4. Media 1. Kranten Type 1Type 2Type 3Type 4Type 5 Type 6Kindere n HLN 21% Nieuwsblad 11% Belang van Limburg 9% De Standaard 7% Gazet van Antwerpen 7%

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
TV-kijkgedrag per provincie Amersfoort, 13 mei 2011 schokkende resultaten! (marktaandelen en bereik) speciaal voor de Kabelraden.
Advertisements

Opiniepeilingen over politiek: enkele vaststellingen Jaak Billiet CeSO.
‘Goeiemoggel tis uit’ - Nederlandse jongeren leven online Juli 2008.
sociale media: de nieuwe realiteit
Omgaan met de (regionale) pers
FRIESE HOUTWALLEN SEM: SOCIALE MONITORING Lectoraat in Service Studies: duurzaam gedrag 7/9/20141 |
Met veel liefs van deze engel
Kennismakingsvergadering Standbeelden.be vzw Statua.
Woordpakket 5.03 Afkortingen.
VRT bereikstudie Augustus 2012 © 2012 Ipsos. All rights reserved. Contains Ipsos' Confidential and Proprietary information and may not bedisclosed or reproduced.
Leesvaardigheid (ook te vinden op LaPlaza)
De Stad Antwerpen Geografisch START.
Profielwerkstuk maken
Nederland na 1945: Cultuur en mentaliteit
Een massapers ontstaat
Allemaal Samen Ibo dessel. Fata & Morgana dagen jullie uit!!
Cross Media.
berichtgeving in de media
Het UiTnetwerk en de regionale media UiTnetwerkdag 1 februari 2008.
Risicocommunicatie Zelfredzaamheid als motor
de tijd.
Gisteren was ik aan het ……. …………………. Gisteren was ik aan het ………………….
De spreekbeurt..
Les 1: Het Heden Wat weet jij van het kanaal?. Wat weten we? 3 minuten: schrijf zo veel mogelijk waar jij aan denkt bij het Apeldoorns kanaal. 4 minuten:
Lees met elkaar psalm 150 Klik door naar volgende scherm.
Weekend kring. Hilal Kaya 8B.
Mediales 1 Overdragers van informatie. Bijvoorbeeld internet, televisie, krant, tijdschrift.
* FHK Docent Dans * Media: - TV, internet, smartphone, radio * Social Media: Facebook, WordPress, Whatsapp, Skype.
Klikken POWER POINT FR Het onmogelijk is je eigen ellebogen te likken.
OVER ONS KIJKEN Geef kansarmen een kans Luk Vermeulen.
Daar Daar.., Die is nog open, we gaan er nog één pakken, de laatste …
min. = minuut m.a.w. = met andere woorden “We hebben alles geprobeerd om het te maken. Met andere woorden, het is niet gelukt.” ond. = onderwerp = wie.
Met de complimenten van Lien
Lezen les 3.
Music Producer. Producer Entertainment Film/TVGames Music.
Woordenschat Groep 5 Thema 4, les 3
Deze presentatie is ook beschikbaar met een voice-over.
De handicap.
Wat leer je? Je leert dat heel veel actuele onderwerpen ook iets met wetenschap en techniek te maken hebben. Je denkt na over wat wetenschap en techniek.
Gopress in Limburg: abonnement op – Gopress Kiosk: 22 bib – Gopress Krantenarchief: 29 bib.
Gopress Krantenarchief. Het Gopress Krantenarchief geeft bibliotheken een doorzoekbaar digitaal archief van krantenartikelen.
Leesvaardigheid Hoofdstuk 1 t/m 3
Media & verzuiling.
Hocus Pocus met Alfons Alfrink Regisseur Torill Kove Land Noorwegen Jaartal 2013 Tijd 72 minuten Taal Nederlands gesproken Groep 3/4.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Wat doe je graag/niet graag?
Toepassingen 5L week 11: ‘Reclame’ een breuk of een procent nemen van een getal 5L week 11: ‘Reclame’
Promo! Type 2 Per twee: 13,20 euro legplanken per twee kasten: 12,48 m Type 1 Per twee: 12,50 euro legplanken per twee kasten: 10,60 m 5 legplanken 4 legplanken.
OMGAAN MET DE MEDIA IS (GEEN) KINDERSPEL Een journalistieke verkenning Louise Maertens 1Baswb.
NU!.  Tweet: Bekende zanger gisteren aangehouden.  SMS van een klasgenoot: Bekende zanger na aanhouding toch vrij.  Facebook van een vriend: Bekende.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Van tijd tot tijd Woordenschat.
2 Welke media kies je? Groep 3 en 4 3 Je wilt een film kijken Welke media kies je?
Van de radio “van mijn ouders” naar “mijn” radio 11/02/2009 – Jan Knudde – ROOS dagen.
Leespubliek. Spoorboekje Even opfrissen Oefening leespubliek Bespreken oefening Wat gaan we leren?: Je kunt vertellen wat een leespubliek is en naar welke.
Cordon sanitaire in de media? Wel tegen de partij, niet tegen zijn thema’s 22 maart 2005 Senaat Stefaan Walgrave.
Resultaten van de Monitor de Bibliotheek op school 2015 School X.
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Onderwerp, deelonderwerpen en hoofdgedachte
Welkom havo 3..
Informatie verdraaien
3L week 16: ‘Wij kijken naar de natuur op tv’ © JL
H2 Soorten media.
Nederlands Tekstbegrip Onderwerp, deelonderwerp en hoofdgedachte
Marketing Week 6 Het mediaplan Les 1.
Achtergrond Wat hebben we geleerd uit de bevraging van de handelaars:
Klok kijken Hoe laat is het? Quelle heure est-il?
Vormingplus Limburg vzw

