Team Creja. Wie zijn wij? Renske BorstProjectleider Amber QualmVormgever Jill de LeeuwVormgever Christopher PendersMarketingman Eliel VicenteProgrammeur.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Het profielwerkstuk Hoe maak je dat ?.
Advertisements

Projectmanagement Hoofdstuk 5 Maken van een Plan van aanpak Roel Grit.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Inhoud Debriefing Uitleg concepten. Inhoud Debriefing Uitleg concepten.
De kern van projectmanagement
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
Identiteit is geen kwestie van kiezen, maar van delen. SOPOW, 31 oktober 2012 Vereniging Openbaar Onderwijs.
Social Media (Wat is dat & Wat kan de kerk daar mee?)
Team 1. Colin Teamleider & Marketeer Pepijn Designer & Programmeur.
Logical Framework Approach
Briefing Rotterdam als uitgaansstad op de kaart zetten
Plan van aanpak Homechasers.
Team Creja’s Christopher, Renske, Eliel, Jill, Amber, Sjef
Kernproject V1 College 1 31 Januari 2008 Instituut voor Interactieve Media.
Kernproject V1 College 1 9 februari 2009 Instituut voor Interactieve Media.
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Wiki: Medmec04 les 5 Engagement The game called life
Proces en Product.
Wie zijn wij? Oprichters: Tarik en Fatima Begeleiders Juniorbegeleiders Deelnemers.
Adri de Gans Sectordirecteur vmbo 1 april 2011 Kees Nieuwenhuyzen Clusterdirecteur ICT/Elektro.
Don’t underestimate us
Blancko Rutgers Nisso Groep
Projectmatig werken HvA IAM Projectmanagement Februari 2008 Week 3
Basis communicatieplan
A6 – ONLINE CONVERSIE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Inleiding Tio Leren en ervaren hoe de online technologie bijdraagt aan een succesvolle bedrijfsvoering. Vorm:
[Productnaam] Marketingplan
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 5 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Les 5 – Goed doen 2.0.
Extra coaching niveau 2 studenten ‘Hoe lastige klanten hun weg vinden op school.’ 29 januari 2015.
Kick Off V1 Kernproject 09/10. Propedeuse o 20 weken o 10 teams per projectpartner o Strakke organisatie (vastgestelde presentaties) o Nog geen verschil.
Informatieavond voor ouders en buurtbewoners.
Cross Media. Functies binnen team Strategie Voorbereiden van debriefings Op de hoogte blijven van (markt) ontwikkelingen van klanten / concurrenten Adviseren.
W.I.M Stefan Roest Rick van der Heiden Samentha van der Weiden
Social media presentatie
Community 55+ CMD 1B - Team 2: Jordy, Esther, Tim, Kris & Anouck.
Rick, Youri, Tim, Rick, Jeroen
Rotterdamse Nieuwe / conceptpresentatie Team 1. DEBRIEFING CONCEPT // PLATFORM // DESIGN // INTERACTIE // NIEUWSWAARDE // MAATSCHAPPELIJKE WAARDE //
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Plan van Aanpak Guatamala Reforestation. Wat hebben wij tot nu toe gedaan?
Vacaturebank Vrijwilliggerswerk voor 55+’ers Presentatie.
Teampresentatie en PVA Ikram, Ylva, Björn, Pieter-Jan en Joyce.
Voorlichting en Werving De juiste student op de juiste plaats.
MEE maakt meedoen mogelijk
Plan van Aanpak.
Project 4: “Sloepenrace”
• Debriefing • Voorgaande campagnes • Hoe hebben wij dit aangepakt?
Presentatie Buutvrij Nikki van Outheusden Ruud Leuverink Kaz Paul.
College 2 – 28 april 2010 Academie voor Deeltijd – Minor Media Management 2009/2010 – Thema Basiscommunicatie – Marcel Jansens WEBCOMMUNICATIE Minor Media.
Pitch Sell it Mobiele escape room Team 17.
Projectmanagement Hoofdstuk 5 Maken van een Plan van aanpak Roel Grit.
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
WAT maakt ons UNIEK?. We houden van aanpakken! We leren door gewoon te doen de praktijk We houden niet van boeken We zijn schatten We willen graag nu.
OVD 27 november 2015 Karin Geurts. Ontwerpen is keuzes maken.
Hoe wat wie wanneer? Draaiboek maken Boek: Methodisch begeleiden
 ‘Hoe maak ik een goed filmpje?’ En hoe kan ik hem gebruiken?
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
GGD Dichtbij Idee Marta Pape Verpleegkundige soa / sense.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Wat kunnen wij u bieden Actieradius België ErvaringInvestering in personeel en kennis Toepassing nieuwste technologieën Plan van aanpak.
Pré-NLT-module 3D-printen
Kantoorboekhandel Van Atten
Marketingplan.
We help you to reach your goal!
Ketenmanager & Innovatiemakelaar
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Retail Hoeksche Waard Communicatie.
TOOL – team afspraken IN TEAM AUTHENTIEK ZIJN IN ONZE WAARDEN
Transcript van de presentatie:

Team Creja

Wie zijn wij? Renske BorstProjectleider Amber QualmVormgever Jill de LeeuwVormgever Christopher PendersMarketingman Eliel VicenteProgrammeur

Plan van Aanpak Debriefing Valkuilen en risico’s Planning Middelen Afspraken

Debriefing Nieuwe community maken binnen school Toegevoegde waarde voor doelgroep Ervaringen delen, online en offline

Valkuilen en risico’s Aannames doen Unieke community verzinnen Doelgroep breed houden

Planning Week 1 Briefing Week 2 en 3Onderzoek Week 4Concept Week 5 en 6Ontwerpen Week 7Uitvoeren Week 8Uitvoeren en testen

Middelen Doelgroeponderzoek mensen, computer, social media, foamboard e.d. Concept ontwikkelen computer, creativiteitstechnieken e.d. Eindproduct computer, CS5, printer, schetspapier e.d.

Afspraken Verschillende afspraken Maximaal resultaat behalen