“An amazing invention - but who would ever want to use one?” (Rutherford B. Hayes in 1877 over de telefoon)
CV202A: Olga Hagendoorn, Liselotte van Kesteren, Denise Ketelaar, Buster Kok, Angelica Pangat, Philipp Schmidt, Farzaana Zahoer
De wereld van 2020 Het concept Doelgroep Consumenteninzicht Experts Hoe ziet zoiets eruit? Samenvatting Vragen
Doelgroep: Jullie! Vrouwen steeds meer de broek aan We werken tot onze dood Alles is software Minder armoede De drie nieuwe boosters voor welvaart: transparantie, virtuele wereld en intelligentie (Bron: Marcel Bullinga)
Internet voornamelijk mobiel Doelgroepdefinitie wordt complexer Meer individualisme Bloggers gaan concurreren met traditionele media Domotica wordt populair (ICT-toepassingen in huis) De consument consumeert nieuws wanneer en waar hij wil Enorme berg informatie tot beschikking Virtuele leven wordt minstens net zo belanrgijk als fysieke
Een mobiele online dienst Gebruiker vertelt Vortex over zijn voorkeuren Vortex leert voorkeuren aan Vortex is de poort naar je virtuele leven Personaliseerbare holografische gids Herkent commando’s
Vortex houdt je op de hoogte van: Gepersonaliseerd wereldnieuws Social networks Blogs Relevante mededelingen Mogelijkheid om gepersonaliseerd te adverteren En helpt je met het beheren van je eigen content
Doelgroep bekijkt online meestal videocontent Mannen lopen nu nog voorop in gebruik technologie Maar vrouwen komen steeds dichterbij Daarom: Mannen en vrouwen tussen de 25 en 35 Nogmaals: Nieuws anywhere, anytime
Tony Bosma: “Probeer voor de toekomst meer te denken in beeld”
Nieuws op maat Gefilterde informatie Gepersonaliseerd adverteren Audiovisueel materiaal Interactief Intelligent Mobiel Kortom: Dé dienst voor nieuwsconsumptie in 2020!
Vragen?