Transcript van de presentatie:

4. Media 1

Kranten Type 1Type 2Type 3Type 4Type 5 Type 6Kindere n HLN 21% Nieuwsblad 11% Belang van Limburg 9% De Standaard 7% Gazet van Antwerpen 7% De Morgen 6% Andere NL 14% Andere FR 9% Lezen kranten 63% 23% Geen van deze 37% 77% Welke kranten leest u regelmatig, dat wil zeggen toch minstens 1x per week?

Tijdschriften Type 1Type 2Type 3Type 4Type 5 Type 6Kindere n Dag allemaal 19% Humo 16% Streekkrant 10% Flair 8% Zondag 8% Libelle 7% Knack 7% Story 6% Joepi 4% Andere 68% Lezen tijdschriften 100 % Geen van deze Welke weekbladen/tijdschriften leest u regelmatig, dat wil zeggen toch minstens 2x per maand?

Radio gisteren Type 1Type 2Type 3Type 4Type 5 Type 6Kindere n Q-music 23% Radio 2 23% Donna 17% Radio 1 11% Studio Brussel 10% 4FM 8% Luisteren naar radio 87% 73% Geen van deze 13% 27% Voor elk radiostation dat u de laatste maanden heeft beluisterd, kunt u aanduiden of u er gisteren persoonlijk minstens10 minuten naar geluisterd heeft?

TV gisteren Type 1Type 2Type 3Type 4Type 5 Type 6Kindere n Een 45% VTM 45% VT4 20% Kanaal 2 17% Canvas 17% Vitaya 10% VijfTV 9% Ketnet 10% La une/ La deux 8% RTL (Club TV) 9% Kijken TV 99% 96% Geen van deze 1% 4% Voor elk televisiezender die u de laatste maanden heeft bekeken, kunt u zeggen of u er gisteren persoonlijk minstens10 minuten heeft naar gekeken?

Media Type 1Type 2Type 3Type 4Type 5Type 6 Kranten Wel  De Standaard  De Morgen  Gazet van Antwerpen  Andere NL  Andere FR  Nieuwsblad  HLN/  Belang van Limburg  HLN/ Niet  Andere FR  Andere NL Tijdschrift en Wel  Knack  Zondag  Dag Allemaal  Humo  Zondag  Story Niet  Story  /Geen Joepi/ Geen Andere  Joepi  andere  Joepi Radio Wel  Radio 1  Radio 2  Q-music/  Donna Niet  Q-music  Donna Tv Wel  Eén  Canvas  Eén  VijfTV  La Une/deux  VTM  Ka2  Vitaya  VTM  VT4  KA2  La une/deux Niet  VTM  Ketnet  VTM  Ketnet  La une/deux  Ketnet  La une/ deux  Ketnet

Media Type 1Type 2Type 3 Eerder de ernstige/ kwaliteitsmedia Ook Franstalige mediaMeer populaire media Type 4Type 5Type 6 Meer populaire mediaEen breed assortiment, toch iets meer populaire media en... Humo Beperkte media- assortiment; veel HLN