Vakdidactiek 2 – Les 10.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Media en creativiteit module 8 Engagement
Advertisements

Inleiding Inleiding Jij werkt als journalist voor het blad KIJK, een tijdschrift voor iedereen die geïnteresseerd is in wetenschap en techniek. De gebeurtenissen.
Jaar 1 les 6 Het creatieve proces
Franconville 3e editie haalbaar leerlinggericht leren op maat
Hogere denkvaardigheden
KWALITEITEN THE SPOTLIGHT!
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Ouderavond klas 1 12 september 2012
Team-Psych Online steun bij uw werk. Visie Wij geven persoonlijk advies via de mail zodat de klant zelfstandig verder kan om een oplossing te vinden.
A. Een sleutelhanger De opdracht Vooronderzoek Gadgets De situatie Hulp B. Een toelichting B. Touw aan boord A. Bestaande gadgets Dit project is geschreven.
Docenten: Willem Ruijsbroek Les 1,
Filoleeuwenhorst.wikispaces.com.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 2.
Media en Creativiteit 6 - Identiteit
Medmec03 les 1 Co-creatie.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 7.
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail:
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail: Het creatieve proces Les 6.
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail: Het creatieve proces Les 5.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER Mediaencreativiteit.pbwiki.com VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
Identiteit MedMec02 les 1 (3) Mail: Wiki: vakgroep:
Media en creativiteit Identiteit les 1
Wiki: Medmec04 les 4 Engagement The game called life
Media en Creativiteit MEDMEC01 Roelof de Vries Les 6.
THEMA: Het creatieve proces
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER Mediaencreativiteit.pbwiki.com VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER STARTPAGINA.CMD.HRO.NL VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
Toelichting module: Les schema per week
ICT-praktijkdagen lente 2007 … met één klik de eindtermen bij de kinderen brengen …
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 1, Winter 2008 Verkenningsles Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
De spreekbeurt..
© PHL, Elfde-Liniestraat Hasselt - t | +32(0) f | +32(0) e |
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 1.
Taalportfolio Les 4, jaar 1, Lente 2008
2rootje ‘Dat is uit de kunst’
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
De Topklas.
Stagebegeleiding Bijeenkomst 2 Blok 2.
Les 3 – Zullen we delen?.
Energie voor de toekomst? Opdracht A3. Inleiding Duurzame energie?  Energie produceren op een manier die blijvend gebruikt kan worden.
Medmec04 les 1 Engagement.
Vernieuwing van het bovenbouwonderwijs zonder kwaliteitsverlies
Les 1 – Jij en de media Vertel:
CREATIVE MARKETING WC 5, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
Medmec04 Engagement.
Tip 7: wissel je werkvormen af
Online filmpjes maken. (
Kijkje in the Classroom Een andere kijk op (hoger) onderwijs: Het huiswerk samen maken in de klas en het bestuderen van de theorie met ICT buiten de les.
Passieve en actieve zinnen
Noordhoff Uitgevers werkt voor de docent 1 Gebruikers van MW h/v in gesprek met auteurs Welkom.
Communicatie 2 – kw 2 Les 3. Wat gaan we doen? Herhaling vorige week Feiteninterview Stagegesprekken Opdracht voor volgende week.
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 3, week 1.5, Schooljaar Klas: VQR2C Docent: Madeleine Meurs.
Rotterdam, 00 januari 2007 Onderzoek I Bijeenkomst 4 kwartaal 2.
ECENT conferentie, Utrecht 12 mei 2011 Hoe lio’s voor te bereiden op omgaan met excellente leerlingen? Ton van der Valk, curriculumcoördinator JCU.
Differentiëren & klassenmanagement
VAD bijeenkomst 1.2. Inhoud VAD bijeenkomst Welkom 2.Huishoudelijke mededelingen 3.Test kwalificatie dossier 4.Terugblik en bespreken thuisopdrachten.
Expertiseteam Toetsenbank Digitaal toetsen Jan Henk Pasman – AOC Oost – MBO Doetinchem Themadag 1 december 2011.
Startbijeenkomst 17 mei  Vaardigheden (vak-, onderzoeks-, samenwerkings-, plannen)  Verdieping in vak  Combinatiecijfer: maatschappijleer 1/2.
Beeldspraak: de vergelijking
Daphne Keller 30 augustus 2017
Vakdidactiek en Onderwijskunde 2
Hoofdstuk 1 Meningen en argumenten
12 oktober 2017 Aanwezigen & je richten op deze les.
Sociale Media Naam: Sara Camara School: Grotius College Klas: J1A
Les 5 Hoofdstuk Ecologie
Blok 5. Film Productieproces Blok 5. Film. Productieproces 12/31/2018.
Toedienen meststoffen
E health, Domotica en E-learning
Transcript van de presentatie:

Vakdidactiek 2 – Les 10

Terugblik Het beste idee voor een vakoverstijgend project? Tips gekeken? Iets uitgeprobeerd? (wordle, SLO, geluidenbank)

Huiswerk Vragenlijst over H7 van MVT in de onderbouw Check in duo’s

KLS in je methode Individuele opdracht Voorbereiding (10 mn) Kijk in je methode naar 1 hoofdstuk Op welke manier wordt KLS aangeboden Wat is je mening als vakdocent(e) hierover?

KLS in je methode Individuele opdracht (Huiswerk-) Opdracht: Ontwikkel extra materiaal om het KLS-onderwerp uit te breiden of uit te diepen Doelgroep: een klas waaraan je les zal geven tijdens je stage Duur: het geheel mag niet langer dan een halve les duren Inleveren: op wikispaces

WIKI (C 2.051) Dossier 2 op Wikispaces (groeps- en individuele opdrachten) Menu: Vragenlijsten Groepsopdrachten Individuele opdrachten

WIKI - belangrijk URL doorgeven aan je docent Gebruik je NHL mail Gebruik je NHL wachtwoord Maak alle leden van je groep lid!

Aan de slag! Taak: Wiki aanmaken met de naam Vakdidactiek 2 Leden van de groep erin Menu maken (nu niet te veel met lay-out bezig gaan) Opdracht van gisteren erin

De trukendoos Online stopwatch: http://www.online-stopwatch.com/ (EN) http://www.online-stopwatch.com/french/full-screen-stopwatch.php (FR) http://www.online-stopwatch.com/german/full-screen-stopwatch.php (DU)

Huiswerk KLS opdracht(en) maken Uitbreiding/verdieping op bestaande materiaal (methode) voor een bestaande klas (op stageschool) Een wiki voor je groep maken en de URL aan de docent(e) doorgeven