Trogdor The burninator Ruben Middel Raymond Siudak.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Materialen en moleculen
Advertisements

Hoe deel je gesteenten in? Codering; Streckeisen
Handboek Commercieel Budgetteren: toegepast J. Vanhaverbeke & L
Natuurkunde Overal Hoofdstuk 1: Beweging in beeld.
Aanleiding Veranderende organisatie
Portfolio Zon projecten.
Context 4 Verlichtingsideeën en de democratische revoluties
Welkom.
Quel jour sommes-nous aujourd’hui ?
Hoofdstuk 6 Warmte.
RECHT VAN SPREKEN FUNCTIONEREN OC’S 2016
Toolbox: ATEX ATmosphere - EXplosive
De wederkomst ophanden? 20 augustus 2017 Urk.
En blessurepreventie Trainingsopbouw.
Six hats: Werken met netwerken? Mijn gedacht
VEELTERMEN BLADWIJZERS: GETALWAARDE OPTELLEN EN AFTREKKEN
Omdenken Een kleine test….
Toevoeging H5 Elektriciteit
Reisconferentie van zorg naar zelfregie
Je kunt iedere dag iets betekenen voor een ander
Rd4-afvalconferentie november 2016
Risico’s en de vertaling naar wettelijke uitgangspunten
Op zoek naar de juiste toon Geluid in de omgevingswet
6. Sleutelvoedingsfactoren
De Here zeide tot Mozes: Ga, Ik zend u tot Farao
Participatie in Onderzoek ZonMw
Nedgraphicsdag 18 september 2012
8.8 De Moeder van de Ida Wie is de beste man?
Wat is Prinsjesdag?
Het Evangelie naar JOHANNES studie januari 2017 Bodegraven.
H 3 Stabiliteits- en groeipact
De Mount Etna Presentatie voor Plannex door Veerle van Deelen.
Pastoraat van heling en vernieuwing
Paul Geurts, Gemeente Nijmegen
Kostprijs van het product?
Natuurkunde Overal Hoofdstuk 3: Kracht en Beweging.
Hoofdstuk 1: Onzekerheden en significantie
Niet iedereen houdt van rozijnen Willem van der Vegt
Jaco van de Pol, informatica
H11 Astrofysica.
Herhaling § §12.1: Echografie = geluidsgolven: onschadelijk
Gameprogrammeren: Game Assets
Wolf Mooij Jeroen de Klein Jan Janse
College 9 Lit.=Literatuur K=Kennen T/A=Toepassen/Afleiden
Integraal Vastgoedrekenen
Hoofdstuk 13 Quantumwereld
Hoofdstuk 5 Les 7: Markten.
Tweedegraads vergelijkingen oplossen
4.2 en 4.3 warmte en uitzetten warmtetransport
Samenvatting.
Hoofdstuk 1: Functies en grafieken
Ouderkring groep 5.
Pruiken en revoluties 3.1 De pruikentijd
Mediaondernemerschap 2016 Docent: Eric de Boer 14 november 2016
TONEEL.
Hoofdstuk 2 Elektrische energie.
Keuzevoorlichting VWO wiskunde ABCD.
Grafen en netwerken I Datastructuren en doorzoeken
Welkom Je leert vandaag de betekenis van de
Elektrische stroomsterkte Natuurkunde Overal 2 Havo Atheneum
STOFEIGENSCHAPPEN LESDOELEN: §7.1
Sigfox localization using limited Wi-Fi fingerprints
Ruil 2 Paragraaf 2.4 tot en met 2.6.
Hoofdstuk 8 | Over economische grenzen! (kader)
Formules omschrijven.
Elektrische stroomsterkte Natuurkunde Overal 2 Havo Atheneum
Differentiëren van producten
5. Bedrijven als aanbieders van goederen
1. vergelijkingen 1.1 Rekenen met letters.
Workshop “Lineair programmeren met de TI-84 CE-T” Harmen Westerveld
Transcript van de presentatie:

Trogdor The burninator Ruben Middel Raymond Siudak

Introductie Projectgroep 5 – Projectleider Raymond Siudak – Projectlid Ruben Middel Niels ter Horst (vertrokken)

Het concept Het ontstaan van Trogdor – Filmpje Filmpje Guitar Hero song Flash Game

Trogdor mania

Het spel Gameplay – Doel en regels van het spel Peasants – Stomp Knights – Burninate – Hit Roof thatched cottages – Burninate

De toekomst van Trogdor Variabele functies onafhankelijk van gamedata Overzichtelijke programmeerstructuur Nieuw level opbouw kinderspel Mogelijke uitbreidingen en game wendingen – Meerdere levels oplopend in moeilijkheidsgraad – Minigames tussen de levels door (buttonbash) – Nieuwe doelen in levels – Eindbazen

Map editor

Level opbouwen 10 stappen 1. Include de gewenste data bestanden 2. Hernoem de level functie 3. Initialiseer het level en laad de graphics 4. Initialiseer de default sprites

Level opbouwen 10 stappen 5. Maak alle level_sprite structs aan en vul alle variabelen, begin met de AI! 6. Initialiseer als laatste de cottages (huisjes). Bij elk huisje 2 vlammetjes initialiseren 7. Stop alle level_sprites in een array 8. Maak daarna de cottage_data structs aan en stop ze in een array

Level opbouwen 10 stappen 9.Initialiseer de AI struct variabelen en stop ze in een array 10. Nieuwe map -> pas dan de coördinaten aan in de functie check walls. De functies en de main game loop verzorgen de rest

Demo time! Gameboys door de zaal – Probeer het zelf! Demo op de beamer

Vragenronde Heeft er iemand nog vragen over het spel, of over de code?