Goede tijden & Slechte tijden. T-Mobile - Wendy’s wereld Doel: T-Mobile is een cross media campagne begonnen om het mobile internet gebruik onder jongeren.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Principes van marketing - Hoofdstuk 18
Advertisements

‘Goeiemoggel tis uit’ - Nederlandse jongeren leven online Juli 2008.
Presentatie Van ons.
Social Media marketing
Communicatieplan. Inhoud  Streeklift  Doelgroepen  Hoe gaan we het aanpakken?  Website ( concept )  Conclusie.
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne.
Social media als kwaliteitsinstrument voor de eerstelijn: ‘Verbeterjezorg’ November 2012 Olof-Jan Smits Voorzitter Stichting XS2CARE.
Jongeren, internet en seksualiteit
BUREAU VOOR i-COMMERCE Internet (websites, webshops) Intranet (interne website, CRM, databases, digitaalarchief) Mobiele Marketing (sms, mobiel internet,
Mr. Guide Zoek, vind en vergelijk je avond uit… Human Technology – Hanzehogeschool Groningen.
 EMEG-lijst: Weet Ik Veel? Door Karlijn Dado. Breng de reclames rondom in kaart en kijk naar de koppeling daartussen. Welke conclusie kun je trekken?
De jeugd van Even voorstellen Facebook Jong & Je Wil WatJong & Je.
Van social media naar social CRM Social media audit Strategie Implementatie Plan.
Presentatie nieuwe media
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
Web Copywriting Geo, Indra, Jens en Stefan 1. Wat?  Waarom lezen jongens binnen Cross Media Management zo weinig blogs?
I-Communicatie Case Presentatie - TDI3 Rianne Robin Duy.
Marketing & Communicatie Barry Jung & Alexander van der Mije.
Cross Media.
Cross Media.
Cross Media.
Versus Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers.
Marianne Spier Manager Content & Communicatie
Goede campagne - De domste student van nederland
Cross Media.
Fairfood International
Waarom won CAW Metropool de prijs voor de ‘beste interne campagne’ 2010? BViC Wintercheck.
Anita Meulenbroeks Mannus Menting
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Studentencongres Reclame en PR.
Wie zijn wij? WE CAN (end all violence against women) WE CAN Young Eindhoven/Helmond.
 Mensen gooien niks in de vuilnisbakken  Gevolg, blijft hoop rotzooi liggen  Uiteindelijk gaat iedereen hier zich aan irriteren.
Agenda Wat is het campagne idee / concept? Welke media worden ingezet?
PLUK Motivatie 2. Over Nike 3. Doelgroep 4. Boodschap 5. Doelen 6. Tools 7. Marketingvormen 8. Strategie 9. Waarde-oordeel 10. Bronnen.
ARTIEST 2.0. ATIESTEN Pete Philly Dennie Christian MC Biggah.
groep 5 16 groep 6 11 groep 7 3 groep 8 13 "Wij zien in ICT een oplossing om tot SlimFit te komen." groepsleerkrachtstagiaireklassenassistent ratio 1.
Cross Media: een goede en een slechte campagne
Door: Andrea Piombo 2 CMD-I VIRALE MARKETING. VIRALE MARKETING ? VIRALE MARKETING WAT IS HET ? Lijkt op mond-tot-mondreclame verstrekt door het internet.
Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan. Inleiding Probleem Doelgroep Zender Doelstelling Boodschap Mediakeuze Communicatieconcept Verwachte respons.
Aantrekkelijke politiek? Jongeren en popularisering van politiek
Breakdance.
Afstudeeronderzoek Suzanne Doolaard
Using media Lisette Immink Pieter Versluis Anne Draper Tom Horn.
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
TEAM TASTE Phillip Hannaart – Jesse Pesulima - Roy Osterholt - Jip van Zoest – Frans Jogchems – Anouck Steenken – Annieke den Boer.
Cross Media. Opdracht 40 min In 2, of 3 groepen bij elkaar Flipover, stiften, post it’s Blauw positief, rose negatief Presentatie per groep aan andere.
• Debriefing • Voorgaande campagnes • Hoe hebben wij dit aangepakt?
Milieu Defensie Campagne
Digitale media Rotterdam, 00 januari 2007 Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Inleiding digitale media Rotterdam, 00 januari 2007.
MEDIATHEORIE Karlijn Goossen, 2015.
Anamarija Rukavina DreamDiscoverDo.  Waarom?  Onderzoek.
Internet training 2015 gevorderden wat willen we met de website Info delen Passie uitdragen Leden werven...
Jeugdwerkactie 2014 Actiedoelen. Drie pijlers onder de actie Thema 1Sterk in je schoenen Weerbaarheid van jongeren Thema 2Schouder aan schouder Zorg voor.
Evaluatie campagne “Twaalfde Man” Agenda Twaalfde man in vorm –Media (Mindshare) –Concept en plan –Budget –Timing –Partners Campagne 2015.
Plaats: Distributie en Promotie: Communicatie Hoofdstuk 11.
Social Media.
2017 – Digital Pixel Marketing
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Thema 1 NU!.
Fairtradegemeente Schijndel
Internetmarketing en oefentoets
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
GRAMMATICA Unit 3 klas 2 Aanwijzende voornaamwoorden, bezittelijke voornaamwoorden, de voltooide tijd en het lidwoord a/ an.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Viral Marketing Groep A.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Tussenpresentatie.
Korte inleiding + inhoudt
Transcript van de presentatie:

Goede tijden & Slechte tijden

T-Mobile - Wendy’s wereld Doel: T-Mobile is een cross media campagne begonnen om het mobile internet gebruik onder jongeren te verhogen Waarom slecht: Onduidelijke boodschap Website niet up to date (vakantie? waarheen?) Hyves voegt niks toe aan boodschap. Conclusie: Te onduidelijke boodschap en te weinig gecommuniceerd

Website

Hyves

Promotie filmpje

AXE - Spray more, get more Doel: Meer gebruik van AXE bodyspray door de jonge dirty boys. Waarom goed: Originele mix van media (internet (AXE mansion), Hyves, TV (TMF en MTV)) Bij de campagne worden ook meisjes betrokken. (sporen de mannen aan om AXE te gebruiken) Conclusie: Een heel uitgebreid en origineel concept waarbij de media op veel verschillende manieren is gebruikt

Website

Fotoshoot black book

Promotie filmpje