Verbredingsassessment SUKKELEN IN HET TWEEDE JAAR.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Informatie over voeding zoeken en bespreken
Advertisements

De nieuwe ICT-diamant Sociaal-ethische competenties
EEN LOOPBAAN BIJ DE RECHTERLIJKE MACHT Examen beroepsbekwaamheid
Project Webontwikkeling IWT-TV Groep 5. Inhoud  Overlopen van de fasen  Live Demo  Vragen?
Profielen Groep vakken die met de praktijk te maken hebben. De vakken worden niet apart gegeven, maar door elkaar. Er zijn 4 profielen.
Havo 4 Vwo 4 Welkom.
Van mediatypes naar mediastrategie
Medmec04 – Engagement Les 5
Het nieuwe leerplan voor de tweede graad
Human Dynamics.
Aantekeningen en afbeeldingen.
Informatieavond T3 WELKOM!. Programma  Ouderraad J. Hanse  Maatschappelijke Stage E. Straatsma  Algemene informatie J. Dirkx  Keuzetraject Y. Hubers.
Informatieavond T3 WELKOM!. Programma  Ouderraad J. Hanse  Maatschappelijke Stage J. Dirkx  Algemene informatie E. Veld  Keuzetraject Y. Hubers (Korte.
1 Schriftlezing: 1 Kon.17: Kor.6: 1-2 en
definitie massacultuur Hoge en lage cultuur Opdracht
PROGRAMMA 16 SEPTEMBER 2013 CBA INFORMATIEAVONDMOHRMANN / JANSEN.
Informatie en voorbereiding deelname tto Revius Lyceum
LO-2.
PR & Communicatie BIG Challenge 2014
* FHK Docent Dans * Media: - TV, internet, smartphone, radio * Social Media: Facebook, WordPress, Whatsapp, Skype.
DE PROFIELKEUZE VOOR 4 HAVO
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
Met de complimenten van Lien
Toelating tot leerjaar 4 De bevorderingsnormen worden toegepast op de vakken; Nederlands Engels Maatschappijleer 2 sectorvakken 2 keuzevakken De vakken.
Praktijk en stage in de bovenbouw. Praktijk klas 3 en klas 4 BB en KB kiezen een profiel GT (GL) kiest niet, krijgt INTRA.
Netwerknamiddag 7des en Se-n-Se
Verbredingsassessment
Stagebegeleiding Bijeenkomst 10 en 11 Blok 3.
Strijd Zonder Strijd geen ontwikkeling Onze redactie.
Artikelen, interviews, persberichten  Algemene media (dagbladen, radio, tv)  Vakbladen  Websites Effectief voor kennisdeling en valorisatie Publiciteit.
Communicatie- en Informatiewetenschappen 15 maart 2008.
Door Daphne Stage: 321 Media Eindpresentatie. Inhoudsopgave 321 Media Mijn ervaring Uitvoering Kerntaak 3.1 Uitvoering Kerntaak 3.2 Uitvoering Kerntaak.
Theresialyceum. OriëntatieTheorievormingOntwerpplanExperimentVerwerkingRapportagePresentatie Onderzoekscyclus Theorievorming.
WELKOM. Loopbaanorientatie en begeleiding in VMBO-2.
Start SD&V Start examen SD&V Kader- en Basisberoeps Doel: structuur en overzicht [februari - mei] SportDienstverlening& Veiligheid.
1 Op het Zuyderzee College Informatica. 2 Informatica Wat is het niet ? Wat is het niet ? Wat is het wel ? Wat is het wel ? Is informatica wel iets voor.
PR & Communicatie BIG Challenge BIG Challenge deelnemers uit de veehouderij en andere agrarische sectoren die samen fietsen en strijden tegen kanker.
Samen Scheikunde Doen Jonge kinderen op ontdekking in de keuken.
Praktijkervaring en reflectie
Toepassingen 5L week 11: ‘Reclame’ een breuk of een procent nemen van een getal 5L week 11: ‘Reclame’
 PTA  CENTRAAL EXAMENS. Programma van Toetsing en Afsluiting Per vak staat hierin aangegeven:  Toetsen  Handelingsopdrachten  Praktische opdrachten.
Hafida El-Gharbaoui
Het Digitaal Educatief Produkt Waar haal je dat vandaan?
Socrative 1 Wat is Socrative? 2 Ervaren van de tool als student 3 Maken van een quiz: stappenplan 4 Bruikbaarheid 5 Reflectie bij assessment 6 Kader UDL.
Raad voor Cultuur Mediawijsheid- de ontwikkeling van nieuw burgerschap Project Media- Educatie Zeeland
John Hanswijk Theater Paars | 29 januari 2015 Mediawijs met Digiveiligheid en Social Media (VO & MBO)
 1. In wat voor soort woning zou je willen leven?  2. Hoe zou je willen dat jouw straat er uit ziet ?  3. Welke voorzieningen/activiteiten verwacht.
Skipr, 29 mei EenVandaag Radio 1 en TV, 1 juni 2015.
Niet- confessionele Zedenleer. Wat is Niet- confessionele Zedenleer? (NCZ) = Zedenleer, maar niet gebaseerd op geloof, niet zomaar iets als waar aannemen.
Deel 7 Wisselen tussen programma’s: geavanceerd Volgende = → toets.
Informatie-avond T3 WELKOM!. Programma  Algemene informatie + rekentoets J. Dirkx  Keuzetraject Y. Hubers  Nadere kennismaking met mentoren (informatie.
PR & Communicatie BIG Challenge 2017
MEDIAWIJSHEID IS MEER DAN MEDIAGEBRUIK
Nieuwsredactie Mo Jaspers NR203.
Vaardigheden 1. Het opzetten van een vaardighedenlijn voor leerlingen van de brugklassen. 2. Voor vakdocenten inzichtelijk maken wanneer welke vaardigheden.
Social media en problematiek
CENTRAAL EXAMENS PTA CENTRAAL EXAMENS.
Omgevingsonderwijs Wat? Leren in en van de (eigen) omgeving Waarom?
MEDIAWIJSHEID IS MEER DAN MEDIAGEBRUIK
Dienstverlening & Producten
Assessment Verbreding
Fairtradegemeente Schijndel
Welkom bij de aanvullende informatieavond
H2 Soorten media.
Examenwerkstuk: Maatschappelijk probleem
4 havo Schrijflijn les 1
Je weet welke soorten gedrukte media er zijn
Wat doet media? Hoe wordt media gebruikt?
...  +   reiziger  …  …  … ...  …  … missiecode: r.s.3.A.
Hilde-Marije Dijkstra
Transcript van de presentatie:

