Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM
Inhoudstabel Social media audit Doelgroep Doelstelling & strategie
Social Media Audit
YouTube
YouTube
SWOT Analyse Vorig jaar uitverkocht Feestmuziek Drank Prijs ( namen) Makkelijk bereikbaar Sterktes Nieuw podium concept VIP concept Opportuniteiten
SWOT analyse Soort muziek Locatie (geen groei mogelijkheden) Veel gelijke artiesten met vorige edities Zwaktes Sinterklaas feesten Dronkenschap Bedreigingen
Concurrentie Schlagerfestival Hasselt (Limburg) Het Brugs Schlagerfestival (West- Vlaanderen) Nacht van de Schlagers (West-Vlaanderen)
Doelgroepen
Doelgroepen 18j – 35j Dit zijn jongeren zien dit als een “foute party”. Zij wonen het evenement bij met als doel een zich te amuseren en bekijken het als een leuk feest. Zij zorgen ook voor een hoge consumptie. 35j – 60+ Zij komen effectief voor de artiesten die avond zullen optreden.
Doelgroepsegmenten Muziek Jongeren Senioren Fans van artiesten Liefhebbers van het genre
Doelstelling & strategie
Reageren op vragen en of klachten van bezoekers Mensen up-to-date houden van opkomende events via promo filmpjes of event pagina’s Achter de schermen materiaal posten op de sociale media Wedstrijd: winnen van tickets, rondleiding,…