Inrichten van de webwinkel. Meest voorkomende fouten in-e-commerce-design-and-how-to-avoid-them/

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Menno Karres Lead Auditor
Advertisements

Vier stappen naar succes.
Een verkooptool of webshop zonder onderhoud ? Wij hebben hem voor U ! Onze webshop stellen wij beschikbaar voor U.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Weten wat je verkoopt Niveau 2 Kerntaak 2.
Marktonderzoek Danneels
Website usability Door Niels Verheyden en Aaron Saam (V4C)
POWERP INT Basisregels voor slide-opbouw.
Veilig internet Mediawijsheid
Men vraagt zich af waarom …??
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Dienstverlening Dyade in het kader van SEPA. Overzicht Quick scan Projectmanagement Advies acceptgiro’s Machtigingenadministratie.
01 van 06 Portal4U Loe Hameleers Twan Saleming Klanten: Wat kost dat artikel? Wanneer wordt geleverd? Die werkt hier niet meer.. Die factuur ken ik niet.
Beroepsgeheim in de Bijzondere Jeugdbijstand Antwerpen, 14 oktober 2008 Beroepsgeheim: we zwijgen erover?! Axel Liégeois K.U.Leuven – Broeders van Liefde.
Beroepsgeheim en cliëntperspectief
CLOUD-VITAE VEREENVOUDIG UW SELECTIEPROCES. Over Cloud-Vitae Opgericht in 2013, gevestigd in Papendrecht, innovatief en snelgroeiend. 15 jaar ervaring.
Ontwerpen van leerarrangementen niveau 3 - Competentiegericht ontwerpen & ontwikkelen & assessen - Paul Jacobs Dia 1 Competentiegericht ontwerpen & ontwikkelen.
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Website Usability.
Vanzelfsprekend hebben wij, voor u de hypotheekrente tarieven van Hypotrust, maar wij hebben die ook van vele andere hypotheekverstrekkers.
Weer- raadseltjes.
Presentatie De Rijks Canon
Een preview 27/05/2008 UiTinVlaanderen.be. Van cultuur naar UiT = content verbreding - CultuurDatabank - Zichtbaar in navigatielinkjes - Merkbaar in.
OGO 2.2 Presenteren en Demonstreren
Geen natuurlijke kleur. Het moet groen,bruin, zandkleurig etc. zijn. Maar geen blauw. Logo en plaatjes van het bedrijf.
L EIDEN. 1. V ERBREDING BASISAANBOD Voldoende ruimte: meer grote winkelvloeroppervlakten (>1000 m²) Actief aantrekken grote formules Stimuleren nieuwe.
Boomerang.
Bibliotheek Helmond-Peel Uit& Thuis in Bibliotheek Helmond-Peel Maria Vermeer.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Overeenkomst.
 Laura Elsman  E-see Video  Bedrijfsvideo zakenvrouwen  Camera Coaching  Styling, visagie, haar  Authentiek, aantrekkelijk, geloofwaardig.
Succesvol Partnerschap bij Duurzame Bouwprojecten
Welkom Tymon de Weger, voorzitter Fietsberaad. Fietsparkeren = actueel P = voorwaarde voor elke fietsverplaatsing Positieve ontwikkeling met ‘uitdagingen’
Wat komt er aan bod? Merk Positionering Gat in de markt Design.
Oefening 17 p. 97 – les 5.
Vrienden heb je voor heel je leven , maar niet voor even.
Slide 1 Visie op GLB Luc Rogge 24 maart slide 2 Eerste reactie evenwichtige tekst compleet  nood aan 5-tal krachtlijnen om draagvlak te creëren.
Feedback vragen Studiemiddag Bacherlor College 29 januari 2015
DRUGS Objectieve info Meest voorkomende producten Hoe te herkennen
MARKETINGMIX.
MM2 webcommunicatie Mijn gegevens:
Het ijsberengeluk Gebruik de linkermuisknop.
© Synovate Click to edit Master title style Click to edit Master subtitle style Hoe wordt je de favoriete werkgever van Nederland?! Highlights uit het.
Kan een offline winkel als aanvulling op uw e-shop een meerwaarde bieden? Kenny Van Paesschen Zaakvoerder.
Even voorstellen .
Durven met dienstverlening 15 oktober 2015
Men vraagt zich af waarom …
BEHAVIORAL TARGETING PROJECTGROEP 7. INHOUDSOPGAVE. - Definitie behavioral targeting - Analyse behavioral targeting & aangrenzende onderwerpen - Advies.
Vaco’s
EIGEN WEBSHOP: ‘SIMPLE CAR’ Vandenbussche Bryan, 1 MEBD.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Richtlijnen Gezondere Kantines  Basisregels  Uitstraling  Verhouding betere keuze/ uitzondering  Groente en/ of fruit 1.
WhatsApp-groep GB Welkom bij de bijeenkomst: WhatsApp-groep Veiligheid Gemert-Bakel.
BANNERS EN BUTTONS Beppie Jansen, Nathalie Hagen, Angela Voortman.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Wie is Altersum Onafhankelijk adviseur. Altersum verkoopt geen producten en heeft geen aanstelling bij een bank en/of verzekeraar. Sterker.
Workshop ‘Echt netwerken, werkt echt!’ Bert Breukers, ondernemersadviseur en trainer ROZ.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
>presentatie: >datum:22 juni 2016 Stageteam PrO Voorlichting stage.
Verkoop Hoofdstuk 6 Service en klachten. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling 5.
Vaco’s
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Het ijsberengeluk Gebruik de linkermuisknop.
Woon stijlen..
Verkoopt en handelt verkoop af
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 5 Het marketingplan
Welkom bij de bijeenkomst: WhatsApp-groep Veiligheid
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Inrichten van de webwinkel

Meest voorkomende fouten in-e-commerce-design-and-how-to-avoid-them/ mistakes-that-could-be-killing-your-sales mistakes mistakes-that-could-be-killing-your-sales mistakes

Winkelgevoel en klanten verleiden De eerste indruk ! Drukke site strakke vormgeving Huisstijl: hard geel + primair rood grijs tinten in combinatie met zachte aanvullende kleur Overzichtelijk – sterke navigatie en filter / sorteer mogelijkheden Aangename teksten, vlot leesbaar

Productgroepen en aantallen? Voldoende keuzemogelijkheid aanbieden zonder dat het onoverzichtelijk wordt (minimaal 4 en maximaal 20 producten)

Product Goed presenteren (esprit.nl / wehkamp.nl): foto’s vanuit verschillende hoeken Informatie aanbieden op niveau van wat klant zoekt: voer alle beschikbare informatie in én durf schrappen

Publiekgenerators Zij lokken klanten: goede prijs, uniek aanbod => ze laten klant kennismaken met webwinkel => motiveren om in te schrijven in de nieuwsbrief Uitverkoop & Koopjeshoek => niet te vaak (imago), dit verrast! Bij koopjeshoek goed informeren over de schade Bestverkocht => dit trekt anderen aan… vertrouwen groeit (opletten: is soms door webwinkelier getruceerd)

Banners Mogen zeker niet irriteren (adblocker)

Verlanglijstje Mogelijkheid om naar adres te sturen En door te sturen naar je vrienden

Nieuwsbrieven Producten vergelijken Producten die dit kochten… kochten deze producten ook Klanten die deze producten bekeken, bekeken ook

Juridische en andere info Stel de winkel voor Wie zijn de werknemers? Wie zijn de leveranciers? Geef tips en advies / keuzewijzers Klantenservice / contact / privacy / algemene voorwaarden / garantie / retour.