Verbredingsassessment SUKKELEN IN HET TWEEDE JAAR

Tweede jaar  Buitenlandreis  Kwesties  Ger  Stage

Buitenlandreis  Bulgarije/Roemenië  Juliën en Pien  Doel: Reisverslag met blogs en uiteindelijk een mooi gemonteerd reisverslag, zoals 3 op reis.  Cijfer: 6-

Buitenlandreis  Competenties  Plannen & organiseren  Werken in teamverband  Kiezen, verzamelen, selecteren, ordenen

Kwesties  Toegepast onderzoek misdaad en straf (reflecteren op het vak)  Essay misdaad en straf (reflecteren om maatschappelijke ontwikkelingen en verschijnselen)  Toegepast onderzoek diversiteit (reflecteren op het vak, reflecteren op maatschappelijke verschijnselen)  Interview diversiteit (kiezen, verzamelen, ordenen, selecteren, verwerken, reflecteren op maatschappelijke verschijnselen)

Ger  Verschillende redacties (Nieuws, media, sport, groen)  Verschillende media (Krant, radio, tijdschrift, tv, internet)  Reparatie: Plannen en organiseren

Stage  BN/De Stem  Redactie Bergen op Zoom (vijf weken)  Sportredactie (Breda, vijf weken)  Eindcijfer 6

Overige punten  Alle toetsen gehaald  Eén slb-gesprek open  Assessment verbredeing open