Marketing H2 Marketingmix Junior Accountmanager.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoe presenteer ik mij in de markt Mijn website als visitekaartje
Advertisements

Het bereiken en vasthouden van de verzekeringsconsument Prof.dr. Ed Peelen.
Hoofdstuk 15 Geïntegreerde marketingcommunicatiestrategie
4 P´s en 3 R-en MK01.
§4.3 Wat ik koop beslis ik zelf?
Hoofdstuk 13 Marketing van diensten
Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap
Marketing Werkgroep 6.
H1 – Welkom in de marketingwereld WAARDE CREËREN EN LEVEREN
Breuken-Vereenvoudigen
Marketing 1.1 Introductie 12 november Marketing Wat is marketing? Schrijf voor jezelf 5 kernwoorden op die te maken hebben met marketing.
SPANNINGSVELD Standaardisatie versus klantverwachtingen.
Social media bij impulsis Huib Koeleman, augustus 2010.
GiffGaff.
Hoe denken bedrijven & hoe werkt een merk?
Commercieel beleid 2 H1 Assortimentbeleid Filiaalmanager.
Commercieel beleid 2 H5 Artikelpresentaties Filiaalmanager.
Marketing vandaag en morgen
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
A6 – ONLINE CONVERSIE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
Projectwijzer 3 H1 Accountmanagement en CRM Middenkader Engineering.
Marketing H3 Marketingmix Commercieel medewerker.
Detailhandelsmarketing
Hoofdstuk 2.
Commercieel beleid 1 H1 Marketing voor de winkelformule en retailmix
Fase 1 Ken de (detail)handel
Marketing College 13 Wat weten we nog?.
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
CRM H1 Accountmanagement en CRM Commercieel medewerker.
Goederenverwerking H9 Artikelpresentaties Manager Handel.
Consumentengedrag en het koopbeslissingsproces
Commercieel beleid 2 H1 Assortimentbeleid Ondernemer detailhandel.
Sales H1 Koopgedrag Commercieel medewerker binnendienst/buitendienst.
Detailhandel algemeen
Verkopen en kassa H2 Verkoopgesprekken Ondernemer detailhandel.
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
Detailhandelsmarketing
Projectwijzer 8/9 H4 Promotieactiviteiten Middenkader Engineering.
Commercieel beleid 1 Filiaalmanager
MARKETINGMIX.
Commercieel beleid en recht
Accountmanagement H4 Kengetallen Junior accountmanager.
Projectwijzer 3 H2 Koopgedrag Middenkader Engineering.
Commercieel beleid 2 H5 Artikelpresentaties Ondernemer detailhandel.
AIDA model.
Goede / Slechte Reclame
Projectwijzer 8/9 H5 Webcare Middenkader Engineering.
Marketing 5 havo.
Steven van Belleghem. - Inspirator bij B-Conversational - Frequente spreker op congressen en binnen bedrijven. - Business coach en geeft advies omtrent.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 11 Product.
Conversation Company Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 12 Promotie.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 13 Plaats.
Een start van jouw groene idee In de duurzaamheidsweek klas 11 Een start van jouw groene idee In de duurzaamheidsweek klas 11 Februari 2016Jan Paul ter.
Hoofdstuk 1 Wat is marketing? § 1.1De betekenis van marketing § 1.2Commerciële economie of marketing? § 1.3Het marketingconcept § 1.4 De rol van marketing.
Nova College Haarlem - Ron Weijens - Sales 2 Promotie- en Plaats mix 1e jaars.
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 6 Retailmix. samengevat 1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Het presenteren van artikelen.
Commercieel beleid 2 Hoofdstuk 5 Commerciële presentatie.
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Alle inspanningen die het bedrijf doet, noem je ook wel marketing
Hoofdstuk 1 De marketing van diensten – inleiding
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Marketing H2 Marketingmix Junior Accountmanager

Marketingmix Marketing | Junior Accountmanager

Product Een product is alles wat op de markt kan worden aangeboden. Marketing | Junior Accountmanager

Productmix Marketing | Junior Accountmanager

Assortiment Marketing | Junior Accountmanager

Merken Marketing | Junior Accountmanager

Merken Marketing | Junior Accountmanager

Prijsbeleid Marketing | Junior Accountmanager

Plaatsbeleid Marketing | Junior Accountmanager

Distributie Marketing | Junior Accountmanager

Push- en pullstrategie Marketing | Junior Accountmanager

Promotie AIDA staat voor: Attention (aandacht trekken van de klant) Interest (interesse wekken) Desire (kooplust opwekken) Action (tot koop overgaan) Marketing | Junior Accountmanager

Aanvulling op de P’s Er waren oorspronkelijk vier P’s. Daar zijn er drie aan toegevoegd: People (mensen) Processen Physical proof (fysiek bewijs of resultaat) Marketing | Junior Accountmanager

Vier C’s in social media De vier C’s zijn: Customer experience Conversatie Content Collaboratie Marketing | Junior Accountmanager

POINT POINT staat voor: Persoonlijk met Passe en Plezier betrokken Oplossingsgericht Initiatiefrijk en informerend Nut en waarde leveren Toegankelijk en Transparant Marketing | Junior Accountmanager