UNITED MOBILITY TEAM 4 Floris van OostenJordi Schenkeveld Timonthy de BoerDennis van den Driesche
INHOUD Inleiding Berekening Keuzeschema Vormgeving Rendering
INLEIDING Ander plan Extra uitwerken
BEREKENING (1) Concept 1(+2) [m/s] [Km/h] [Frol] [Flucht] [Ftot] [Ptot] 25[m/s] 300[km] range 3.33 [uur] 74,4[Wh/km]
BEREKENING (2) Concept 3 [m/s] [Km/h] [Frol] [Flucht] [Ftot] [Ptot] 25[m/s] 300[km] range 3.33 [uur] 84,6[Wh/km]
KEUZESCHEMA Keuze 1 Plaatsing accu Lengte middenBreedte middenGesplitst lengteGesplitst breedte Capaciteit accu 11[KWh]13[KWh]15[KWh]30[KWh] Aantal personen 12 Plaatsing personen Naast elkaarAchter elkaar Plaatsing bagage voorachtermiddenGesplitst voor/achter Aantal wielen 234 Plaats zonnecellen dakZijkant (opklappen)Onderkant (lade) Uiterlijk/body Aerodynamischdesign Motor In wielLosse motor Type deuren schuifGullwingvleugelnormaalsuicide Omhoog- draaien (Koenigsegg, Twizzy) Materiaal chassis/body Aluminiumcarbonfiberstaal kunststof polyester Combinatie (nog te kiezen) Toepassing v.h. materiaal massiefholsandwich Type chassis monocoquespaceframeladder Ophanging Dubble wishboneMc.PhersonMulti linkStarDionTwist Vering bladspiraallucht Demping (Olie)demperfrictieplatenluchtbalgen Situatie Spiraalvering dubble wishbones pushrodDirect vanaf draagarm
VORMGEVING
RENDERING(1)
RENDERING(2)
EINDE Vragen?
DRIE CONCEPTEN