ActiFifty.5 Team 3 Kim van Olderen Sammy de Keijne Belinda Sekeris Roland Pastoor Lou Jonker.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Principes van marketing - Hoofdstuk 18
Advertisements

Marketingstrategie: segmentatie en positionering
De marketingmixstrategie
Sound on Mary lou.
© 2010 BABYMUNCH © 2010 BABYMUNCH.  Projectgroep  Doelgroep  Onderzoeksresultaten  Proces  Concept  Demonstratie  Reflectie  Afsluiting.
Werkcollege Marketing blok 2 week 5
SDP-Segmentatiemodel
Geld verdienen met trends Les 2. 1.Blog gevonden? Modulehandleiding geprint? Vragen over de inhoud? 2.Trends gevonden? Google? 3.Opdracht A 4.Uitwisselen.
Conceptpresentatie Rolf Thijssen Robert Dines Peter Robbemond Valerie Kreukniet Wesley van Duffelen.
Briefing V1, blok 3 Case CC.
Geld verdienen met trends
Woordpakket 6.
Consumentengedrag bij communicatie
Ideeontwikkeling Werkcollege 1: -Context -Probleem.
Marketing, een reallife-perspectief © 2008 Pearson Education Benelux H7 – Het beeld nog scherper stellen DOELMARKTSTRATEGIEËN EN KLANTRELATIEBEHEER Competentiedoelen.
Jolanda Mathijssen2, Peter van Nierop1
Segmentatie & Product Hoofdstuk 7 & 8.
Neighbourhood skills audit Justien Jonckheere – Mentor vzw SUCCES MC 8 – April 4th 2012.
Geld verdienen met trends
GVTK Les 6. Vandaag Presentaties Feedback Presentaties week 7 Eindrapport.
Ontwikkeld door CWB3. Opbouw Presentatie 1.Wat is GeoSport? 2.Ontwerp 1.Gebruikte ontwerpmethodieken 2.Ervaring 3.Implementatie 1.Gebruikte technologieën.
GiffGaff.
Genealogie via uw PC Waarvan Akte Akte 3.1. Doelstelling Doelstelling De gegevens van uw voorouders en uw huidige generatie van familieleden bijhouden.
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
Wij zijn Team Fusion Five
Gefelicitaart.nl.
Detailhandelsmarketing
Fir m F loyd van Joost I ngeborg de Landmeter R obin Sinke M ark de Kruijf M ark Moniz.
MARKTSEGMENTATIE EN DOELGROEPKEUZE
Secufire Small Business Project Productvoorstelling.
Project presentatie 1. Even voorstellen - Niek Storm - Manoli Tsigonakis - Kevin de Groot - Boudewijn de Jong.
The Creative ones 3 concept ideeën David Kimpel Laura Prins
Rotterdamse Nieuwe / conceptpresentatie Team 1. DEBRIEFING CONCEPT // PLATFORM // DESIGN // INTERACTIE // NIEUWSWAARDE // MAATSCHAPPELIJKE WAARDE //
Project Presentatie Team Coke ‘n Cherry: Project Presentatie Jasper:Projectleider Edwin:Teamleider Annop:Research Aron:Redacteur Mike:Visual Design /
Duurzame Energie Dinant Bauer.
TEAM OTAKU おたく, オタク Adem Ak Micon Roest Timo van Tilburg.
• Debriefing • Voorgaande campagnes • Hoe hebben wij dit aangepakt?
Team Creja. Wie zijn wij? Renske BorstProjectleider Amber QualmVormgever Jill de LeeuwVormgever Christopher PendersMarketingman Eliel VicenteProgrammeur.
MultiMedia Management – WEEK 4 Marcel Jansens 11Mei 2011.
Deze presentatie is bedoeld om een algemeen beeld geven van het doel, de mogelijkheden en het uiterlijk van het ouderportaal. Voor een compleet beeld is.
WELKOM. TEAM FERSH Yoreh Schipper Freek Murk Lars Swemmer Tadek de Ruijter.
1 Mijn Geldzaken. EVEN VOORSTELLEN… Weet jij hoeveel geld je op dit moment hebt op je rekening?
Rotterdamse Nieuwe / conceptpresentatie Team 1. Concept Maak een visualisatie waar in een oogopslag te zien is wat alle verbindingen zijn. Platform Het.
Even voorstellen Hennie Lüers, coach Kim Veldhuis, P&O.
COMMUNITY SERVICE PROJECT VU-GGD Nicole, Lotte, Berend, Paulien, Leandra & Oda Slaapproblemen bij kinderen in Amsterdam.
MT Community Landelijk Goed Doel – Samen bouwen Partnerships met: –Stichting Pallieter (Landelijk goed doel) –Cordaid (Internationaal.
Het beeld scherp stellen ©: Pearson: Solomon: Marketing Real Life.
College 3 Video Kotler (15min) Bespreken video (15 min) Hoeveel merken zijn genoeg (10 min) bespreken WINmodel (20 min) Theorie H 9 Segmenteren tot positioneren.
Het beeld scherp stellen ©: Pearson: Solomon: Marketing Real Life.
H7 – Het beeld nog scherper stellen
Opvoeden met respect Opgroeien met liefde GGD Amsterdam 5 januari 2011 Jale Simsek.
Google Analytics Statistieken over je website
Ken je doelgroep: Persona’s
Triple P: Positief opvoeden Thuisbegeleidingsdienst De Klink
Professionele ontwikkeling
Een Boot, Een Cruise, Vakantie… Feesten….
Sara Leegwater, Jordy Gerritsma en Kim Zijlstra
‘Quote die de persona in een zin weergeeft of typeert”
Sara Leegwater, Jordy Gerritsma en Kim Zijlstra
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Marktsegmentatie en positionering
Marketing Week 3 les 1.
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Een Boot, Een Cruise, Vakantie… Feesten….
Presentatie en marketing
Naar een samenhangende en duurzame aanpak van eenzaamheid
Project 3 Concepten werklamp
Mercedes Joep Groenendijk
Project display Julia obdeijn.
Transcript van de presentatie:

ActiFifty.5 Team 3 Kim van Olderen Sammy de Keijne Belinda Sekeris Roland Pastoor Lou Jonker

Doelgroep Geografisch Demografisch Psychografisch Gedrag

Segmentatie

Gekozen segment (bijna) gepensioneerden  Tussen 55 en 65 jaar.  (bijna) met pensioen.  Veel vrije tijd.  Man werkt, vrouw zit “thuis”  Kan overweg met een PC en heeft er ook een tot zijn beschikking  Secundaire segmenten

Persona’s

Brainstorm sessie

Wireframes

Uiteindelijk concept. Een open en vriendelijke community Activiteiten Doelgericht & Overzichtelijk

Tot slot… Zijn er nog vragen?