“An amazing invention - but who would ever want to use one?” (Rutherford B. Hayes in 1877 over de telefoon)

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Monitoring. Monitoring  Wat ‘zegt’ men over je website?  In blogs, op twitter, op een website, in een andere applicatie  Gebruik software om dat op.
Advertisements

Summerschool Social Media WEB 2.0 Serious & Educational games Social Netwerksites.
Hybriditeit De Souza e Silva: • Het vervagen van de grens tussen fysiek en digitale ruimten • Het intreden van virtuele communities in de fysieke ruimte.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Experts/Blogs & Social Media Reed Business 29 augustus 2011 Alex Beishuizen.
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
README TXT This slideshow has been developed for running an on-line video on slide 6 using WMP. If you don’t have access to internet during the presentation,
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Branche-analyse Boekenbranche
Wegwijs in social media land
Slimmer werken en minder investeren
Ferry Jainathsingh Jelitza Naarden Gregory Plet
6e Nationaal Platform E-Health Chaos voorbij; structuur begint?
BUREAU VOOR i-COMMERCE Internet (websites, webshops) Intranet (interne website, CRM, databases, digitaalarchief) Mobiele Marketing (sms, mobiel internet,
ICT-Strategie politie Onderzoek Apps4Cops. 2 STRATEGIE CTO-code: R a 1. Device onafhankelijk ICT-strategie politie Any Device 1. Device Onafhankelijk.
SaMBO ICT Conferentie 19 januari 2012 Vertrouwelijk.
Woensdag 24 juni 2009 Web 2.0 en Technologie Bram de Kruijff.
Presentatie nieuwe media
Achterbancommunicatie2.0
E-learning inzetten als vormingsinstrument
Kernproject V1 College 1 31 Januari 2008 Instituut voor Interactieve Media.
Merkbelevenissen Communicatie of Distributie? De keten of media? me·dia de; mv middelen om informatie over te dragen: radio, tv, pers, internet enz.; Pas.
V1 Kern Technologie & Innovatie Hoorcollege 6: Trends in technologie.
Praktische toepassingen van PKM in organisaties: 2 voorbeelden
Wij gaan op reis met ……… Lot.
Meer bewegen via internet 28 juni 2011 – OU Open Kennisavond Denise Peels Stijn Friederichs.
PRESENTATIE: IRIS KUSTER EN MARTE TRA DATUM: 22 OKTOBER 2009 Wat Zou Google Doen?
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Les 4 - UGC & Social Media I-C1F,
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven november Doelen Programma Dienstverlening aansluiten wensen en behoeften klant voldoen aan wettelijke eisen denken.
Tips voor de blogger in spé.
 Introductie  Hoofdstuk 1 t/m 4 en 7 & 8  The Filter Bubble en online marketing  The Filter Bubble en de toekomst  The Filter Bubble en organisaties.
Trends in de media Speelgoed <50 jaar
Research. Over Forte Solutions Concurrentie Interactieve Boeken Onze Mogelijkheden Hoe inzetten? Welke uitgever? Voor- en nadelen.
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
Het opbouwen van een data base
Inbound Marketing Plan
Grip op IT.
OFC28 mediawijsheid les 3.
Pittige antwoorden van assertieve vrouwen  
Meubelindustrie/ interieurbouw Op stap in de Welkom!
GPO CULTUUR EN MEDIA DOOR TAYSON HICKS, ASMARA PAPA EN NOËLLE DOODEMAN.
Social media presentatie
Pittige antwoorden van assertieve vrouwen
1 Presentatie CV204A Trends in de media 22 juni, 2010 Nieuwsconsumptie.
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
 Wat is het?  Mogelijkheden  In praktijk  Opgericht in februari 2005  Platform waar iedereen video’s kan uploaden  In 2006 overgenomen door Google.
HET EINDE VAN WINKELS PHUONG DAO & STEPHANIE VAN DER VLOED.
Basisschool Op De Horst
Voorlopig plan trends Waar zijn we achter?  Resultaten desk  Mening van experts Wat hebben we bedacht?  Het idee Vragen?
Fenna van Kesteren Communication and Multimedia Design Afstudeerprofiel Informatie en Interactie Voorstellen.
Informatievaardigheden Lien Devos. Inhousopgave Achtergrondinfo social media Geen hype Nieuwe manier communiceren Cliënt in controle Meer regie bij medewerkers.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Homcom Ledenvergadering 25/04/2016. Bots Doet ons denken aan robots Worden gebruikt om – Te spreken – Standaard conversaties te voeren Bv : al onze medewerkers.
Muzieklandschap Doel van deze module Een schets van het werkveld creëren aan de hand van relevante voorbeelden en veranderingen in de muziekindustrie.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Contentstrategie voor het web
Big Data woensdag 15 februari 2017.
Jennifer Zwanenburg OD1A
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Kluwer The end of Publishing
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Social media voor statenleden/politici
Digitale geletterdheid
<naam bedrijf> & <naam school>
<naam bedrijf> & <naam school>
Media ICT en Design College – ROC Midden Nederland
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Transcript van de presentatie:

“An amazing invention - but who would ever want to use one?” (Rutherford B. Hayes in 1877 over de telefoon)

CV202A: Olga Hagendoorn, Liselotte van Kesteren, Denise Ketelaar, Buster Kok, Angelica Pangat, Philipp Schmidt, Farzaana Zahoer

De wereld van 2020 Het concept Doelgroep Consumenteninzicht Experts Hoe ziet zoiets eruit? Samenvatting Vragen

Doelgroep: Jullie! Vrouwen steeds meer de broek aan We werken tot onze dood Alles is software Minder armoede De drie nieuwe boosters voor welvaart: transparantie, virtuele wereld en intelligentie (Bron: Marcel Bullinga)

Internet voornamelijk mobiel Doelgroepdefinitie wordt complexer Meer individualisme Bloggers gaan concurreren met traditionele media Domotica wordt populair (ICT-toepassingen in huis) De consument consumeert nieuws wanneer en waar hij wil Enorme berg informatie tot beschikking Virtuele leven wordt minstens net zo belanrgijk als fysieke

Een mobiele online dienst Gebruiker vertelt Vortex over zijn voorkeuren Vortex leert voorkeuren aan Vortex is de poort naar je virtuele leven Personaliseerbare holografische gids Herkent commando’s

Vortex houdt je op de hoogte van: Gepersonaliseerd wereldnieuws Social networks Blogs Relevante mededelingen Mogelijkheid om gepersonaliseerd te adverteren En helpt je met het beheren van je eigen content

Doelgroep bekijkt online meestal videocontent Mannen lopen nu nog voorop in gebruik technologie Maar vrouwen komen steeds dichterbij Daarom: Mannen en vrouwen tussen de 25 en 35 Nogmaals: Nieuws anywhere, anytime

Tony Bosma: “Probeer voor de toekomst meer te denken in beeld”

Nieuws op maat Gefilterde informatie Gepersonaliseerd adverteren Audiovisueel materiaal Interactief Intelligent Mobiel Kortom: Dé dienst voor nieuwsconsumptie in 2020!

Vragen?