Oudervereniging t’Warmelinck
Bestuur: Het bestuur vervult de taken zoals omschreven in de statuten van de oudervereniging. Zij zorgt tevens voor het organiseren van de jaarlijkse ledenvergadering. Het bestuur van de oudervereniging vergadert minimaal 5 x per jaar. In elke commissie zit minimaal 1 afgevaardigde van het bestuur. Tijdens de bestuursvergadering zullen naast de schoolzaken, ook het verloop en eventuele bijzonderheden van de activiteiten worden besproken. Notulen van deze vergadering zullen alleen worden verstuurd naar de leden van het bestuur. Bij de 1e en de laatste vergadering van het schooljaar zullen alle leden van de oudervereniging worden uitgenodigd. Laatste vergadering gezamenlijke afsluiting van het jaar.
Commissies: Commissies werken via hun eigen draaiboek en organiseren en vergaderen zelfstandig gedurende het seizoen. Zij zijn zelf ook verantwoordelijk voor het opstarten en het organiseren van de diverse activiteiten. Het spreekt voor zich dat de andere leden meehelpen tijdens het evenement (indien nodig). In elke commissie zit 1 afgevaardigde van het bestuur.(met uitzondering van de tuincommissie). Elke commissie dient aan het begin van het schooljaar een begroting in bij de penningmeester. De commissies zorgen zelfstandig voor nieuwe leden. Commissies zijn zelf verantwoordelijk voor het bijhouden en aanpassen van het draaiboek. Commissies zijn zelf ook verantwoordelijk voor de communicatie naar het bestuur en de andere leden van de Oudervereniging.