Marketing Patrick, Bjorn, Mitchell, Robert en Racha.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoe positioneer ik mijn uitgeverij
Advertisements

Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne.
Patrick Duijndam EP1. Inhoudsopgave  Het product  Premisse  Inhoud  Relatie/beleving publiek  Visuele voorbeelden.
“The Heineken way of life”
Werkcollege Marketing blok 2 week 5
Vandaag hebben we het over :
VANDAAG Wat ik wil bespreken: BRIEFING – de punten Budgettering.
Conceptpresentatie Rolf Thijssen Robert Dines Peter Robbemond Valerie Kreukniet Wesley van Duffelen.
Blue Turtle Business Partners Samen bouwen aan een sterkere en betere onderneming.
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Marketing H.2 Marketingbeleid.
Modulewijzer marketing.
Cross Media. Rondje! Waar heb je stage gelopen? Wat heb je gedaan tijdens je stage ?
Marketing Werkgroep 6.
Merkbelevenissen Communicatie of Distributie? De keten of media? me·dia de; mv middelen om informatie over te dragen: radio, tv, pers, internet enz.; Pas.
Projectbeschrijving MNU Presentatie Hogeschool van Amsterdam Carel Hofland 1 februari 2011.
Alcohol en Biotechnologie
Marketing, een reallife-perspectief © 2008 Pearson Education Benelux H7 – Het beeld nog scherper stellen DOELMARKTSTRATEGIEËN EN KLANTRELATIEBEHEER Competentiedoelen.
Ethiek There are other ways to tell you wrong from right.
Mail Extra uitleg. aan In het filmpje zag je waar aan stond een adres word gezet dat adres bepaalt naar wie het word gestuurd.
CIJFERS EN MEER… Wat leren we uit onderzoek en hoe vertalen we dit naar onze eigen communicatie en publiekswerking ? Hoever moet je hierin gaan ? HOKJESDENKEN…
Product/marktmatrix Producten en markten waarop we actief zijn
Jolanda Mathijssen2, Peter van Nierop1
Oostdam Engineering Reverse Engineering Oostdam Engineering.
College 4, jaar 2, Winter 2009 Inzoomen op Businessmodellen Aangepast programma Deeltijd Jaar 2 Docent Toine Nagel.
Wat gaan we doen? Vrijdag: Wat ligt er bij jou op tafel? Zaterdagochtend: Wat wil je met God delen? Zaterdagavond: Wat heeft Jezus in jouw situatie? Zondag:
Marketing Ir Adriaan Walraad MBA. huishoudelijkheden  4 Opdrachten (10% van eindcijfer)  Donderdag ervoor in mijn postvak  Te laat = 5 (of lager) 
Marketing voor verkeerskunde Ir Adriaan Walraad MBA.
Solarled Advertising John Vonk. - Nieuwe Mediatoepassing - Reclame-uiting - Doelgroep - Sustainability.
Guerrilla Marketing Een originele invulling van de P van promotie
GiffGaff.
Concept 1: SafeEnergy Game Doelgroep: Kinderen tot +/- 12 jaar Omgeving: de woning van het kind Probleem: het energie verbruik binnenshuis van het kind.
Wat kost 1 hamer?.
Social Media Door Dyonne en Yanthe
PROJECT KEUZEPROCESSEN
Spreken is zilver… Natalie Aartsen
Deltion College Engels B1 Lezen [no. 001] can-do : 2 products compared.
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
A B Laag Hoog Leverancierswaarde voor klant Segment 1 Segment 2 Segment 3 Segment 4 Hoog Klantwaarde voor leverancier Laag.
Marketing H4 Strategisch managementplan Commercieel medewerker.
Incentive days the perfect key value to return-on-message.
Zuivel Wat bedoelen we met zuivel? Waarom geven dieren melk?
Blz. 98 Blok 4 5. Schrijfvaardig.
Voorlichting en Werving De juiste student op de juiste plaats.
Morfologie G41 Plantenfysiologie.
DE WERELD VAN VERSCHIL Denise BlaauwkamerArt Ineke BrinksmaProject- en accountmanager Lisa de JongArt Jelle SteenhuisenArt Sell it.
Marketing vastgoed © 2012 | Noordhoff Uitgevers bv.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 5. Social Media II.
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
INHOUD VoorlichtingDemonstratieOpleveringVragen INHOUD VoorlichtingDemonstratieOpleveringVragen.
Doelgroepsegementatie bij jeugd Waarom, wat en hoe verder FADO 12 november 2009 Jolanda Mathijssen Onderzoekscoördinator AW OGZ Brabant.
Time management Howdoyouset priorities?. Priorities:thingsthatyouthinkare important.
Programma Vaststaande workshop  Link/relatie met opleiding Taalexpert:  Toepassen van taalbeleid op de aanwezige niveaus:  leerling – groep – school.
Optellen en aftrekken van = = = = 456 Als je op de beer klikt, komt er een som. Kies het goede antwoord.
Z09D: ONDERZOEK hoorcollege 1 coördinator: Silvana Beerends Pavlović 03A01.
Sales 2.
1 Verbeterplan Zwembad “De Marke”” in opdracht van gemeente Hattem Maart 2014.
H7 – Het beeld nog scherper stellen
Dare to be a Daniel. Ontworteld geloven? Dare to be a Daniel.
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf verkopen!
Affiliate Marketing Vince Vince en Robin.
Ontbinden in factoren Som, product methode
Product Design & Engineering
Les 2: Van productie tot verkoop
Duurzaamheid voedselketen.
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Training Presenteren Een project van: In opdracht van:
Presentatie en marketing
Les 2: Van productie tot verkoop
Marketing Week 1 Les 2 (maandag 27 november)
Transcript van de presentatie:

marketing Patrick, Bjorn, Mitchell, Robert en Racha

wat gaan we vertellen? Doel van de opdracht Doelgroep en segmenten Producten De relatie tussen product en doelgroep

Doel van de oprdacht Doelgroep Nieuw product

Doelgroep en segmenten Onderzoeksresultaten Liefhebbers van zuivelproducten Fanatieke sausgebruikers Vegetariers Alcohol junkies

Ice resistance beer bottle

de saustap

het zuivel alarm

De vegawijzer

relatie product en doelgroep Fanatieke Sausgebruikers Alcohol Junkies

relatie product en doelgroep Liefhebbers van zuivelproducten Vegetariers Alcohol Junkies

Questions? dare to ask