Marketing College 12 De smaaktest.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wat denkt men over euthanasie in Benelux?
Advertisements

KWALITEITSZORG november 2012
GfK Supermarktkengetallen
Rekenen met procenten Rekenen met procenten.
Presentatie cliëntenonderzoek. Algemeen Gehouden in december 2013 (doorlopend tot eind januari) DoelgroepVerzondenOntvangen% LG wonen en dagbesteding.
NEDERLANDS WOORD BEELD IN & IN Klik met de muis
Cijfers Zorg en Gezondheid Sterftecijfers 2005.
Uitgaven aan zorg per financieringsbron / /Hoofdstuk 2 Zorg in perspectief /pagina 1.
Stijn de Graaf Brigitte Wieman
BIONADE Cola Horecava Innovation Award 2014.
Welkom bij de World Vision Quiz.
Goedemorgen.
De actieve voedingsdriehoek
Rekenen met procenten Rekenen met procenten.
Verbinden, stimuleren & ontwikkelen 1 ESF informatiebijeenkomst 24 november 2010 Arie Visser Projectleider ESF.
Energiedranken in vraag en antwoord
Evenredigheden.
Tevredenheidsonderzoek 2007
Oefenopgaven februari 2008
Waarde van een merk voor de aanbieder: Voorkeurspercentage cola in blind-test: Merk A51 % Merk B44 %
Leren Leren & Samenwerkend leren.
Leren Leren & Samenwerkend leren.
Projectgroep: CM³-K (groep 14)
Elke 7 seconden een nieuw getal
Arena 5 van MathBattle Maten
Regelmaat in getallen … … …
3.4 Hoe wordt de BAC waarde bepaald?
8.1: Eigen schuld, dikke bult? Intro HC Opdracht HW + nakijken.
Inkomen bij ziekte en arbeidsongeschiktheid
In dit vakje zie je hoeveel je moet betalen. Uit de volgende drie vakjes kan je dan kiezen. Er is er telkens maar eentje juist. Ken je het juiste antwoord,
Foto 65 – wegenis + parking + rechts G01 Foto 66 – G01.
Onderdeel infuussnelheid en berekenen zuurstofcylinder
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
1 © GfK 2012 | Supermarktkengetallen | GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Hoe ontwikkelt het aantal kassabonnen zich?’ ‘Wat is de omzet van de supermarkten.
1 © GfK 2012 | Supermarktkengetallen | GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Hoe ontwikkelt het aantal kassabonnen zich?’ ‘Wat is de omzet van de supermarkten.
Verhoudingstabel Er is een voorraad laxeermiddel. Die oplossing bevat 15% natriumsulfaat. Dit betekent: 15 gram per 100 mL oplossing. Kinderen krijgen.
Help! ‘Niet vorderende ontsluiting’
Opgave 47 a opp beeld = 8 · opp origineel dus k = √8. lengte vergroting = √8 · 15 ≈ 42,4 cm breedte vergroting = √8 · 10 ≈ 28,3 cm b opp beeld = 12 · opp.
Carnaval strijkembleem: bij ons kunt u zelf carnavals emblemen ontwerpen en maken, en bent u snel en goedkoop klaar voor carnaval! Op
Carnavals logo's: bij ons kunt u zelf carnavals logo's ontwerpen en maken, en bent u snel en goedkoop klaar voor carnaval! Op
VERHOUDINGEN.
FBA-mini-congres Amsterdam 9 juni 2009
Rekenen groep 4.
Herkennen laaggeletterdheid
Welke acties ondernemen Groningers om voorzieningen te behouden? Carola Simon 26 mei 2014, werkconferentie Innovaties in het sociale domein.
Gonnie Staaks tel
1.
Voorlichting overstap Rientjes-Broklede
Spreekbeurt Freek Daniels Groep 7 12 december 2014
Ouderbetrokkenheid vergroten in de thuissituatie.
Molariteit Molariteit concentratie van stof X [X] = Eenheid molair M
Stencil omzet kosten winst H3 18 MEI Wat gaan we vandaag doen?  - HW controle  - Wat heb je tot nu toe gedaan?  - Huiswerk klassikaal nakijken.
RECLAMEFOLDER Wat moet je doen? Materiaal Doe het zo Klaar?
In een speeltuin zijn 44 kinderen aan het spelen.
Havo 4 Lesbrief Vervoer.
Netweten Cyberpesten.
Je kent allemaal de mysterie over de schotten Of ze nu al dan niet een
Direct 1. Marketing /08/2018 Direct 1. Marketing 2.0.
Niet Schoolse Cognitieve Capaciteiten Test
Rekenen met kommagetallen
Niet Schoolse Cognitieve Capaciteiten Test
Niet Schoolse Cognitieve Capaciteiten Test
Niet Schoolse Cognitieve Capaciteiten Test
Niet Schoolse Cognitieve Capaciteiten Test
Rekenen met verhoudingen
Verder rekenen met kommagetallen
Transcript van de presentatie:

Marketing College 12 De smaaktest

Geen huiswerk nakijken! Deze week Geen college! Geen aantekeningen Geen huiswerk nakijken! Meer kleuren!

Deze week Het cola proef onderzoek: Een algemene vragenlijst Een proef onderdeel Een beoordeling

De merken Coca-Cola Freeway Pepsi River First Choice € 1,74 € 0,86 € 1,24 € 0,65 € 1,19 1,5 liter 2 liter 1,5 liter 1,5 liter 1,5 liter € 1,16 / liter € 0,43 / liter € 0,83 / liter € 0,43 / liter € 0,79 / liter per 100 ml per 100 ml per 100 ml per 100 ml per 100 ml 10,6 g suiker 10,2 g suiker 10,9 g suiker 10,5 g suiker 10,4 g suiker 42 kcal 41 kcal 44 kcal 42 kcal 42 kcal

Wat feiten 147 studenten 90 liter cola Gemiddeld 10,52 gram suiker per 100 ml 9,5 kilo suiker 5 merken (Coca-Cola, Freeway, Pepsi, River, First Choice) 75 euro aan cola 750 bekertjes Een hoop gekke gezichten in de supermarkt…

Het onderzoek Vul de enquête in Begin met de proeftest als je de enquête hebt ingevuld Als je klaar bent stapel de vijf bekertjes in elkaar en breng ze naar voren Kijk of jouw naam op allebei de formulieren staat Lever de formulieren in

Veel plezier!

Waarom is Coca-Cola #1? Coca-Cola verkoopt 1,7 miljard “glazen” cola per dag $ 62 miljard omzet als je $ 0,10 omzet per glas rekent Coca-Cola geeft 2,9 miljard dollar per jaar uit aan reclame 94% van de wereldbevolking kent het merk Coca-Cola Suiker en Cafeïne zijn niet goed voor je, maar met wat slimme marketing… http://www.coca-colanederland.nl/Ingredienten/Suiker.aspx http://www.coca-colanederland.nl/Ingredienten/Cafeine.aspx Coca-Cola maakt geen reclame voor kinderen jonger dan 12 jaar http://www.coca-colanederland.nl/Verantwoorde_Marketing.aspx

Welke cola is welke? Freeway River Coca-Cola Pepsi First Choice

De kracht van marketing

De kracht van marketing

Huiswerk Helemaal niks!