9-4-2017.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Ran Ray Keep the sun out of your eyes. Ideeën • Oude piloten bril gemoderniseerd • Het product voelt zeer stijlvol, jong, elegant en modern aan • Keep.
Advertisements

Internationale Jeugdtoernooien IJshockey
Vasten 2014Stellingenspel: Vasten is voor mij...1.
Bright Star •Land:Groot-Brittannië, Australië, Frankrijk •Regisseur:Jane Campion •Duur:119 minuten •Jaar:2009 •Start:20:00 uur Meer informatie? Pak het.
Retailmarketing hoofdstuk 5, paragraaf 5.5
Come out and play: gamen in de stad. Positiebepaling Actie in de stad Smartphone of PDA Citygames: wat is het?
Jan van Goch. Waarom loyalty? Hoe… • Loyalty moet leuk en simpel zijn • Deelnemers willen iets krijgen • Het moet iets opleveren • Gratis is belangrijk.
dia's bij lessenserie Pythagoras ± v Chr.
1 Financiering … een stand van zaken 1) heffingen 2) retributies.
De verdeling van zorg en arbeid in Nederlandse gezinnen.
Liliane de Voogd CO1K, fontys ACI Mei 2013 QDAY FESTIVAL 2013/KINGSDAY APRIL, AMSTERDAM.
Bezoek een LAN-party Marciano Timmermans CE2A. Observeer het publiek tijdens je bezoek De LAN-party die ik bezocht het betrefde het spel ‘Call of Duty:
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Master Sound The Five Marketeers: Kim Meinders Tara de Ruijter
Nieuwe Spelregels.
Calimucho Land:Nederland Regisseur:Eugenie Jansen Duur:93 minuten Jaar:2008 Start:20:00 uur Meer informatie? Pak het Filmhuis boekje!
Presentatie Tactisch Marketingplan
1 Trip Amsterdam Trip Amsterdam D e A r a b i e r D e A r a b i e r.
Dinsdag 4 april 2017.
Gaming Bezoek een LAN-party.  De reclames werden duidelijk in kaart gebracht. Op de hekken waarmee de verschillende ruimtes werden afgezet hingen spandoeken.
Projectgroep: CM³-K (groep 14)
Marketing Werkgroep 6.
TUDelft Knowledge Based Systems Group Zuidplantsoen BZ Delft, The Netherlands Caspar Treijtel Multi-agent Stratego.
Linda Claeys 21/04/2007 diabetes.
Super Mario 64 Super Mario 64 noemen sommige mensen ‘het beste spel ter wereld’ Dat is eigenlijk het eerste 3d Mario spel. Super Mario kart is niet echt.
PLAYBOY Kalender 2006 Dit is wat mannen boeit!.
Een verandering = -Een afname -Een toename (nieuwe bedrag – oudste bedrag) : oudste bedrag X 100 =...%
Lourdes Land:Oostenrijk/Frankrijk/Duitsland Regisseur:Jessica Hausner Duur:98 minuten Jaar:2009 Start:20:00 uur Meer informatie? Pak het Filmhuis boekje!
Joy Land:Nederland Regisseur:Mijke de Jonge Duur:76 minuten Jaar:2010 Start:20:00 uur Meer informatie? Pak het Filmhuis boekje!
Zwart Water Land:Nederland Regisseur:Elbert van Strien Duur:112 minuten Jaar:2009 Start:20:00 uur Meer informatie? Pak het Filmhuis boekje!
De Gelukkige Huisvrouw Land:Nederland Regisseur:Antoinette Beumer Duur:100 minuten Jaar:2010 Start:20:00 uur Meer informatie? Pak het Filmhuis boekje!
Le Père De Mes Enfants Land:Frankrijk Regisseur:Mia Hansen-Løve Duur:110 minuten Jaar:2009 Start:20:00 uur Meer informatie? Pak het Filmhuis boekje!
Waarom won CAW Metropool de prijs voor de ‘beste interne campagne’ 2010? BViC Wintercheck.
Spinoza-Lyceum Amsterdam
Vasten 2013Stellingenspel: Vasten is voor mij...1.
concept Interactieve game waarbij de gebruiker in de huid van een prostituee kruipt. Doel van het spel is om zo efficiënt mogelijk geld te verdienen.
wonen in the White Gilbert Deley Managing Director
Internationale Jeugdtoernooien IJshockey
 Gegeven door Patricia Cools › Ervaren in communicatie en social media  Deelnemers: max 20 personen › Zelfde niveau op social mediavlak › Persoonlijke.
{ Gaming Gemaakt door Kevin scheij en Akin Tunç. Introductie.
Direct een taxi nodig? U kunt telefonisch een taxi bestellen op het nummer: Bij Taxi van Raaij heeft u een duidelijk en vast kilometertarief.
Modding Unreal Tournament Valentijn Geirnaert
Commerciële Processen Presentatie bijeenkomst 3 26 mei 2012.
Telling the time in English.
A Single Man Land:Verenigde Staten Regisseur:Tom Ford Duur:99 minuten Jaar:2009 Start:20:00 uur Meer informatie? Pak het Filmhuis boekje!
Aanleiding van het evenement - Promotiefilm voor Essentmedewerkers.
Nothing Personal Land:Nederland, Ierland Regisseur:Urszula Antoniakl Duur:85 minuten Jaar:2009 Start:20:00 uur Meer informatie? Pak het Filmhuis boekje!
Le Concert Land:Frankrijk/Roemenië/Italië/België Regisseur:Radu Mihaileanu Duur:105 minuten Jaar:2009 Start:20:00 uur Meer informatie? Pak het Filmhuis.
De Laatste Dagen van Emma Blank Land:Nederland Regisseur:Alex van Warmerdam Duur:89 minuten Jaar:2009 Start:20:00 uur Meer informatie? Pak het Filmhuis.
The Hurt Locker Land:Verenigde Staten Regisseur:Kathryn Bigelow Duur:131 minuten Jaar:2008 Start:20:00 uur Meer informatie? Pak het Filmhuis boekje!
Agora Land:Spanje Regisseur:Alejandro Amenábar Duur:126 minuten Jaar:2009 Start:20:00 uur Meer informatie? Pak het Filmhuis boekje!
Reykjavik - Rotterdam Land:IJsland/Nederland Regisseur:Oskar Jonasson Duur:90 minuten Jaar:2008 Start:20:00 uur Meer informatie? Pak het Filmhuis boekje!
Goodbye Solo Land:Verenigde Staten Regisseur:Ramin Bahrani Duur:91 minuten Jaar:2008 Start:20:00 uur Meer informatie? Pak het Filmhuis boekje!
Van harte welkom. Hoofdsponsor Sponsorcollectief.
Departures Land:Japan Regisseur:Yojiro Takita Duur:130 minuten Jaar:2008 Start:20:00 uur Meer informatie? Pak het Filmhuis boekje!
The Doors: When You’re Strange Land:Verenigde Staten Regisseur:Tom Dicillo Duur:87 minuten Jaar:2009 Start:20:00 uur Meer informatie? Pak het Filmhuis.
1 VOEDINGSAUTOMATEN : OPPORTUNITEITEN IN DE ZORG Luc Vanhaverbeke Diensthoofd facilitaire dienst UZ LEUVEN.
Desert Flower Land:Duitsland/GB/Oostenrijk Regisseur:Sherry Hormann Duur:124 minuten Jaar:2009 Start:20:00 uur Meer informatie? Pak het Filmhuis boekje!
Media Players, muziek rippen, CD`s branden, en muziek downloaden woensdag 20 januari 2016.
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
The Mauves Boys ● Supporters van Anderlecht ● Bijnaam The Mauves.
Marketingstrategie.
Wat is DRAMA??.
Wat is DRAMA??.
Van harte welkom.
Het 24 spel.
Prijs Wordt per blikje rond de 2 euro verkocht.
Van harte welkom.
Van harte welkom.
Transcript van de presentatie:

