Marketing Communicatie Ebay Crossmedia Campagne Rory Schwarzler Tom Dekker
Debriefing Ebay positioneren in de gedachten van de doelgroep. Een lange-termijn relatie opbouwen met de doelgroep. Ebay.nl business-wise laten groeien zonder marktplaats.nl te belemmeren. Op korte termijn willen we dat 30% van onze doelgroep binnen 6 maanden Ebay heeft geprobeerd.
Doelgroep MOOOOOOOOODBOARD
Doelgroep Middle – Upper middle-class with high income Pioneers in experimenting with food/technology and holidays Children are important Creative hobby’s: Photography, painting, theater, cinema and etc. High quality purchases Minder dan 10% gebruikt Ebay 38% heeft is bewust van Ebay en heeft het geprobeerd
Creative Concept “High quality sales and purchases for your high quality needs.” Deze slogan moet ervoor zorgen dat mensen bewuster van Ebay worden, dat Ebay er speciaal voor hun behoeften bestaat. Behalve dat men hun eigen spullen verkopen, kunnen zij op Ebay ook hoge kwaliteit spullen kopen.
Storyboard
Visuals - Beurs
Visuals - Folder
Visuals - Website