Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan
Inleiding Probleem Doelgroep Zender Doelstelling Boodschap Mediakeuze Communicatieconcept Verwachte respons Mediakeuze Afsluiting
Probleemstelling Asociaal rijgedrag 90% kop staart botsingen Jongeren Confrontatie met gevolgen Geen vingers tikken
Doelgroep - Beginnende bestuurders jaar - Snelweg
Zender
Doelstelling Kennis overbrengen Minder bumperkleven Rijgedrag verbeteren
Mediakeuze Hoofdmedium promotieteams 2e mediumprint langs snelweg 3e mediumwebsite 4e mediumviral
Promotieteams (hoofdmedium) - Folders uitdelen na achter na lopen.
Print langs snelweg (medium 2) - 3 borden achter elkaar.
Website (medium 3) - informatie, weetjes, maar niet op de vinger tikken. -
Viral (medium 4) - Op een leuke manier boodschap brengen - Vanwege het niet op de vingers willen tikken
Communicatieconcept Interactief Website =weetjes, polls, gastenboek Betrokkenheid Billboards: confronterend Hele campagne: confronterend, maar toch gezellig.
Verwachte respons Bewust van het gevaar Minder bumperkleven Testen met een poll
Afsluiting Doelstelling Doelgroep Media Interactie
Dank jullie wel voor uw tijd