Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan. Inleiding Probleem Doelgroep Zender Doelstelling Boodschap Mediakeuze Communicatieconcept Verwachte respons.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Campagnes Rijksoverheid Feiten en beeldvorming
Advertisements

Fietsverlichtingscampagne 2011
Fred Beumer.
Experts/Blogs & Social Media Reed Business 29 augustus 2011 Alex Beishuizen.
Schuldpreventie Martijn Schoeman, preventiemedewerker armoedebeleid
Media en creativiteit •Mail: •Wiki: • vakgroep: Media.
Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne.
Personalisatie van de Archis website Naam: Sing Hsu Student nr: Datum: 24 Juni 2004.
De psychologie van communicatie
Eindpresentatie Project Verkoopuwbootsnel.nl
Welkom 1.
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
Een communicatiecampagne over dakisolatie. Hoe pak je dat aan?
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
De gekte voorbij Clientgestuurd de markt op Workshop Opdrachten verwerven in pyjama? Scip-Conferentie
6e EMEG item Mathijs van Zantvoort
Aantrekkingsfactoren
Cross Media.
Cross Media.
Marianne Spier Manager Content & Communicatie
Media & Creativiteit Pia Terstroet P. M.
Media en creativiteit Mail:
Onderzoeksvaardigheden
Corporate Communication & Design
Wat is een communicatieplan?
Onze missie Wij willen een: Brug slaan tussen mensen die willen geven en mensen die hulp nodig hebben.
Verdien jij meer zakgeld? Havo/Vwo-onderbouw VMBO-bovenbouw
DENK VOORUIT de nieuwe rampencampagne
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Online Conferentie Nederland 8 oktober Welkom allemaal! Onderwerp: “Urban Culture”
Docent Ontwikkelteam Nederlands
Public design – Concept 2 Pascal Burggraaf Pim Donkerlo Joris van Laernhoven Wakker worden!
Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan. Inleiding Probleem Doelgroep Doelstelling Boodschap Communicatieconcept Verwachte respons mediakeuze.
Anita Meulenbroeks Mannus Menting
Crossmediale Communicatie
PRESENTATIE ROLSCHAATSEN
Basis communicatieplan
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
The medium is the message
Marketing Communicatie Ebay Crossmedia Campagne Rory Schwarzler Tom Dekker.
GPO CULTUUR EN MEDIA DOOR TAYSON HICKS, ASMARA PAPA EN NOËLLE DOODEMAN.
R&D 17:10 – 18:00 GEZAMENLIJKE OPSTART 18:00 – 18:30 ETEN 18:30 – 19:20 SPLITSEN 1 E EN 2 E JAARS 19:20 GEZAMENLIJKE AFSLUITING Trainingsbijeenkomst.
Proces presentatie: StopBS Karst Hoogsteen & Tim Joosten.
Les 1 – Jij en de media Vertel:
Aantrekkelijke politiek? Jongeren en popularisering van politiek
Crossmediale Marketing Campagne
De juiste student op de juiste plaats. Highlights presentatie werving & selectie We zijn begonnen met (de voorbereidingen voor) het nieuwe voorlichtingsplan.
Project ‘The medium is the message’
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
Goede tijden & Slechte tijden. T-Mobile - Wendy’s wereld Doel: T-Mobile is een cross media campagne begonnen om het mobile internet gebruik onder jongeren.
Eindpresentatie Digital Marketing Sneeuwliefhebber Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga.
Milieu Defensie Campagne
Veerkracht Meer dan zelfredzaamheid Marcel Matthijsse Msc Strategisch Beleidsadviseur Veiligheidsregio Zeeland.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
AtyJean & Kracht On Tour Samen on Tour in Goes op 12 oktober 2016.
Onlinehulptoepassingen in OCMW’s
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Beeldcommunicatie in de GGZ
Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en /07/2018 Direct 2. Marketing 1.0, 2.0 en 3.0.
Direct 3. Direct Marketing Media
H1 Media en communicatie
Media educatie. Paula Veldman Onderwerp. Bijvoeglijk naamwoord Doel
Marketing Week 3 les 1.
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Basics over communicatie
Marketing Week 5 Het promotieplan Les 1.
WELKOM.
Semantisatieverhaal: Het is misschien een beetje raar om er nu over te praten. Maar rond Oud en Nieuw willen sommige jongeren illegaal vuurwerk kopen.
Transcript van de presentatie:

Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan

Inleiding Probleem Doelgroep Zender Doelstelling Boodschap Mediakeuze Communicatieconcept Verwachte respons Mediakeuze Afsluiting

Probleemstelling Asociaal rijgedrag 90% kop staart botsingen Jongeren Confrontatie met gevolgen Geen vingers tikken

Doelgroep - Beginnende bestuurders jaar - Snelweg

Zender

Doelstelling Kennis overbrengen Minder bumperkleven Rijgedrag verbeteren

Mediakeuze Hoofdmedium promotieteams 2e mediumprint langs snelweg 3e mediumwebsite 4e mediumviral

Promotieteams (hoofdmedium) - Folders uitdelen na achter na lopen.

Print langs snelweg (medium 2) - 3 borden achter elkaar.

Website (medium 3) - informatie, weetjes, maar niet op de vinger tikken. -

Viral (medium 4) - Op een leuke manier boodschap brengen - Vanwege het niet op de vingers willen tikken

Communicatieconcept Interactief Website =weetjes, polls, gastenboek Betrokkenheid Billboards: confronterend Hele campagne: confronterend, maar toch gezellig.

Verwachte respons Bewust van het gevaar Minder bumperkleven Testen met een poll

Afsluiting Doelstelling Doelgroep Media Interactie

Dank jullie wel voor uw tijd