Using media Lisette Immink Pieter Versluis Anne Draper Tom Horn.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Campagnes Rijksoverheid Feiten en beeldvorming
Advertisements

De communicatie na de brand bij Chemie-Pack Wouter Jong Nederlands Genootschap van Burgemeesters.
‘Goeiemoggel tis uit’ - Nederlandse jongeren leven online Juli 2008.
Crossmedia Strategie en concept.
Hoe noemen we de Eerste en Tweede Kamer samen?
BUREAU VOOR i-COMMERCE
De illusies die we ons mogen permitteren VERA 20|6|2006: “ICT- en e-governmentbeleid in de komende legislatuur” Tom Dehaene  Vlaams parlementariër  OCMW-voorzitter.
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
INTERNET het communicatie-instrument voorbij Mobiele marketing.
VISIE “Techniekmuseum HEIM is een interactief belevings- en ontmoetingscentrum waarin techniek, geschiedenis en wetenschap zijn gekoppeld aan vernieuwende.
Ferry Jainathsingh Jelitza Naarden Gregory Plet
Wat moet de internetgeneratie met een schoolboek? Geeske Steeneken “ Vanuit de school de wijk in”
BUREAU VOOR i-COMMERCE Internet (websites, webshops) Intranet (interne website, CRM, databases, digitaalarchief) Mobiele Marketing (sms, mobiel internet,
‘Marktgericht fietsbeleid, een tussenstand’ Donderdag 2 april 2009 Welkom bij de themabijeenkomst.
Marian Spier Manager Content & Communicatie International coördinator
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
Parlementaire democratie
Marketing & Communicatie Barry Jung & Alexander van der Mije.
Kernproject V1 College 1 31 Januari 2008 Instituut voor Interactieve Media.
Kernproject V1 College 1 9 februari 2009 Instituut voor Interactieve Media.
Versus Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers.
Marianne Spier Manager Content & Communicatie
Marketing Werkgroep 6.
Using Media ’09/’10 Blok 1 Werkcollege 4. OPDRACHT 1-communicatiecampagnes (60 minutes) Vorm groepjes van 4 personen (met dezelfde case/opdrachtgever)
Cross Media.
OPDRACHTEN VISUELE COMMUNICATIE 2011/2012 Visuele Communicatie college 1.
Department of Marketing Faculty of Economics Het vangen van de ongrijpbare consument: Effectiviteit van multi-media campagnes Prof.dr Tammo H.A. Bijmolt.
Hitler komt aan de macht
Goed rioolgebruik: de lokale campagnes van gemeenten en waterschappen Isabelle Wasmus, projectmanager.
Lokale acties en campagnes alcohol en drugs Werkgroep lokale acties en campagnes.
Reünistenkring Communicatiewetenschap Liesbeth Hermans 21 juni 2007.
H 7, 9 HOM. haal-achter-de-viral-stanislav- veilig-internetten/
Opdracht 3 Spironello Hélène Een geslaagde campagne plannen.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing (sms, mms, mobiel internet, bluetooth)
7 januari 2009 Enquête resultaten Door Paul Koole.
Vooraf Ochtendprogramma Interreligieuze communicatie Gelderse ontmoetingsdag, 6/11/2010, Mijke Jetten Voorstellen PowerPoint: structuur, zie
Crossmediale Communicatie
De Zilvervloot crowdfunding
Politiek jargon Bingo.
EU-scoping study Biodiversiteitscampagne Belangrijkste conclusies.
Agenda Wat is het campagne idee / concept? Welke media worden ingezet?
PLUK Motivatie 2. Over Nike 3. Doelgroep 4. Boodschap 5. Doelen 6. Tools 7. Marketingvormen 8. Strategie 9. Waarde-oordeel 10. Bronnen.
 Leiden van een organisatie  ontwikkelingen sturen en beïnvloeden  beheersen van processen.
Proces presentatie: StopBS Karst Hoogsteen & Tim Joosten.
Door: Andrea Piombo 2 CMD-I VIRALE MARKETING. VIRALE MARKETING ? VIRALE MARKETING WAT IS HET ? Lijkt op mond-tot-mondreclame verstrekt door het internet.
Hoe werkt het in de praktijk? Ervaringen uit Nuenen
Crossmediale Marketing Campagne
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
Goede tijden & Slechte tijden. T-Mobile - Wendy’s wereld Doel: T-Mobile is een cross media campagne begonnen om het mobile internet gebruik onder jongeren.
Cross Media. Opdracht 40 min In 2, of 3 groepen bij elkaar Flipover, stiften, post it’s Blauw positief, rose negatief Presentatie per groep aan andere.
Staatsinrichting In Nederland.
 Wat is het?  Mogelijkheden  In praktijk  Opgericht in februari 2005  Platform waar iedereen video’s kan uploaden  In 2006 overgenomen door Google.
Minor Internet Marketing
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Verkiezingen Beste Strandpaviljoen Doelstelling De strandpaviljoens langs de Nederlandse kust te promoten en het imago te versterken.
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
De wuppies maken partijen en hopen dat daar op gestemd word. Klik om de partijen te zien. Ik ben de leider van de PTP, de partij tegen pesten. Bij de.
Qviv Video Vormgeving Peter Sinnige | | youtube.com/Qviv01
INSPIRATIE BIJEENKOMST WEEK VAN ZORG EN WELZIJN. Landelijke aandacht Nieuwe campagne 1 ambassadeur die landelijk ingezet gaat worden in de campagne Krant.
Contentplan sociale media #GR18 Voorbeeld
ProDemos schuift aan: Verkiezingsspecial
En jij? Kijk op: Infobijeenkomsten Zij maken de buurt En jij? Kijk op:
Workshop 26 januari 2017, Utrecht
1.2 massamedia en internet
Transcript van de presentatie:

Using media Lisette Immink Pieter Versluis Anne Draper Tom Horn

Campagne

Lisette wat is het campagne idee/concept op een persoonlijke manier stemmen winnen Welke media worden ingezet internet viral marketing tv druk media Welke boodschap wordt overgebracht I nkijk geven hoe de situatie in Nederland nu is

Pieter Welke gevoel wordt overgebracht partij ideeën socialisme gelijkwaardigheid solidariteit wie is de opdrachtgever socialistische partij Wie heeft de campagne uitgevoerd Thonik, bureau voor visuele communicatie

Anne Van welke andere campagnes zijn zij nog meer bekend Archilab 2004± Centraal museum Utrecht Van Gogh museum Gemeente Amsterdam Waarom is deze campagne cross mediaal meerdere media sms Wat vind je goed aan deze campagne interactief persoonlijk nieuwe manier van campagne voeren

Tom Is de campagne interactief en waarom ja, gebruiker doet mee Hoe zou deze campagne innovatiever kunnen worden ingevuld sms je op de dag van de verkiezingen als reminder voorbeeld