Marketing Communicatie Ebay Crossmedia Campagne Rory Schwarzler Tom Dekker.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Op zoek naar een ondernemingsmodel dat werkt
Advertisements

Asymmentrische informatie
9 BOUW STENEN Alex Osterwalder heeft negen bouwstenen ontwikkeld waar dit proces mee is te beschrijven. Deze bouwstenen worden samen het ‘Business model.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne.
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
Concept Voorstellen. De Concepten  Website & QR Code  Website & Mobile App  Website & Advertising.
1 Starterslening gemeente Veenendaal. 2  Verkoop van grote projecten steeds lastiger  Perfecte woning en goede balans in aantallen  Van start tot 70%
Fiets filevrij Een activerend thema in communicatie.
Seth Godin: If its broken its broken ! Dennis de Vroet Peter van Gerwen Michel Janse.
Conceptpresentatie Rolf Thijssen Robert Dines Peter Robbemond Valerie Kreukniet Wesley van Duffelen.
ENGAGE 4 RESULTS CAFE 23 JANUARI 2014 MEDIAHUIS. ICT NEEDS BUSINESS ■ BELANGRIJK OM VOELING TE HEBBEN MET BUSINESS ☐ ‘Start with the end in mind’ ■ SUCCESS.
Blue Turtle Business Partners Samen bouwen aan een sterkere en betere onderneming.
4 P´s en 3 R-en MK01.
Presentatie Nieuwe Media
D4A en Toegankelijkheid
De Natuurwinkel Kernwaarden Imago Doelgroep
Manager Penningmeeste r Inkoper Verkoper willemijn bram.
Legal disclaimer: The sole responsibility for the content of this presentation lies with the authors. It does not represent the opinion of the European.
Thema 7 Les 6a Smaak. de kwaliteit = als iets mooi / goed gemaakt is = hoe iets is.
Kwestie van Kreativiteit
Marketing & Communicatie Barry Jung & Alexander van der Mije.
Financiële instrumenten 2 Opties Kasstroomoverzicht
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie Oorspr. titel: More love, more power. © 1987 Mercy publishing / Universal Songs 1/1/ MEER LIEFDE,
Marketing Werkgroep 6.
Using Media ’09/’10 Blok 2 Werkcollege 1. OPDRACHT 1-Presenteer je magazine Iedereen heeft 1 minuut om het magazine te presenteren (40 minuten) Bladerkwartier;
Department of Marketing Faculty of Economics Het vangen van de ongrijpbare consument: Effectiviteit van multi-media campagnes Prof.dr Tammo H.A. Bijmolt.
In samenwerking met de wereldwinkel informeert de werkgroep DUURZAAMHEID van pkn de weide u over fairtrade handel.
Marketing presentatie
Business Marketing Management© 2008 Noordhoff Uitgevers bvBusiness Marketing Management© 2008 Noordhoff Uitgevers bv.
Pulse Clothing DennisVincentRoel. Inhoud Merk-strategieMerk-identiteit Visuele merk-identiteit Ontwerpproces Concept ontwerp.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Toine Nagel.
Avenir Telecom is de specialist in telecom distibutie.
Quality Function Deployment
GEHANDICAPTEN CAMPAGNEANALYSE HANNE, DASHA, SASKIA, TOM, MATTHIJS, SJOERD, JANINE.
Anita Meulenbroeks Mannus Menting
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
Marktgroep Digitaal Werken
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
Activatie in een recessie 20 januari 2009
Presentatie voor basisvrijwilligers
DICK RIJKEN 30/03/01 DE WAAG AMSTERDAM. OMROEPEN? WAT? WAAROM?
De markt veroveren GETTING THE MARKET MARKET GETTING MARKETING.
Hoofdstuk 1 Lisa & Janne.  Draait om klanten  Opbouwen van klantenrelaties op basis van klantwaarde en klanttevredenheid.  Klanten behoeften bevredigen.
Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan. Inleiding Probleem Doelgroep Zender Doelstelling Boodschap Mediakeuze Communicatieconcept Verwachte respons.
Christopher Penders | Suzan Koopman | Joyce Mercij | Liza Tsoudina
Gyor, Joyce, Sherida, Michael & StephanCMD1C. Het Concept Een on- en offline community voor de fotografen van Pieter de Hoochweg. Deze community zal “Photogeniek”
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie © 1998 Rain Music 1/4 I WILL WORSHIP YOU LORD (Nick Coetzee) I will worship You Lord and lift.
• Debriefing • Voorgaande campagnes • Hoe hebben wij dit aangepakt?
Shanti van der Weerdt Rayiha Inanc 4E. Inleiding  Slogan  Het Logo  Doelgroep  USP  Huisstijl.
Wisselen?
Succesvol zonder integratie Jolanda Rikers 1.
Heike Delfmann / Lectoraat Veranderend Ondernemerschap NHL 1.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Disruption in Retailing Customer will buy differently Prof Dr Cor Molenaar RSM/ErasmusUniversity eXQuo consultancy.
LET’s get Social.
STRATEGISCHE CONTENTMARKETING CONTENTMARKETING IS OUDE WIJN IN NIEUWE ZAKKEN Stelling CONTENTMARKETING IS OUDE WIJN IN NIEUWE ZAKKEN.
Reducing antibiotics on farmlevel
Sector, Firm Size and ICT investments
What will you do to change the
De taaltaak
Templates in MailChimp (1)
#5. MULTI-ACTOR SAMENWERKING | CITY-OF-THINGS
From Food Aid to Food & Nutrition Security The Dutch Policy
Spark your idea.
Player of creator? door Mark Grasmayer.
Meer liefde, meer kracht. laat mij zijn zoals U.
Transcript van de presentatie:

Marketing Communicatie Ebay Crossmedia Campagne Rory Schwarzler Tom Dekker

Debriefing Ebay positioneren in de gedachten van de doelgroep. Een lange-termijn relatie opbouwen met de doelgroep. Ebay.nl business-wise laten groeien zonder marktplaats.nl te belemmeren. Op korte termijn willen we dat 30% van onze doelgroep binnen 6 maanden Ebay heeft geprobeerd.

Doelgroep MOOOOOOOOODBOARD

Doelgroep Middle – Upper middle-class with high income Pioneers in experimenting with food/technology and holidays Children are important Creative hobby’s: Photography, painting, theater, cinema and etc. High quality purchases Minder dan 10% gebruikt Ebay 38% heeft is bewust van Ebay en heeft het geprobeerd

Creative Concept “High quality sales and purchases for your high quality needs.” Deze slogan moet ervoor zorgen dat mensen bewuster van Ebay worden, dat Ebay er speciaal voor hun behoeften bestaat. Behalve dat men hun eigen spullen verkopen, kunnen zij op Ebay ook hoge kwaliteit spullen kopen.

Storyboard

Visuals - Beurs

Visuals - Folder

Visuals - Website