CLUP PANKROE LUPGENS PANJOEL KROES Clup Pankroe is een fusion contemporary dans gezelschap uit Nederland. Het gezelschap is opgericht door drie dansers.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Ondernemersfonds Centrum Bussum Activiteiten stap-voor-stap.
Advertisements

Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Commissie Wijkgericht werken
Duizenden mensen in de zorg zetten zich in 26 JUNI CHANGE DAY NEDERLAND Iedere dag staan er duizenden mensen in de zorg klaar om anderen te helpen. Zij.
Herziening systematiek subsidieregeling Haagse amateurkunst
De Vonk van Hoogezand-Sappemeer Woldwijkcentrum 13 maart 2013.
Rabo CharityDesk Samenbrengen van mensen en kennis
Stand van zaken van het Regiocontract in Regio Rivierenland Commissie Algemeen Bestuur en Zorg Maasdriel, 9 november 2010 Stan Herms, Programmamanager.
Conceptpresentatie Project Emerging Media. In week 9 leveren wij een uitgewerkt concept op rond het thema Dating&Kunst. Promise.
Wiki De Invloed van internet op politiek
Laat Nederland van zijn beste kant zien! Workshop Fondsenwerving 21 oktober 2008 Freek Mekking & Eylem Tanir Projectadviseurs Diversiteit Oranje Fonds.
Hoofdstuk 3 Van begin tot eind
Marketing & Communicatie Barry Jung & Alexander van der Mije.
Grensoverschrijdende samenwerking tussen Kortrijk, Rijsel en Bergen
Programma Rol Steunpunt tot bestrijding van armoede, bestaansonzekerheid en sociale uitsluiting Inleiding Wat is Handiflux? Handiflux implementeren Opvolging.
Sociological Abstracts Zoeken via indexen Universiteitsbibliotheek verder = klikken.
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 4 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Nieuw relatiemanagement / scrm
Zuid Holland meer op de fiets Fietsplan 2008 Presentatie 12-6-'08.
Alumnivereniging EUR Masters of Financial Planning Aanleiding In januari 1998 isde eerste selecte groep van de postacademische opleiding Master of Financial.
Denk aan de sociale competentie
Samen komen we verder! Stimuleringsprogramma Mentorprojecten 13 november 2007 Niels van Zeben.
Docent Ontwikkelteam Nederlands
Informatiemiddag 14 februari 2012 uitgevoerd door: in opdracht van:
Basis communicatieplan
Media en de massa.
Evenementencommissie RCU Zwolle
Professionaliseren binnen TOI BLUE, hoe doe je dat?
Ontdek Scouting!.
Werksessie Een openbare ontmoetingsplek in de openlucht 20 juni 2014 Peter van Heek (VKK-FDG)
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 5 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Museum De Buitenplaats. Missie Museum De Buitenplaats is er voor iedereen: van bezoekers met liefde voor kunst, tuinen, muziek, theater en literatuur.
Kritische dialoog: Digitalisering in het aanbod bewegingsonderwijs
Presentatie CPO Hultens End Voorlichtingsavond bouwen in Gilze-Rijen
Wandelen voor Water is een kindergerichte campagne die elk jaar plaatsvindt in de week rondom de VN World Water Day, op 22 maart. Dit jaar op woensdagochtend.
Proces presentatie: StopBS Karst Hoogsteen & Tim Joosten.
Using Media Blok 2 Werkcollege 1 Joyce Barnhoorn
Manuela Stoter, Michelle Diepbrink en Kelly Louwen
Cross Media. Opdracht 40 min In 2, of 3 groepen bij elkaar Flipover, stiften, post it’s Blauw positief, rose negatief Presentatie per groep aan andere.
Werkwijze Begeleidingscommissie Recent opgericht: de werkgroep Nationale Brandpreventieweken.
DMK – week 2.
Robin Uters Digitale trends & Social Media. Muziek Robin Uters.
In opdracht van Overlast in Amsterdam West ‘Het Columbusplein’ Project Ondernemen De Haagse Hogeschool Jeoffrey van Zijp.
1 Activiteiten SFRecreatie Bijeenkomst Recreatie ondernemers RECRON 4 november 2015.
SOCIAL WORK naam: Martine Bink med: med.hro.nl/binmd kamer: L
Business-school PENTA college csg Hoogvliet Wat zijn wij voor een school? Binnen MAVO andere behoefte. Hoe zijn wij er toe gekomen? – Krimpende markt –
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Project "Innoverend Leren" Middelburg, 11 november 2010 Esther de Beer Guido Aerts.
Algemene Ledenvergadering 19 mei Agendapunt 1 Opening en mededelingen bestuur - Hoger beroep dhr. Alsemgeest.
Startnotitie dagactiviteiten 1.Huidige situatie 2.Stip op de horizon 3.Focus bestuurlijke aanbesteding 4.Financiële doelstellingen.
Welkom bij de RIM-themabijeenkomst “Aanbestedingen” 19 april 2010.
Presentatie ZMC Door Daniël Seton – 1D. Doelstelling Met deze presentatie wil ik het publiek de kracht van het social media laten zien.
INSPIRATIE BIJEENKOMST WEEK VAN ZORG EN WELZIJN. Landelijke aandacht Nieuwe campagne 1 ambassadeur die landelijk ingezet gaat worden in de campagne Krant.
Priorities (Edith Schippers) Regering voor Nederland Statistiek ontwikkelen Speerpuntenplan Aanbod aantrekkelijker maken Statistiek zichtbaar maken.
Campagneplan Fiets Telweek 2017
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Voor datum, voettekst, etc
NAAM DOCENT | CURSUSNUMMER
Op weg naar nieuw cultuurbeleid
Zoom in.
Presentatie ZMC Door Daniël Seton – 1D.
Sociale media omdat wij met dit project bezig zijn moeten we hier eerst een werkstuk over maken en daarna een PowerPoint over maken aan de hand van dit.
Welkom informatiebijeenkomst aanbesteding
2 juni 2018 PROFILERING LAND VAN MAAS EN WAAL OPEN MAAS EN WAAL
Contracten versus Risico’s Kabels & Leidingen
Plaats, datum bijeenkomst
Welkom Presentatie over WELKOM BIJ CODA 28 maart 2018.
Naam presentator | Bedrijfsnaam
Projectnaam | Bedrijfsnaam | Naam presentator
Zoom in.
Transcript van de presentatie:

CLUP PANKROE LUPGENS PANJOEL KROES Clup Pankroe is een fusion contemporary dans gezelschap uit Nederland. Het gezelschap is opgericht door drie dansers genaamd Robin Kroes, Liza Panjoel en Mijntje Lupgens. Het gezelschap staat voor het combineren van hedendaagse dans met fusion invloeden. Zo maken wij gebruik van verschillende dansstijlen en moderne technologieën.

DOELSTELLINGEN

PROJECT OPZET Social Media Bijeenkomst

RISICOANALYSE Vertraging bijeenkomst door theaters Theaters niet geïnteresseerd Gezelschap valt niet in de smaak

PLANNING 1.Opzetten van een campagne 2.Aanvraag samenwerking Emio Greco 3.Bijeenkomst organiseren

BUDGET NIEUWE MAKERS: 1,5 miljoen Clup Pankroe €10,000