UNITED MOBILITY TEAM 4 Floris van OostenJordi Schenkeveld Timonthy de BoerDennis van den Driesche.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Luifels uit smeedijzer
Advertisements

Aantal spelers. : keepers. Datum. : Teamfunctie
Smart Grids bekijken als systeem Ronald Serné. Het probleem.
De ontwikkeling van de auto
Eindpresentatie Otis Tarda
Skeeleren ! Hanne Dejonghe – 27/01/2012. Agenda Door de jaren heen … Materiaal Training Wedstrijddisciplines Welke landen staan aan de top ? Onze kampioen.
havo: hoofdstuk 6 (stevin deel 1) vwo : hoofdstuk 6 (stevin deel 1)
Energie: Grootheden en eenheden
KERS Team Nick Haseldonckx Isaiah Raedschelders 25 januari
Uitbreiding Spuicapaciteit Afsluitdijk
Bewegen Bewegen (c) Ing. W.Tomassen.
3D Render – Nieuwe situatie
BMW 320 i Dion van Helden & Jeroen van Schaijk.
Medmec04 Engagement Les 3.
Het is groter dan een vliegdekschip met matrozen en officieren. Het kan containes vervoeren met 13 man Personeel.
Energiesoorten bewegingsenergie elektrische energie
Shimano 8 versnellingsnaaf SG 8 R20
Voorbeeld Bereken de diepte van het water. Aanpak
Bestrijding aan de bron
TomTom WORK Truck Navigatie woensdag 24 september 2014.
Tijd, afstand, snelheid.
UNITED MOBILITY TEAM 4 Floris van OostenJordi Schenkeveld Timonthy de BoerDennis van den Driesche.
Het is groter dan een vliegdekschip met matrozen en officieren. Het kan containes vervoeren met slechts 13 man Personeel.
PowerPoint presentatie Steyr 8150
Groep 2 Ian Sabee Thomas Fokker Timo Koning Ron van der Marel
United Mobility 2 PRO04 Patrick Naar Lex Spoor. Inhoud Introductie groep De opdracht en PVE PVA Keuze verantwoording Reflectie.
UM2: Team FBRD PRO04 Patrick NaarPatry Verstraaten Lex SpoorRik van Lonkhuizen.
UNITED MOBILITY TEAM 4 Floris van OostenJordi Schenkeveld Timonthy de BoerDennis van den Driesche.
UNITED MOBILITY TEAM 4 Floris van OostenJordi Schenkeveld Timonthy de BoerDennis van den Driesche.
UM2: Team FBRD PRO04 Patrick Naar Patry Verstraaten
SLV1HY-e Martijn Verhoeff Fred Hoogendoorn 7 April, 2015 Splitter in Aerodynamics.
Voorlichting nieuwe CAO PO
UNITED MOBILITY TEAM 4 Floris van OostenJordi Schenkeveld Timonthy de BoerDennis van den Driesche.
AUTOMOTIVE DESIGN UNITED MOBILITY Floris van Oosten.
SLV1HY-e Martijn Verhoeff Fred Hoogendoorn 22 April, 2015 Splitter in Aerodynamics.
SLV1HY-e Martijn Verhoeff Fred Hoogendoorn 14 April, 2015 Splitter in Aerodynamics.
Oplossingen voor het toenemende energieverbruik 1 september 2015 Oplossingen voor het toenemende energieverbruik1.
Exponentiele verbanden En wat opdrachten uit het huiswerk.
Rekenen op SMC Landelijk kader:  2014 eerste rekenexamens  2013 pilot  Voor havo 3F (voorbeeltoets)voorbeeltoets  Veel lezen, structuren, goed aanpak.
Met energie kun je dingen doen.
Elektriciteit.
BIG, OPEN EN DUURZAAM ALLES WAT JE OVER DATA WIL WETEN ICT NOORD 1 OKTOBER 2015.
United Mobility Roy Jeukens, Mitchel Daleman, Wouter de Bruijn Maandag
Typ hier de titel Geef hier extra gegevens op. Inleiding n Doel van de discussie n Iets over uzelf.
Oppervlakte Reghoek, vierkant en driehoek. Wat is oppervlakte?  Oppervlakte is die hoeveelheid 2D ruimte wat deur ‘n vorm ingeneem/beset word.  Die.
United Mobility Roy Jeukens, Mitchel Daleman, Wouter de Bruijn Maandag
UNITED MOBILITY Wielophanging Marc Aben Dennis Barneveld René van den BerkmortelOpdrachtgever: Hein JansenAuke Hoekstra 1.
United Mobility Roy Jeukens, Mitchel Daleman, Wouter de Bruijn Maandag
Renovatie & Transformatie. Circa 7.2 miljoen woningen Circa 2.5 miljoen meergezinswoningen focus gestapelde bouw.
Welke bij vliegt onder de bijenkorf?
United Mobility Automotive Management Marwan NabilMuhammed AktasSamir Selimović.
Pré-NLT-module 3D-printen
1 VMBO-KGT deel Grafieken tekenen 1 1.
Aanbesteding Eten & Drinken
Accu (batterij) Taak: Stroom geven tijdens starten
Exponentiele verbanden
Inleiding Verplichte vakken Te kiezen vakken (GL/TL)
Inleiding Verplichte vakken Te kiezen vakken
Van grafiek naar formule
Les 2 Het spelen van SA-contracten
Bewegen Bewegen (c) Ing. W.Tomassen.
Inleiding Verplichte vakken Te kiezen vakken
We gaan vernieuwen! KWT en VO verdwijnen
Mijn naam is Arie Vissers
Hoofdstuk 4 - les 2 Elektrische energie.
Inleiding Verplichte vakken Te kiezen vakken (GL/TL)
volgende bladzijde terug
CHALLENGE 1 CHALLENGE 2 CHALLENGE 3 CHALLENGE 4
Transcript van de presentatie:

UNITED MOBILITY TEAM 4 Floris van OostenJordi Schenkeveld Timonthy de BoerDennis van den Driesche

INHOUD Inleiding Berekening Keuzeschema Vormgeving Rendering

INLEIDING Ander plan Extra uitwerken

BEREKENING (1) Concept 1(+2) [m/s] [Km/h] [Frol] [Flucht] [Ftot] [Ptot] 25[m/s] 300[km] range 3.33 [uur] 74,4[Wh/km]

BEREKENING (2) Concept 3 [m/s] [Km/h] [Frol] [Flucht] [Ftot] [Ptot] 25[m/s] 300[km] range 3.33 [uur] 84,6[Wh/km]

KEUZESCHEMA Keuze 1 Plaatsing accu Lengte middenBreedte middenGesplitst lengteGesplitst breedte Capaciteit accu 11[KWh]13[KWh]15[KWh]30[KWh] Aantal personen 12 Plaatsing personen Naast elkaarAchter elkaar Plaatsing bagage voorachtermiddenGesplitst voor/achter Aantal wielen 234 Plaats zonnecellen dakZijkant (opklappen)Onderkant (lade) Uiterlijk/body Aerodynamischdesign Motor In wielLosse motor Type deuren schuifGullwingvleugelnormaalsuicide Omhoog- draaien (Koenigsegg, Twizzy) Materiaal chassis/body Aluminiumcarbonfiberstaal kunststof polyester Combinatie (nog te kiezen) Toepassing v.h. materiaal massiefholsandwich Type chassis monocoquespaceframeladder Ophanging Dubble wishboneMc.PhersonMulti linkStarDionTwist Vering bladspiraallucht Demping (Olie)demperfrictieplatenluchtbalgen Situatie Spiraalvering dubble wishbones pushrodDirect vanaf draagarm

VORMGEVING

RENDERING(1)

RENDERING(2)

EINDE Vragen?

DRIE CONCEPTEN