9-4-2017

9-4-2017 Omgevingsanalyse

Achtergrondinformatie 9-4-2017 Achtergrondinformatie Een paar bekende dranken van The Coca Cola Company Coca Cola Normal/Light/Vanilla/Cherry Coca-Cola Caffeine Free Fanta Orange Fanta Light Fanta Cassis/Lemon/Pomelo/Exotic Nestea Aquarius Lemon/Orange/Grapefruit Minute Maid Orange/Apple Kinley bitter Lemon/Tonic

9-4-2017

Communicatiedoelstellingen 9-4-2017 Communicatiedoelstellingen 60 procent van de doelgroep moet vóór 28 april 2006 weten dat er op 29 april een groots evenement plaats vind door georganiseerd door de Coca Cola Company 70 procent van de doelgroep moet in de periode vanaf 30 april tot het einde van de zomervakantie één of meerdere van de volgende producten verbinden met de woorden “fun” en “koninginnedag”: “Coca Cola”, “Coca Cola Vanilla”, “Coca Cola Light”, “Coca Cola Cherry”, “Fanta” en/of “Sprite” 80% van de doelgroep is vóór 29 april in aanraking geweest met een communicatie-uiting (commercial, flyer, minisite e.d) met het onderwerp “koninginnedag 2006” van de Coca Cola Group.

Marketingdoelstellingen 9-4-2017 Marketingdoelstellingen De afzet van de producten “Coca Cola”, “Coca Cola Vanilla”, “Coca Cola Light”, “Coca Cola Cherry”, “Fanta” en “Sprite” in Nederland moet minimaal 100.000 zijn op het evenement “Koninginnedag 2006” op 29 april 2006. Het marktaandeel van de Coca Cola Company in de frisdrankenmarkt moet binnen de periode van 2 jaar zijn vergroot met 1 procentpunt. De stand(‘s) op het Koninginnedagevenement op 29 april 2006 moeten vanaf 9 uur ‘s-ochtends tot en met 23:00 ’s-avonds minimaal 80% bezet zijn door het publiek. De naamsbekendheid van de producten “Coca Cola”, “Coca Cola Vanilla”, “Coca Cola Light”, “Coca Cola Cherry”, “Fanta” en “Sprite” onder de doelgroep in Nederland moet binnen 2 jaar minimaal 95% zijn

9-4-2017 Concept Op koninginnedag zullen er stands te staan komen in verschillende grote steden in Nederland, waar een multi player shooter game worden gespeeld. Dit spel is gericht op de Coca Cola Company. In plaats van wapens word er voor coca cola blikjes gekozen om elkaar af te schieten. Het spel is gebaseerd op de Unreal 3d engin. (Unreal Tournament) De bedoeling is heel simpel, schiet zoveel mensen neer als mogelijk en win prijs!

Game Multi Player Shooter Betekenis MPS 9-4-2017 Game   Multi Player Shooter Betekenis MPS Een schietspel gezien vanuit de ogen van de speler (FPS), dat gespeeld kan worden door meerdere spelers tegelijkertijd tijdens een lan party of via het internet.