Cegeka & TenForce Ronde tafel 17/06/2014 Doelstellingenmanagement VO
pmProjectTeam 2 Standaardproduct
Te veel aan informatie Meerdere bronnen s, vergaderingen, rapporten,.. Gevolg voor de werknemer Tijdverlies Wat is de ‘echte status’ Moeilijke opvolging / aansturing Fouten Eilanden van automatisering 3 Probleem
4 Audits Tijdsregistratie Klant specifieke processen Koppelingen met bestaande systemen Project beheer Proces documentatie Business Intelligence Portfolio beheer Support Competentie beheer Mijn takenWorkflow Rechten Historiek BIjlagen Alarmen Actie beheer
5 Processen op de tijdsas
6 Centraal actiebeheer Alarmen Toegangsrechten Meetings Workflow Mijn taken Historiek
7 Ontworpen om te configureren
pmProjectTeam 8 De Vlaamse Overheid
9
10
Een voorbeeld voor regeerakkoord en projecten 11 Beleid en beheer in pmProjectTeam
12
13
14 Project detail
15
16
17
18 Opvolgen
19
Gebruiker ziet de plaats in het proces Te configureren door de klant via Visio 20 Dynamische workflow / type project Grafisch voorgesteld
21 Vergaderingen Details Rapport Acties
Configureerbaar kanaal ( , Web, SMS) Configureerbare triggers & bestemming(en) Nieuwe actie in ‘Mijn taken’ Voor het aflopen van een datum Bereiken van een nieuwe status Mezelf, project leider, ‘rol’, … 22 Alarmen
23 Mobiel
24 Tijd en capaciteit
Bijvoorbeeld, op processen 25 Tijdsregistratie op een item
26 Klassieke tijdsregistratie
27 Resource Management
28 Rapporten met pmProjectTeam
29 Export naar XLS of CSV
30
31
32 Om af te ronden
Acties en taken beheren Risicobeheer Klachten Incidenten & accidenten Audits & controles De blokkendoos, of “dingen” in lijsten en structuren 33 pmProjectTeam & familie
Uitgebalanceerd partnership in functie van noden Vlaamse Overheid Cegeka: bestaande relatie met de VO TenForce: pmProjectTeam Kennis van en inzicht in de business Snelle implementatie volgens een pragmatische methode Snel schaalbaar naar andere afdelingen Vlaamse organisaties – support kortbij de klant 34 Cegeka/TenForce
Standaarden Taxonomie Inhoud Iteratieve aanpak van het project Betrokkenheid van alle partijen 35 Kritische succesfactoren