Common courses n Theories of disability and inclusion n disabled people in the EU n disability & childhood n disability & adulthood n disability & elderly.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Business Source Premier Zoeken op onderwerp Universiteitsbibliotheek verder = klikken.
Advertisements

Hoe werkt UNICEF?.
Nut en onnut van contexten in het scheikundeonderwijs KNCV 25 april 2006 Han Vermaat Stebo – Den Haag.
Cursus opbouw Tijdlijn Year 4 Oefenen van critical path Year 5 GP examens in juni Start IR Year 6 Afronden IR in november.
KVB bij mensen met een beperking
ECTS Brugge, Workshop ECTS en competentiegericht leren Herman Van de Mosselaer, Plantijnhogeschool Mogelijke rol van de ECTS Course Catalog en.
Engelse Taal en Cultuur
LLBA Universiteitsbibliotheek Zoeken op onderwerp met de thesaurus verder = klikken.
Evaluatie ECTS- en DS-label aanvragen Procedure/ beslissing nieuwe oproep labelaanvragen meegedeeld aan de Nationale Agentschappen.
Theory of Change-evaluatie: weten is méér dan meten
Succes- en faalfactoren
Het recht om vergeten te worden Marens Engelhard Charles Jeurgens.
Workshop 19 november 2014 Minderheden in/en de media.
Trainingspresentatie
EUROCITIES-NLAO is supported under the European Community Programme for Employment and Social Solidarity (PROGRESS ). The information contained.
Catalogus van de UvA Zoekacties combineren Universiteitsbibliotheek verder = klikken.
4C/ID Versie 2 Jeroen J.G. van Merriënboer
Deltion College Engels B2 Lezen[Edu/001] /subvaardigheid schrijven korte samenvattingen thema: Exotic news can-do : lezen om informatie op te doen - kan.
Deltion College Engels B2 Schrijven [Edu/005] thema: Writing a hand-out can-do: kan een begrijpelijke samenvatting schrijven © Anne Beeker Alle rechten.
Professional Development Schools - Rijnmond
Peer Assisted learning Studiedag PAL 9 mei 2008 Rob Vierendeels Tom Vermeiren Jeroen Van den Broek Bart Van Peer PALKHK-Team.
Effective and efficient use of ICT in my teaching LORAINE SOEKHLAL ( Voeding ) MODULE 4 Prof.Dr. Koen DEPRYCK 15 augustus 2015.
THE FOLLOWING IS A CHINESE GOOD LUCK TANTRA TOTEM. U zal er wellicht niets van geloven, maar toch…! Lees dit alles een keer, misschien kan u er nog iets.
MLA Zoeken op onderwerp met de thesaurus Universiteitsbibliotheek verder = klikken.
HOE WORD JE EEN WINNING TEAM?
Infosessie niet- Europese bestemmingen Maandag 5 oktober 2015.
Minor Project- en Programmamanagement
1 Masterclass ‘MOOCs’ Frans van Dam 6 november 2015.
Minor. MINOR Semester Minor van 24 EC Bachelorthesis van 6 EC Relatie minor met bachelorthesis.
Framing for Success Theory of Change within Plan : what should Agents of Change do differently to achieve it? Sandra Galbusera, Plan België 15 oktober,
Typ hier de titel Geef hier extra gegevens op. Inleiding n Doel van de discussie n Iets over uzelf.
Klazine Verdonschot 7 november 2013 Masterclass 9: Blackboard optimaal inzetten.
WELKOM BIJ BIOINFORMATICA (MOL029). Bioinformatica (MOL029) Logistiek People Rooster Blackboard Cursusinhoud: Website Opzet & werkwijze Verwachtingen.
1 WEBINAR: GLOBAL GRANTS VOOR BEGINNERS 17 mei :30 – 20:30 uur.
Organisatie van een internationaal event. DEEL 1: De inhoud DEEL 2: Het Kader DEEL 3: knippen en plakken KHLim.
Europeana Fashion edit-a-thons Faro, Wat is een edit-a-thon?
In the loop Game: introduction on Circular Economy
OPEN brainstorm.
Colette de Bruin Bron: Geef me de 5 Colette de Bruin Bron:
Standaarden en spelregels voor de Slimme Stad
Personeelstraining Typ hier uw thema.
Productiviteit en Innovatie
Efficiënt en nauwkeurig leren werken
Algemeen Dit is de ondertitel.
Organisatie voor Economische Samenwerking en Ontwikkeling
* Personeelstraining Typ hier uw thema *.
Efficiënt en nauwkeurig leren werken
Algemeen Dit is de ondertitel.
The National Training Institute for the Judiciary
Praktijk Opleiders Cursus
Slecht nieuws meedelen
RDM bij Saxion De onderzoeker Verantwoording Hergebruik Integriteit
Trainingspresentatie
Vergadering Personeelsdienst
Blackboard usage by teachers
Blackboard Usage Survey
Trainingspresentatie
Educational support & innovation
Participatory Action Research
Betoog.
Unit 2: LESSON 2 practicing the grammar: betrekkelijke voornaamwoorden
Plaats hier bijvoorbeeld het onderwerp of activiteit
Sandra: introductie van ons / de master / aanwezigen
Assignment: calling for a meeting about internet use at work
* Personeelstraining Typ hier uw thema *.
BSc Honours Programme 30 credits extra-curricular, on top of your regular bachelor study programme Integrate your knowledge in a challenging multidisciplinary.
Info session New Lecturers December 1st, 2014
Doorstroomminor OS/HRS/MCD/EBO
Algemeen Dit is de ondertitel.
Transcript van de presentatie:

Common courses n Theories of disability and inclusion n disabled people in the EU n disability & childhood n disability & adulthood n disability & elderly n research methods n TOTAL = 18 ECTS credits

Optional courses n Quality of life n education n independent living n employment n civil rights n the disabled people movements n TOTAL = 12 ECTS credits

STRUCTURE n Theoretical courses30 cred. n Practical courses10 cred. n Final assignment20 cred.

Workplacement & final assignment n Workplacement : 10 ECTS credits n final assignment : 20 ECTS credits

Template for courses n Course title n hours of theory, exercises, practice n credits n lecturer n semester - term n key-words n objectives n course content n course material n teaching method n evaluation method n examination method n prerequisites

Onderwerp één n Dit onderwerp in detail n Aanvullende informatie en voorbeelden n Relatie tussen onderwerp en publiek

Onderwerp twee n Dit onderwerp in detail n Aanvullende informatie en voorbeelden n Relatie tussen onderwerp en publiek

Onderwerp drie n Dit onderwerp in detail n Aanvullende informatie en voorbeelden n Relatie tussen onderwerp en publiek

De praktijk n Voorbeeld of anekdote uit de praktijk n Laat zo veel mogelijk zien dat u zich kunt inleven in de situatie van het publiek

Wat dit betekent n Geef in krachtige bewoordingen uw mening over het onderwerp weer n Samenvatting van kernpunten waarvan u wilt dat het publiek ze onthoudt

Volgende stappen n Samenvatting van activiteiten die u van het publiek verwacht n Samenvatting van activiteiten die u zelf op u neemt