EHBO I Les 3.  Zintuigen (Melissa, Marél, Floor, Femke)  Ademhaling (Luuk, Elin, Mirthe, Anne)  Bloedsomloop (Jaleesa, Laurie, Quinty, Annemay, Lisa)

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Welke functies zijn in het menselijk lichaam van direct levensbelang?
Advertisements

Periode 8 Instructiefilm maken.
Welkom bij de les : EHBO, ziekteleer,
Gemaakt door Melissa van Lijssel
Uitscheiding De nieren.
Kunst met jonge kinderen
Het reguleren van de ademhaling bij het gebruik van adembescherming
Samenhang tussen stelsels
Lesplanning Binnenkomst Intro Vragen huiswerk Uitleg docent 2.4 Zelfstandig werken, met radio?? Afsluiting van de les. Lokaal verlaten.
Voortplanting en Ontwikkeling
ABC P1 B4.
Klassenfeest Halloween
Typ hier je eigen naam Naam van de school
Ebola Pablo Boesveld Groep 7. Ebola Pablo Boesveld Groep 7.
Voorbereiding toets Wat gaan we doen vandaag? Theorie Zelf aan de slag Elkaar toetsen.
AEROBE EN ANAEROBE CELADEMHALING
Elin, Luuk, Anne en Mirthe
Door: Joyce Bosma, Robin Beck, Kayleigh Volkering, Marlon Krieger
Inhoud les PWB: Woensdag 9 april Uitleg Film Opdrachten Oefentoets.
Bloedsomloop Laurie Horenberg & Jaleesa Bruinsma & Annemay Hogeling & Lisa Buiel & Quinty ter Huurne.
- Het bedrijf - machines - Het lassen - De foto’s - Het einde.
OUDERAVOND 5VWO WILLEM DE ZWIJGER COLLEGE BUSSUM.
Toepassingen 5L week 22: ‘Herhaling’ 5L week 22: ‘Herhaling’
PROJECT ORIËNTATIE OP HET BEROEP Kwartaal 1, week 7 Martine Bink Med.hro.nl/binmd.
Hoofdstuk 10 Paragraaf 1: Goed geregeld. Wat gaan we doen vandaag?  Bespreken eerste deel paragraaf 1  Maken paragraaf 1.
Tentamentraining: Leerjaar: Cluster: Periode: Toetscode:
Juf Anne en Juf Evelien Geschreven door : Floor en Julia 10 september 2015 Welkom in bb2.
De Organen.
Eetadvies.
Anatomie en Fysiologie
Verloren Lola Lambert.
Wat is je doel voor deze les?
Natuurlijk leert de Koninklijke EHBO je helpen
Inleiding Stofwisseling
Deze les Even herhalen: hoofdrekensommen Grafieken aflezen waar moet je ook alweer op letten? Stapeldiagram sportdag bespreken Voorbeeldexamenvragen Uitleg.
Wat gaan we doen vandaag
LES 15 – HET GEHOOR BLOKBOEK NATUUR 7.
DE ADEMHALING BLOKBOEK NATUUR LES 11.
Hond & Kat Les 7 (Afsluitende les)
Les 4 Wat kun je zelf doen? De koelkastles © Copyright by Instock.
Annabel, Femke, Mireille, Laurie, Moniek, Marion en Esmee
CE Hond & Kat Week 7 Gezondheid.
Les 5 Hoofdstuk Ecologie
De werking van het zenuwstelsel.
5 Minuten biologie, leuker dan het lesboek!
Les 1: Bewegen en inspanning
Helpen bij huiswerk en plannen
Klimaat Les 1.
Wat gaan we doen vandaag
Hoofdstuk 3 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
Meer informatie Smart Farming Plant : Masterclass
4H ICT-les 6.5 Lever Nodig: pc met internet, oortjes, boek, Binas, aantekeningenschrift, pen … … (uit darm) lever … … (naar 12v-darm) … Aantekening over.
Voeren en Verzorgen Voer en Water behoefte.
Hoofdstuk 8 Licht Wat gaan we doen vandaag? Opening
Hoofdstuk 3 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
Diersoortverdieping honden en katten
HOE MAAK JE KLANTEN NIEUWSGIERIG?
dierlijke cel en een plantaardige cel
LES: NIEUW DIEPZEEDIER
Vandaag Les 6: Dieren Wat Tijd Start 5 Nakijken opgaven
Hoofdstuk 3 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
Rob Goossens Wat weten we nu?.
Hoofdstuk 2: wat weet jij?
Voeren en verzorgen Periode 3 Herhalen en samenvatten
Hoofdstuk 3 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
Thema 2 Voeding en vertering
Observeren Les 7.
Voortplanting en Ontwikkeling
Transcript van de presentatie:

EHBO I Les 3

 Zintuigen (Melissa, Marél, Floor, Femke)  Ademhaling (Luuk, Elin, Mirthe, Anne)  Bloedsomloop (Jaleesa, Laurie, Quinty, Annemay, Lisa)  Spijsvertering (Robin, Joyce, Kayleigh, Marlon)  Nieren en afvoerende urine wegen (+lever) (Anne-Britt, Marieke, Josien, Serena)  Geslachtsorganen (Shirley, Esmee, Angelina, Joyce)

Lesgeven!  Stof uit het cursusboek dieren EHBO en verzorging  1 ziekte/aandoening/afwijkend van normaal vertellen  Goede lesopbouw!  Doel les  Informatie/lesstof  Afsluiting (samenvatten en beantwoorden vragen)  Duur les: ½ uur (inclusief vragen)

6 oktober toets!