Inhoud Brainstorm Concept Storyboard Digitale Enquette.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Samen werken aan inzetbaarheid en mobiliteit 1. Grote veranderingen • Jeugdzorg heeft te maken met grote veranderingen: • Transitie • Gemeenten worden.
Advertisements

Workshop 2: Innovatieve trends Deel A.
Het doen van eigen onderzoek
MAAK JE EIGEN STARTPAGINA MET DEZE WEB 2.0 TOEPASSING Netvibes.
1.1 Waar worden enquêtes voor gebruikt?
Inhoud Wie is Gerrie Eijkhout? Introductie AsqY Online.nl
Het inzetten van social media voor het vak Duits in de tweedeklassen havo/vwo op het Candea College. M.T Roggenthien.
Digitaal wedstrijd formulier Presentatie voor coaches en aanvoerders.
DÉ PORTAL VOOR ISOLEREND NEDERLAND
1 Samenwerkend leren met Google Docs Werking en mogelijkheden van online tekstverwerken.
Betrouwbare Informatie over Opvoeden, Opgroeien en Gezondheid voor Ouders en Opvoeders Stichting Opvoeden.nl Juni 2014.
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
1 Enquête: Hoe 'social' ben jij online? MSN, Juni 2010.
Meer dan Voetbal 17 november 2010 VSG Zuid De maatschappelijke rol van voetbal.
EPortfolio Arbeidsmarktregio Friesland Datum: 12 mei 2014.
Strategie Social Media.  Waarom iets met Social Media gaan doen?  Waarom is het belangrijk eerst een strategie te ontwikkelen?  Schakel een deskundige.
Dit wordt het DSH Herent, 7 april Wettelijk kader Decreet van 3 maart 2008 Deadline van 22 mei 2009 voor het “sociaal huis” Minimale vereisten:
Wat is internet? Vandaag gaan we ontdekken wat internet is? Hoe vaak zijn de leerlingen online? Welk apparaat gebruiken ze? Stel ze eens wat vragen en.
Resultaten WMO Enquête Uitgevoerd door de Trotse Tijgers John F. Kennedy.
Facebook Skype Instagram Google+ Twitter Whatsapp Snapchat Messenger
Introductie G!DS. Inhoud  Wat is G!DS?  Wat kan ik met G!DS?  Data in G!DS  Kwaliteitscontrole  Uitvoer uit G!DS  G!DS Sites  Aan de slag met G!DS.
Liquid Internet is dé nieuwe manier van online zaken doen. © Copyright IQNOMY 2010.
Instructie leerling- activatiecode
 Kimberley Verhage  Thomas Dral  Mandy Deegeling.
Geschiedenisles met de theorie van Suchman Onderwerp: Anne frank.
Invuloefeni ng. Bijdragen aan het oplossen van sociaal maatschappelijke problemen zoals de langdurige leegstand van panden in Amsterdam. Voor leegstaande.
In vogelvlucht het wedstrijdformulier
Digitaal Evacuatieplan
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
Wees scherper dan je mes
Accountmanagement H3 Kengetallen Commercieel medewerker buitendienst.
Inleiding Concept Product Marketing Vragen? INLEIDING.
Iedereen gebruikt social media.
Township  Maken van een huis.  Arme zwarte bevolking  Huis in de township  Vooraanzicht van het huis  Plattegrond van het huis  Bewoners van het.
SOT REKENEN IN GROEP 1-2 Waar ben ik mee bezig?. WAT HEB IK GEDAAN: Interview leerkracht groep 1-2 Beginsituatie van de school geschetst Literatuuronderzoek.
J. de Lange ECONOMIE HOE KUN JE DAT NOU MAKEN?. Marktaandeel Ex-BTW en In-BTW Arbeidsproductiviteit Belangrijk PROGRAMMA:
Wat? De nightshophop is een app (voor iphone en/of Android) waar jongeren een route langs verschillende nachtwinkels moeten volgennachtwinkels Per nachtwinkel.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.

BEHAVIORAL TARGETING PROJECTGROEP 7. INHOUDSOPGAVE. - Definitie behavioral targeting - Analyse behavioral targeting & aangrenzende onderwerpen - Advies.
Internet Legacy woensdag 9 december Internet Legacy Wat wordt bedoeld met Internet Legacy? Informatie over jou op internet Aanmeldingen op sociale.
Senioren Oudere-Unie Stefanie van Hooft Marit Groefsema Farzana Omid Panah.
Profilering Design MBO. “Ik ben op aarde om een omgeving vol liefde te creëren, met passie te leven en mijn meest opwindende dromen waar te maken”
Onderzoek doen Een complexe (maar uitdagende) klus!
Hoe kan je > voor KiKa ophalen? ●Plan van aanpak. ●Begin zo vroeg mogelijk. ●Welke acties passen bij jou? ●Blijf dicht bij jezelf!!! ●Commitment.
Sara Reekmans Medisch milieukundige Limburgse LOGO’s.
Plan van aanpak toekomstvisie gemeente Grootegast.
Digitaal wedstrijdformulier Voor teams en scheidsrechters.
Naam: 1 Vul je naam in Druk op de startknop om te beginnen Beantwoord de vragen door de juiste digitale tijd te kiezen Kijk aan het eind hoeveel je goed.
Hoe gebruik je de leerlingvragenlijst?. Inhoud presentatie 1.Klaarzetten van een leerlingvragenlijst 2.Invullen van de vragenlijst 3.Gegevens van de leerlingvragenlijst.
OPVALLEN EN JEZELF ONDERSCHEIDEN ALS PROFESSIONAL.
Fairtrade Gemeente [naam presentator invullen] [datum invullen]
Digitalisering Les 3: wat betekent de digitalisering van de maatschappij voor onze doelgroepen?
Brainstormen in het ixperium Les over goede onderzoeksvragen.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Adviesraad Sociaal Domein
Laat ouderen in Oudorp niet vallen en stikken
Digitale Overheid en gebruik van DigiD
H9 Kwadratische vergelijkingen
Sociale media.
Betrouwbaar - laagdrempelig - interactief
Spoolde Wijkdialoog 5 maart 2015 Welkom!
De fietser in Maastricht
Privacy en Leerplicht/RMC
Hoofdstuk 2: Wat vind jij en wat weet jij?
Eigen omgeving: Inrichting & bewoners
Heet iedereen welkom en geef aan dat de bijeenkomst erg belangrijk is
Persona’s maken, hoe doe je dat?
Buurtplatform Groothandelsmarkt De start van Betrokkenheid
Velsen in Cijfers Technische handout.
Transcript van de presentatie:

Inhoud Brainstorm Concept Storyboard Digitale Enquette

Brainstorm

Concept

Wijkvergelijk Zien hoe jouw wijk scoort, op basis van gemiddeldes van de gehele gemeente of in vergelijking met andere wijken. Relevante informatie te zien, die gefilterd is op 4 categorieën: - Veiligheid - Gezondheid - Bevolking - Ontwikkeling Op basis van de gegevens wordt er een score gegeven aan de wijk Deze resultaten kunnen ge-embed worden op bijv. sites die huizen verkopen.

Persoonlijkvergelijk Hier kun je niet je wijk vergelijken, maar jezelf. Invullen van enquête De resultaten kun je vervolgens delen op Twitter, Facebook etc.

Storyboard

Digitale enquete

Waarom? – Sneller en goedkoper – Makkelijker te verwerken – Meer mogelijkheden Wat is mogenlijk? – Onderzoek naar enquetes in mails. – Enquetes op websites – Veiligheid

Einde presentatie Zijn er vragen?