 Interactieve mediaproducten Yoeri, Jelmer, Maarten, Stijn en Chris.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
WEET IK VEEL?!.
Advertisements

Mobile Apps Hartelijk welkom en dank voor de uitnodiging om te komen vertellen over sociale media en digitale/mobiele media.
Hybriditeit De Souza e Silva: • Het vervagen van de grens tussen fysiek en digitale ruimten • Het intreden van virtuele communities in de fysieke ruimte.
Nieuwe media. Nieuwe media Nieuwe media Definitie Vernieuwde communicatiemiddelen: Internet (en alles daaromtrent) Videogames Digitale fotografie Gsm's.
Introductie iPad Onderwerpen 1.Wat is een iPad en wat kan ik ermee? 2.De verschillende uitvoeringen. 3.Altijd en overal internet en en. 4.De iPad.
Wat is interactieve marketing?
IPod, iPad, iPhone e-book, e-reader Wat zijn dat? Peer Custers.
Gewoon by Treadwheel. Dé mobiele applicatie van Albert Heijn.
Paul Niehuis Leon Kurvers Ewout Boers Pieter-Jan Voskamp
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
Sociale media Gemaakt door: Jord, Ravi, Joep en Jurroen (onze ondernemer).
1 Smart System Design Waar gaat dat over? Projectdag 17 april 2008 Prof Ton Mouthaan, decaan EWI.
Marketing & Communicatie Barry Jung & Alexander van der Mije.
Patrick Stoop 1MCTa Projectwerking. ICT Webdesign Audio en video Creativiteit.
Andrej Osipian 1 e Bachelor Game Art en Design Game Concept: Book of Lenses.
Who are stakeholders? Financiele gegevens? Omroep?
 Ontwerp een applied game of interactieve applicatie die de kwaliteit van leven van ouderen (65+) verbetert.
Tim Nelemans GDD G1 Fijne Break gehad?. HTML  Nieuw programma  Eerste contact programmeren  Hardcore programmeren vs oppervlakkig programmeren.
Deadline magazine. Inhoud  Elke week een bekende kunstenaar, grafisch vormgever invloed van het verleden  Linken deze met een opkomende kunstenaar die.
Home Cinema en Muziek woensdag 5 maart Home Cinema en Muziek TV kijken via Ether TV Kabel TV Satelliet TV Internet TV Thuisnetwerk (WiFi) Films/video.
Computer Club Reeuwijk 10 januari Agenda Nieuwtjes Nieuwtjes Twitter Twitter Hyves Hyves Het nieuwe jaar Het nieuwe jaar Systeemherstel Systeemherstel.
Pakket 1: Pakket 1: Aanbevolen basistraject Pakket 2: Pakket 2: Office Pakket 3: Pakket 3: Creatief Pakket 5: Pakket 5: Technisch Pakket 4: Pakket 4:
Buurtleren.nl Het ‘probleem’ Schaalvergroting Geen directe kennisoverdracht Intensief gebruik Sociale media.
Europeana Food & Drink Overlegplatform Europeana Vlaanderen Leuven, 5 mei 2014 Greet Draye Centrum Agrarische Geschiedenis.
Facebook Skype Instagram Google+ Twitter Whatsapp Snapchat Messenger
BEDRIJVEN SAFARI. Games Microsoft en Playstation ‘Rocket Riot’ Playstation Home; reageren op vraag naar attributen Rondleiding Spellen testen.
Sociale MediaSociale Media: de “killer application” voor ICT Het huwelijk van Sociaal en Digitaal.
Streetlab Campagne Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
Rotary doet mee * Drugpreventie Assembly Andenne, 22 maart 2014.
It-biografie. Denise Meijer 3k.
Hoofdstuk 2 Strategy and Models for the Virtual World Jelmer Lavèn
Wat gaan we doen?  Iets over mij  Iets over leren van tools binnen IAM  Iets over gamemaker.
Kritische dialoog: Digitalisering in het aanbod bewegingsonderwijs
@albertschot ICT in het onderwijs. Trends Digital Native.
Emoties door Games Door: Vera Prins. “ Wat is de meerwaarde van emoties door games ?
