T Guillotine stijl Apple - Simon Van Pottelbergh Eindproject Lennert Smets 2 de Bachelor Interaction Design.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Een dag uit het leven van Plotseling Waar je als Lord al niet druk mee kunt zijn …
Advertisements

Door: Marvin Peters & Frank van Esch
Gemaakt door Kaj Hansen
Muziek downloaden PVGE Computerclub 5 JANUARI 2012.
Dit is een rekenspel tot cijfer 5.
Specificatie Ontwikkeling van een aanpassing in onze unieke folder Plak dit unieke sourcefolder in andere projecten (Symbian, Android, Iphone…) Deploy.
Interaction design: structuur en gedrag
Werkgroep video prototyping V1 blok 2 Maaike van Cruchten Bart-Jan Steerenberg b ‘FAKE IT ‘TILL YOU MAKE IT’
Merkbelevenissen Communicatie of Distributie? De keten of media? me·dia de; mv middelen om informatie over te dragen: radio, tv, pers, internet enz.; Pas.
Interaction Design Core mechanics. Wat hebben we gedaan.. De eerste maakopdracht gedaan van usecases en flowcharts IAM - HvA.
ZXCVBNZXCVBN. HCI Human Computer Interaction HCI = Designing products people love to use.
INTERACTION DESIGN Week 8.
INTERACTION DESIGN Week 2. VANDAAG Wat hebben we ook al weer gedaan Usecase vormen Bouwstenen Spelregels Briefing voor werkcolleges Q & A.
INTERACTION DESIGN introductie. VANDAAG Even voorstellen Aansluiting Wat ga je leren 3 toetsmomenten? Q & A.
INTERACTION DESIGN Week 6.
1 Nieuwe (on)mogelijkheden zoekmachines Jeroen Bosman VOGIN, 4 juni 2009 Wageningen.
Trefwoorden overbodig? De gebruiker aan het woord Annemieke Jurgens InfoManagement 27 april 2006.
Cop Ontwerpprojecten / Verbinden van Onderwijs en Onderzoek Vergelijking met RBL, 8 april 2010.
ruimte object beleving
Evaluatie Technieken Course 10, CMC, 04/11/03. 04/11/03HC102 Evaluation and Testing “ Experienced designers have attained the wisdom and humility to know.
Van Abbemuseum.
Pillen in de media | C0653| | ©TNS NIPO | 1.
Het woord van Kennis Het woord van kennis is niet: De natuurlijke kennis die we verkrijgen door onderwijs, lezen, studie of onderzoek in de natuurlijke.
Planning Dinsdag 4 september 10:00-11:30 Kick Off en Briefing Little Chicken (GDD), Butterfly Games (GAR), IJsfontein (IAD) Woensdag 5 september 11:30-13:00.
Voor u de volgende schermen verspreidt … U hebt de poster verspreidt. De betrokken personen weten dus waar ze uw tips kunnen terugvinden. Verdeel nu de.
Het nieuwe werken Visie Peter Fingar. Het werk verandert: –Meer informatie gericht: gebruiken, verwerken en actie Transactie-informatie Omgevingsinformatie.
Project Patiënten Dossier Projectgroep 6 Aniek Aurely Guido Joyce.
College 3 Kennisleer.
Uitleg: Je pp moet uit minimaal 12 dia’s bestaan.
Grafimedia, een Smart Industry? Albert Noppen en Roelof Janssen.
Prototypes Rogier van der Linde & Davy De Winne, 2014.
Paragraaf 1.2 De Renaissance.
Nick Vanden Bussche Doelgroepinspecteur Studenten PZ Leuven.
Voor u de volgende schermen verspreidt … U hebt de poster verspreidt. De betrokken personen weten dus waar ze uw tips kunnen terugvinden. Verdeel dan nu.
Tiemen, Joey, Robert, Rianne. Inhoud Onderzoek Interface kiezen SWOT Prototype Testen Resultaat.
Toelichting raamcontract websites Wemmel - 30 maart 2015 Mieke Vande Kerckhove.
Christopher Penders | Suzan Koopman | Joyce Mercij | Liza Tsoudina
Project Rewind Team negen Onze game Maak een game over het opraken van grondstoffen.
Opzet.
Research naar interactieve media producten David, Jay en Joris.
Training voorbeeld voor
MultiMedia Management – WEEK 4 Marcel Jansens 11Mei 2011.
Woensdag16 maart. Een dagdeel met muzikanten van Kytopia Ander dagdeel Buma music academy.
Versneld van Proof of Concept naar Volwassen Product Wrap-up: doelen terugblik evaluatie vooruitblik.
Inzet universitaire studenten op de werkvloer. Programma Voorstellen Hoe is het idee ontstaan? Een student aan het woord. Hoe zijn we te werk gegaan?
Peter Roozendaal TestNet Voorjaarsevenement 11 mei 2016.
Allesvoorengels.nl. 1. Wat betekenen some en any? 2. Wanneer gebruik je some? 3. Wanneer gebruik je any? 4. Woorden met some en any erin 5. Samenvatting.
The Faces of Amsterdam Groep J Knowledge Mile Amsterdam Mikail Çoban Michael van der Zwet Jonathan Drayer Elvis Afrifa Viktor Chin.
Mediaondernemerschap Workshop 3 (ga als team bij elkaar zitten) Week 1 – 2016/2017 Annemieke Boer – MO301 Eric de Boer – MO302 Richard van der Veen – MO303.
Lesmateriaal bij Wat de vakman?! Aflevering 4: Ted Noten (design) i.s.m. Stedelijk Museum Amsterdam Lesmateriaal bij Wat de vakman?! Aflevering 4: Ted.
Customer Journey Content Mapping
Ontdek EYE: De Virtuele Navigatie
Intelligent Consumer Systems
5 dingen die je moet weten voor je start met Fluid projecten
Innovatie en privacy, een idylle?
Integratie & Interactie
Dialogue Marketing
Direct NO2 emissions: the state of knowlegde and consequences
Participatory Action Research
Wat heb je nodig? Schaar, lijm, computer en een printer.
Schrijf een passende aanhef.
Optimalisatie Longzorg
ACTION RESEARCH MODULE 14: COHORT 2 YEAR 3.
Les 2: Van productie tot verkoop
Media ICT en Design College – ROC Midden Nederland
Weten jullie de Engelse namen voor de verschillende schoolspullen?
Testphases still relevant?
Onderzoek en wetenschapsonderwijs
Transcript van de presentatie:

t Guillotine stijl Apple - Simon Van Pottelbergh Eindproject Lennert Smets 2 de Bachelor Interaction Design

Grens tussen Functie & Esthetiek Meerwaarde van design in vraag stellen Gebruiker laten nadenken over “schoonheid” Neus op de feiten drukken

“Google' is not a synonym for 'research'.” -Dan Brown Contextmapping Wants VS Needs Participatory Design Idee omvormen naar praktisch iets Prototyping paper + high fidelity Usability testing

“Without promotion something terrible happens… NOTHING!” Wie?Wat?Waar?Wanneer? m/v 24j – 49j Interesse omvormen tot koopactie In en rond het museum Tijdspanne van 1 jaar (timeline) Hoe? Bekende kanalen Itteratief

MilkedMosquito.com

t Guillotine stijl Apple - Simon Van Pottelbergh