeest 11u15 – 12u.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 12 Promotie.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
Ontwerpen & ontwikkelen
Ondernemen moet je doen
Aankoop en distributie P.P.-opdracht TEAM Lukas Vandecruys Maxim Oeyen
MARKETING TOEPASSINGEN Maxim Oeyen Wout Noeyens Lukas Vandecruys
stap 6: Unieke toegevoegde waarde bepalen
Greenfee4you Een innovatief klant relatie programma voor “ Uw Organisatie “
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Gewoon (digitaal) ondernemen met de klant (aan tafel) Uden - 2 juni 2016 Ralph van Dam - Digital Marketing Strategist.
Daarvoor moet je opvallen! MEER OMZET?.  Waarom heb ik een reclame bureau nodig / schoenmaker blijf bij je leest  Wie zijn Reclamebureau Lansingerland.
Titel van uw ondernemingsplan Qui volore imagnihillit que la nimolora vellorendemporaecab imperit harum que dolor mint faccabori inveles et fugitibus dioris.
Jessica van Beek Pascale de Boer Ayyoub Henjaly Ilse Houben.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
De marketing van kennis
Kansen en bedreigingen Interne analyse
STRATEGISCHE CONTENTMARKETING CONTENTMARKETING IS OUDE WIJN IN NIEUWE ZAKKEN Stelling CONTENTMARKETING IS OUDE WIJN IN NIEUWE ZAKKEN.
Succesfactoren voor werk Motivatie, kennis en vaardigheden
[Productnaam] Marketingplan
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Les 5: Het marketingplan
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Economie en ondernemen
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
Presentatie van: Logo van je bedrijf.
Transcript van de presentatie:

Marketing Strategie Lukas Vandecruys&Maxim Oeyen

“A satisfied customer is the best business strategy of all” -Michael Leboeuf-

Inhoudstafel Klantenprofiel Marktpositie Concurrentie

Klantenprofiel Bestaande en nieuwe klanten Persoonlijk Inspelen als verkoper Interesses

Marktpositie Individueel (merk, imago, slogan, …) Concurrenten

Concurrentie Ondernemingen in dezelfde branche Cruciale factor -> doel behalen Klantenwaarde & klantentevredenheid + -> Leid naar succes

Bedankt voor uw aandacht! Vragen?