Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Fietsverlichtingscampagne 2011
Advertisements

De wereld draait door Uitzending De wereld draait Door.
Billboard.com Wat zijn de trends op de website
Concept Voorstellen. Het Concept Ons definitieve concept is een informatieve website met informatie over de uitgaansgebieden en uitgaansgelegenheden in.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
Glow Eindhoven.
Commercialisatie Fietsen
Van social media naar social CRM Social media audit Strategie Implementatie Plan.
Into the jungle Zaterdag 18 mei 2013 Gallerie Café CHV-Noordkade Veghel 19:30 – 00:30.
Arteveldehogeschool Office management
Een keuze of de toekomst?
Nieuw relatiemanagement, SCRM
Social Media Audit.
Nieuw relatiemanagement / scrm
SWOT Analyse Wat is het? Analytische tool die kan helpen om ideeën te kiezen, rekening houdend met diverse interne en externe factoren: Een interne kijk:
Hoofdstuk 4, Interactieve marketing
Concerti Fetti Bezoek een live-optreden van een voor jou niet voor de hand liggende artiest.
COPYWRITING Valentine Vercruysse Julie Mestdagh Ulrike Vermaercke COPYWRITING Valentine Vercruysse Julie Mestdagh Ulrike Vermaercke.
Gegevensanalyse Trajectdag 19 januari 2012 Steunpunt Jeugd.
Elk jaar is Groots met een zachte G weer uitverkocht! Iedere Brabander leeft hier naartoe. Het is een Brabants fenomeen! Maar wat is nou de succesfactor.
Jazz avond Hall OF Fame Tilburg
Gerard Ekdom in poppodium 013, Tilburg
Sensation white studentsounds
Wouter Mennen & Paul van Ulft
Social Media Audit. Deel 3 Concurrenten – XXXLutz Group.
WELKOM publiek in control, draai de rollen om Anneke van der Vaart Account manager CJP Thijs Sprangers CEO Live on Demand CJP Cultuurkaart.
DIGITAL ANALYTICS TOOLS. 2 DIGITALE MEDIA - METEN.
Outdoorpark Reusel.
Inhoudstabel Inleiding Doelstelling Doelgroep Strategie Communicatiemiddelen Budgettering.
JONGEREN SAMEN IN ACTIE !!! Voor (mensen in) hun eigen omgeving! Daar doe je graag aan mee!
Dit is Albert. Welke producten zou hij kiezen?vakantiehuisje.
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
Inhoud  Inleiding  Dus er is geen probleem bij jongeren?  De branche heeft toch nood aan een hoge omzet?  Waarom zijn jullie tegen een verbod op alcoholreclame?
Hoofdstuk B. Whatsapp Voorwaarden: Beveiligd Heel nuttig Categorie: Sociaal netwerken App Stores: App store: Apple Play store: Android Het gebruiken van.
Natural mineral water.
Tom Driessen, Tristan Melissen, Shauni Mulder, Joy Verstegen, Lisette Wiegers,
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Optreden Why We Fight Kijkje achter de schermen, Event.
Cross Media. Opdracht 40 min In 2, of 3 groepen bij elkaar Flipover, stiften, post it’s Blauw positief, rose negatief Presentatie per groep aan andere.
Aanleiding van het evenement - Promotiefilm voor Essentmedewerkers.
Daydream Festival Maak een beknopte SWOT en geef 3 adviezen.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Opdracht 11: Sportfans. Categorie en label o Tijdelijke fan: gebruiken vaak: birg we corf zij. Voor een bepaalde tijd. Zolang hun idool actief is. Label:
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Historie 1e festival 12 april 2002Boogie Bar1100 bezoekers (uitverkocht) 2e festival 26 april 2003De Muzeval1350 bezoekers (uitverkocht) 3e festival.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Workshop verkiezing student-ondernemer 2014 maart/april 2014 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel
Evaluatie campagne “Twaalfde Man” Agenda Twaalfde man in vorm –Media (Mindshare) –Concept en plan –Budget –Timing –Partners Campagne 2015.
Yanick, Lygia en Janelle Drinken-eten. Indeling Concept Persona Doelgroep Moodboard Social Media Benchmark Online strategy map Top 10 zoekwoorden Customer.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
Start Agile werken Programma customer excellence Strategie gericht op innovatie Hoog rendement Winst is stijgende Hierarchische structuur Verouderde infrastructuur.
Stap 1: stel een doel Welke doel wil je Ga verder met je doel.
Social Media & Sport Deel I
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
SWOT-analyse = kijk naar de sterke en zwakke kanten in je plan
Minor Digital Marketing
Marketing Week 2, les 2.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
MovingFuture Femke Schot, Thomas van Breemen-Schneider, Sanne Wolters, Sam Gilling & Eva Verduin.
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
Transcript van de presentatie:

Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM

Inhoudstabel  Social media audit  Doelgroep  Doelstelling & strategie

Social Media Audit

Facebook

Facebook

YouTube

YouTube

SWOT Analyse Vorig jaar uitverkocht Feestmuziek Drank Prijs (  namen) Makkelijk bereikbaar Sterktes Nieuw podium concept VIP concept Opportuniteiten

SWOT analyse Soort muziek Locatie (geen groei mogelijkheden) Veel gelijke artiesten met vorige edities Zwaktes Sinterklaas feesten Dronkenschap Bedreigingen

Concurrentie  Schlagerfestival Hasselt (Limburg)  Het Brugs Schlagerfestival (West- Vlaanderen)  Nacht van de Schlagers (West-Vlaanderen)

Doelgroepen

Doelgroepen   18j – 35j Dit zijn jongeren zien dit als een “foute party”. Zij wonen het evenement bij met als doel een zich te amuseren en bekijken het als een leuk feest. Zij zorgen ook voor een hoge consumptie.   35j – 60+ Zij komen effectief voor de artiesten die avond zullen optreden.

Doelgroepsegmenten  Muziek  Jongeren  Senioren  Fans van artiesten  Liefhebbers van het genre

Doelstelling & strategie

 Reageren op vragen en of klachten van bezoekers  Mensen up-to-date houden van opkomende events via promo filmpjes of event pagina’s  Achter de schermen materiaal posten op de sociale media  Wedstrijd: winnen van tickets, rondleiding,…