Voorlichting tweede klas GT
Gepresenteerd doorMarcello, Casper, Annet. INHOUD Voorwoord Doelgroep Ontwerp Media print Campagne & producten Media online Veiligheid Game Vragen?
ICT in het onderwijs Inspiratie dag ICT in het
BELGIË LOOPT ACHTER 4% Belgen surft mobiel met smartphone (Eurostat) 7% Europees gemiddelde (Eurostat) Weinig gratis hotspots MAAR! 40% Vlaamse jongeren.
Downloaden van muziek en films woensdag 26 maart 2014.
Eindpresentatie Digital Marketing Sneeuwliefhebber Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga.
Research naar interactieve media producten David, Jay en Joris.
“De Medi8”.  Een multimedia product om dikke kinderen af te laten vallen.  Opdrachtgever: Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.
SLC opdr 2 Rico Steve Adrian Nick Research Interactieve media producten.
Ouderavond Mediawijsheid Basisschool ‘t Rendal 20 januari 2014.
Ouderavond WEERBAARHEID IN DE DIGITALE WERELD Personal Support Jongeren- en gezinscoaching Voorlichting.
Rol van de bibliotheek bij mediaopvoeding van 0 – 6 jarigen Een interactieve sessie over mediaopvoeding van het jonge kind Denise Bontje en Plonie van.
Beleving en consumenten gedrag
Ontwikkel je interesse Paden in de ICT. Wie ben ik? Waarom ben ik vandaag hier? ICT, wat is dat eigenlijk? Wat kun je worden en hoe?
Bring Your Own Device OUDERAVOND BS D’N HEIAKKER DEURNE 3 JUNI 2014.
Introductie Wie ben ik? Waarom ben ik vandaag hier? ICT, wat is dat eigenlijk? Wat kun je worden en hoe?
Tendens  CES : Consumer Electronics Show  's werelds grootste Consumentenelektronicabeurs in Las Vegas. 
Holland Fit – J. van Zwieten e-Health; Social Media en Applicaties Abbs door Apps?
Cliënt en mediawijsheid Hoe mediawijs ben jij? MZ blok 4 Les 1.
Gino Vanherweghe. -Een aanzet tot… mogelijkheden en suggesties aanbieden, geen ‘volledigheid’. -Snel evoluerende wereld -Opkomst tablets-iPads -Focus.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Opfrisbeurt nodig – waarom ? Basis plan Nu verder …
De Digitale Revolutie ASCC leden in discussie…
Beleidsrijk invoeren D&P Arte College Almere
De weg er naar toe Wekelijkse meeting Professioneel ontwerp
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
Bits & Bytes Magazine Media 2017.
Product Design & Engineering
ICT ICT & MEDIADESIGN INFORMATICA
NETWERKWEEK De opdracht voor de NWW is om materiaal te maken rondom een concept van een game, applicatie, artbook of een ander productie dat in *lijn.
Michael Expoo – 8 juni 2018.
‘Dè keuze voor jouw toekomst’
Het nieuwe Meldpunt.
De praktijk: kinderen van 5-8 jaar
Transcript van de presentatie:

 Interactieve mediaproducten Yoeri, Jelmer, Maarten, Stijn en Chris

Voorbeelden Enkele voorbeelden zijn:  iPods  Tablets  Ubiguitous computing  Izkaya  Social Media Daarvan lichten we er twee toe:  Tablets  Izkaya

Tablets

Izkaya

Conferenties/meetings  CES  Consumer Electronics Show  Allemaal nieuwe producten/technologieën

Vakliteratuur  Internet!  Tone, over nieuwe gadgets  Webdesigner  Creative  Android  Photoshop magazine  Digital Arts

Toekomst Wat willen we later eigenlijk met multimedia doen?  Maarten: Game design, gebouwen/omgevingen ontwerpen voor games  Stijn: Webdesign, sites en apps ontwerpen/coderen  Yoeri: Game design, character design, filmcampagnes, webtemplates.  Jelmer: Multimedia, freelance, games, zo breed mogelijk  Chris: Application Design